Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Bettino Craxi, Jinene Hammamet, NA, Hammamet, Nabeul Governorate, 8050
Tentang hartanah ini
The Mirage Hammamet
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai bandar raya dikenakan: TND 4.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
A deposit is charged to the guest's credit card by E-rev UK LTD on the hotel's behalf for any bookings where payment for the stay will be made on site instead of at the time of booking.
Perkara yang kami harus menyebut
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Bousten
Bousten Long Beach Club
Bousten Long Beach Club Hammamet
Bousten Long Beach Club Hotel
Bousten Long Beach Club Hotel Hammamet
Soalan lazim
The Mirage Hammamet Ulasan
Ulasan
4.0
4.4/10
Kebersihan
3.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Okt 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
2/10 Teruk
hafedh, Sverige
2 Sep 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hafedh
6/10 Boleh diterima
Виктория, Минск
1 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Виктория
2/10 Teruk
Coco Chanel, France
28 Ogo 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Description des conditions de séjour dans l'hôtel
Coco Chanel
4/10 Lemah
famille, algerie
12 Ogo 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
service medoicre
famille
2/10 Teruk
gio, england
11 Ogo 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bousten long beach hotel hammamet
gio
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
beau lieu
24 Apr 2014
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik