Red Lion Inn & Suites Hattiesburg

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Hattiesburg terdapat pusat kecergasan 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Lion Inn & Suites Hattiesburg

Bahagian luar
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja
Tempat makan
Lobi
Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4301 Hardy St, Hattiesburg, MS, 39402

Bergerak

  • Stesen Hattiesburg - 16 minit memandu
  • Laurel, MS (PIB-Hattiesburg - Laurel Regional) - 14 minit memandu

Tentang hartanah ini

Red Lion Inn & Suites Hattiesburg

Hotel di kawasan beli-belah
Di Red Lion Inn & Suites Hattiesburg, anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, hartanah bebas asap rokok dan surat khabar percuma
  • Stesen komputer, meja/kaunter hadapan 24 jam dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 153 bilik mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan kot/katil bayi percuma

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 69 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • 3 bangunan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar hari bekerja percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Mac 14 2022 hingga Mei 31 2023 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Sarapan
  • Pusat perniagaan
  • Kemudahan kecergasan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 50.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 75

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 50.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Lion Hattiesburg Hotel
Hampton Inn Hotel Hattiesburg
Hattiesburg Hampton Inn
Hampton Inn Hattiesburg Hotel Hattiesburg
Hampton Inn Hattiesburg Hotel
Red Lion Inn Hattiesburg
Red Lion Hattiesburg
Red Lion & Suites Hattiesburg
Red Lion Inn Suites Hattiesburg
Red Lion Inn & Suites Hattiesburg Hotel
Red Lion Inn & Suites Hattiesburg Hattiesburg
Red Lion Inn & Suites Hattiesburg Hotel Hattiesburg

Soalan lazim

Adakah Red Lion Inn & Suites Hattiesburg mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Red Lion Inn & Suites Hattiesburg mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD50.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Red Lion Inn & Suites Hattiesburg?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Red Lion Inn & Suites Hattiesburg?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Red Lion Inn & Suites Hattiesburg?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Lion Inn & Suites Hattiesburg?

Terletak di tengah-tengah Hattiesburg, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Gatti Town Pizza Buffet & Games dan Universiti Mississippi Selatan. Merit Health Wesley dan Turtle Creek Mall juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Red Lion Inn & Suites Hattiesburg Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 224 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 273 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 153 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 153 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 198 daripada 1001 ulasan

6.6/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.2/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Dustin

Menginap 2 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Oudra

Menginap 1 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Charles

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff could not open the door to my room, and refused to give me another room. No option was left but to ask for a refund and leave. It remains to be seen if I have received a refund. Really strange experience.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

RICHARD

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was absolutely nothing to like about this property. The property was unkept, filthy, run down, a drug and prostitute haven. Doors didn't have locks, had been busted in multiple times. Expedia should definitely not recommend this property to anyone. We were told they do not have accommodations to fill third party reservations, a section of their property has no electricity. We were told they did not have the accommodations to fill our reservations, that we could take what they had or go somewhere else. Not their problem that Expedia keeps letting people make reservations and Red Lion cannot fulfill those reservations. This property is disgusting!

2/10 Teruk

Kristopher

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The owner literally walked in my room without knocking and claimed there was no record of the room being occupied. They also shut off power to the room for the same reason. They have squatters living in the hotel that they are trying to evict. The room had mold including inside the fridge, the blankets were paper thin, the ac was the loudest unit ive ever heard, the bathtub was filthy, and there was no one doing anything about the people yelling outside my room all night. The front desk person was nice as can be but thats really my only positive experience here.

2/10 Teruk

Matthew

Menginap 1 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Brian

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property next to Outback and a Hooters figured would be somewhat nice. NO this place was terrible!! Run down, wall paper torn off wall in bathroom, shower handles stripped and not working, and the roof over checkin overhang falling down. They had lobby locked and had to checkin and out through little window…more like by the hour hotel!!!
Menginap 1 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Chris

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They have two buildings for rooms. One is new construction and they are not ready to book. 3rd party sites like Booking, Expedia, Travelocity etc, are over booking the facilities and refuse to pull the unfinished rooms off of their sites. The old building has a lot of rooms out of order. Staff has to open many rooms with crowbars
Menginap 1 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Shavoka

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Eric

Menginap 1 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Jack

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Absolutely no service. Couldn’t get fresh towels, the Dish network service was out and the room never got cleaned. The lobby was locked when we tried to check in, only a piece of paper stuck to the wall with a number. The person who answered said she wasn’t on duty.
Menginap 3 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Phillip

Menginap 1 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Kristin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didnt like one thing it was scary and unsafe...so dirty awful mold and it should be investigated...i want a refund
Menginap 2 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Daylor

Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Arturo

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

Robert

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was very run down. Mold like substance on the bathroom door, wall paper was pealing, and the room smelled musty. Very disappointed.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Terry

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Tammie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible. Sent to room with people in a room
Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay was comfortable. Only problem was people gathered up outside standing all night long
Menginap 2 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Sergey

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible
Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Virginia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Dalton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Bryan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Myleidy

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
No room available, we did reservations 3 days before, and we arrived the staff said, they don’t have a room with two bedrooms available, and no extra bed for my two kids, everything was terrible dirty, and smell so bad
Menginap 3 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Amanda

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We couldn’t check in because the system was down and the staff was very rude about it
Menginap 2 malam pada Sep 2022