Steigenberger Marhaba Thalasso

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mesra keluarga di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Steigenberger Marhaba Thalasso

Bar (di hartanah)
Video hartanah
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Superior Room, Sea View | Pemandangan dari bilik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Kolam
  • Di pantai persendirian
  • Termasuk sarapan
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Superior Room, Sea View

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bidet
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bidet
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Sofa Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenue Moncef Bey, Hammamet, 8050

Tempat berdekatan

  • Pusat Kebudayaan Antarabangsa Dar Sebastien - 4 min memandu - 2.6 km
  • Pantai Hammamet - 6 min memandu - 5.9 km
  • Hammamet Souk - 7 min memandu - 6.6 km
  • Kota Hammamet - 7 min memandu - 6.6 km
  • Pantai Yasmine - 10 min memandu - 8.5 km

Bergerak

  • Stesen Bir Bouregba - 10 minit memandu
  • Tunis (TUN-Lapangan Terbang Antarabangsa Tunis - Carthage) - 56 minit memandu

Restoran

  • ‪Jobi Hammamet - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bella Marina - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Calypso Hamamet - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Le Condor - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪CHEZ ROBERT - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Steigenberger Marhaba Thalasso

Disahkan mesra alam bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Hammamet
Di Steigenberger Marhaba Thalasso, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, bar renang naik dan bar pantai. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan pantai persendirian, luncur air dan luncur angin. Manjakan diri anda dengan Balut badan, rawatan muka atau Talasoterapi di Marhaba Thalasso & Spa, tapak spa. Di restoran hartanah, Carthage, terdapat masakan serantau. Kelas aerobik ditawarkan di gimnasium; perkara lain untuk dilakukan termasuk belayar, memanah dan luncur air. Sebagai tambahan kepada bar kolam dan teres, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Gelanggang tenis, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan porter/tukang angkut
  • Stesen komputer, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 371 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, balkoni dan setiap hari

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Steigenberger Marhaba Thalasso. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti dan gratuiti tambahan atas budi bicara tetamu diterima.

Makanan dan minuman

Semua makanan bufet, snek dan minuman tanpa alkohol disertakan
Bilangan atau jenis minuman adalah terhad di satu atau lebih tempat

Aktiviti darat

Kemudahan kecergasan
Pengajaran tenis
Bola tampar

Pelajaran/kelas/permainan

Aerobik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Travellife, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma
  • 1 bar berenang
  • 1 bar pantai
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Bella Vita
  • Carthage
  • Fisherman

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Belayar
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Bola tampar
  • Bot bermotor peribadi
  • Gimnasium
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelas kecergasan
  • Kelas tenis
  • Kolam kanak-kanak
  • Layar layang
  • Luncur air
  • Luncur angin
  • Luncur ombak/luncur papan badan
  • Meja biliard/pool
  • Memanah
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • Tenis

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Talasoterapi
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Penyelamat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) setiap kanak-kanak: TND75.00
  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai bandar raya dikenakan: TND 12.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: TND 160 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: TND 160 (sehala)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 0009406jam000

Perkara yang kami harus menyebut

Fi untuk makan malam gala Hari Krismas mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 25 Disember
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 1 Januari
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Riu Marhaba
Hotel Riu Palace Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel Hammamet
Hotel Riu Palace Marhaba
Riu Marhaba Palace
Riu Palace Hammamet Marhaba
Riu Palace Hotel Hammamet
Riu Palace Marhaba
Riu Palace Marhaba Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel
Steigenberger marhaba thalasso Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso
Hotel Palace Hammamet Marhaba
Hotel Riu Palace Hammamet Marhaba
Steigenberger Marhaba Thalasso
Steigenberger marhaba thalasso Hotel
Steigenberger marhaba thalasso Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel Hammamet

Soalan lazim

Adakah Steigenberger Marhaba Thalasso mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Steigenberger Marhaba Thalasso mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Steigenberger Marhaba Thalasso?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Steigenberger Marhaba Thalasso?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Steigenberger Marhaba Thalasso?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Steigenberger Marhaba Thalasso memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak TND160 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Steigenberger Marhaba Thalasso?

SSesetengah pelan kadar tersedia di hotel ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Steigenberger Marhaba Thalasso?

Terletak sesuai di pantai, hotel Hammamet Sud ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Tapak Arkeologi Pupput, Pantai Hammamet dan Padang Golf Yasmine. Pusat Kebudayaan Antarabangsa Dar Sebastien adalah 1.5 bt (2.5 km) jauhnya.

Steigenberger Marhaba Thalasso Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 62 daripada 140 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 41 daripada 140 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 140 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 140 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 140 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Lisa, Raleigh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing unique, restaurant was nice, buffet was laid out very well and staff very nice, not all speak english, so there was some issues with languages. Bed was nice, room had ussues, especially air conditioner, but we mived the bed to the middle of the room to sleep somewhat cool.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Hasni

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel de qualité avec animation et buffet à volonté driversifié
Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Christian, Wien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel ist in vielen Dingen sehr gut, Ambiente, Personal Sauberkeit, Redtsurantqualität. Für die Top Bewertung fehlt aber das gewisse etwas. So sind in meinem Zimmer die Armaturen teilweise locker gewesen, die Fassade ist nicht überall makellos und so Kleinigkeiten, wie Dessertbedtrck fehlte. Das Hotelnist schon in Ordnung, aber es rdicht nicht für 5 Sterne
Menginap 7 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Vanda

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Needs lots of improvement

I recently had the opportunity to stay at the Steigenberger Marhaba Thalasso Hotel in Hammamet, Tunisia, a property with great potential and a beautiful architectural structure. However, I feel compelled to share a number of serious concerns observed during my stay, with the hope that you will consider taking appropriate action. The in-room air conditioning is centrally controlled, leaving guests unable to adjust the temperature according to their comfort. The bathrooms are not equipped with a window, fan, or aspirator, which creates obvious issues with ventilation and hygiene. There is no business corner available to guests — not even a single computer or printer, which today should be a basic amenity in a hotel of this category. After restaurant hours, there is no vending machine or service point available to purchase a drink or snack. In-room information is severely lacking: no directory, no internal phone list, and no guide to services or emergency contact numbers. The general cleanliness is below standard. The room carpets and those in the hallways are worn out, smelly, and visibly stained — a clear sign of neglect. The housekeeping staff, although doing their best, seem to lack adequate equipment, such as professional vacuum cleaners or proper cleaning tools, which hinders their efficiency. It is apparent that the hotel is understaffed and that the existing team is overextended. This impacts both service quality and overall guest experience.
Menginap 9 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Michael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Miss

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Last minute booking

Made a last minute booking after arriving to find our original hotel was less than optimal. Asked to view a room and was shown an obviously deluxe room, much more nicer than the room we actually got wheh booking which left us feeling a bit cheated. However, other than this, it was a lovely stay. Super friendly staff, nothing is too much trouble. Pleasant areas. Breakfast was included and was very nice, though exactly the same every day - would have been nice to have some variety. The entertainment team were incredible, shout out to Lilo, Mike and Alex. They were very good with my 11 year old son and whilst they encouraged me to join in the activities, they didnt push it when i said no! All in all a pleasant stay and would return.
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Abdelkader, Charlotte

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean place
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Olivia

Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Meh

Mixed customer service and food had mould on it.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Roberta

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Fd

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Definitely not a 5 star hotel , Staff were kind enough to upgrade the room however there was plugged drains, carpets in hallways definitely need an upgrade the whole decors feels outdated. Overall disappointing experience. I will never book an hotel with non refundable conditions based on my experience.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Saman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Of the 4 hotels I stayed during my 2 week stay, this was head and shoulders above any I visited and stayed at.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Mohammed

Sukakan: Kebersihan
Menginap 5 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Najeh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous sommes arrivés le soir, ils nous ont donné un bungalow humide avec une odeur horrible, pas de serviettes et pas de couverture.À la réception, ils nous ont promis de nous changer le logement le lendemain après 12 h. Le 2eme logement était bien sauf dans la nuit la salle de bain était infestée de cafard et de fourmis. Le personnel était au top surtout au centre de thalassothérapie.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Liviu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent place!

Excellent place with top class services.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Francesco Di

Menginap 8 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Hana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
L'hôtel n'a pas respecté la réservation d'hébergement, on a dû changer la chambre 5 fois pour finir dans un bungalow alors qu'on avait réservé à la base une chambre avec un grand lit double.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Al

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Liam

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Gioja

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Struttura molto grande, ma ben organizzata. Servizi buoni e personale gentile. Camere molto grandi e ben pulite. Cibo di buona qualità e varietà. Lo consiglio
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Patrizia, Saronno

Menginap 7 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Syed

The property is dated. It’s a three star compared to all inclusive in Mexico for example. The room layout was fine. Air conditioning was on constantly but couldn’t bring temperature below 22.5 on the thermostat. The sheets were moist with humidity. We were sweating inside the room. I asked for a fan and this was provided right away. The electric kettle had to be changed twice but was replaced immediately. An iron was provided on request. There were ants everywhere. I reported it. Whatever they did sorted the issue. The beach was fantastic. Pretty well nice powder sand and one can walk in quite a ways into the sea. No seaweed nothing. One day the beach keeper was taking the sand near where my son was building a sandcastle and he was smoking while doing it and the wind was blowing the smoke at us and then he threw the butt right where we were and I asked him why he did that and picked it up myself and threw it away and collected five others. The shower door was fault and kept banging shut. I thought it would shatter. The bathroom door kept swinging open with its full weight and hitting the shower door. Had to bunch up a towel to act as door stop. Very annoying. Fortunately there were no bugs. No mosquitoes were encountered at all which was nice. Hammamet Medina old and new and the marina are quite close. And a short drive away. There was no room service. The water is non-potable and so washing baby bottles and the logistics of that were tedious.
Menginap 8 malam pada Jul 2024