Royal Nozha Hotel

Hotel mesra keluarga yang terdapat pantai persendirian berhampiran dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Merangkumi semua
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Spa
  • Kolam
  • Gim
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Royal Nozha - Rte touristique, Hammamet, 8050

Tempat berdekatan

  • Pantai Omar Khayam - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Hammamet Souk - 7 min memandu - 6.3 km
  • Pusat Kebudayaan Antarabangsa Dar Sebastien - 11 min memandu - 10.0 km
  • Kasino La Medina - 18 min memandu - 17.7 km
  • Pantai Yasmine - 20 min memandu - 18.9 km

Bergerak

  • Stesen Nabeul - 18 minit memandu
  • Enfidha (NBE) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Aloé Beach (Omar Khayam) - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Lambouka Beach - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪One Meridian Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pupput le Beach - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Les 3 carrés - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Royal Nozha Hotel

Hotel mesra keluarga yang terletak di Mrezga
Anda boleh menantikan teres atas bumbung, beli-belah di tapak dan taman di Royal Nozha Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau Mandi tangas / hammam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan salun rambut.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Gelanggang tenis, kelab kanak-kanak (surcaj) dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Perkhidmatan rencam, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 102 bilik mempunyai keselesaan seperti pendiangan dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 22-inci televisyen dengan saluran satelit
  • Balkoni, pengemasan (atas permintaan) dan meja

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Royal Nozha Hotel. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium 24 jam
  • Kelab kanak-kanak
  • Sauna
  • Taman permainan
  • Tenis

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Spa

  • Mandian Turki
  • Perkhidmatan spa

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi rendaman dalam

Hiburan

  • TV 22-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Fi daftar keluar lewat: EUR40

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.19 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi daftar keluar lewat: EUR 40

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Nozha Royal
Royal Nozha
Royal Nozha Hammamet
Royal Nozha Hotel
Royal Nozha Hotel Hammamet
Royal Nozha Hotel Hotel
Royal Nozha Hotel Hammamet
Royal Nozha Hotel Hotel Hammamet

Soalan lazim

Adakah Royal Nozha Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Adakah Royal Nozha Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Royal Nozha Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Royal Nozha Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Royal Nozha Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR40.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Royal Nozha Hotel?

SSesetengah pelan kadar tersedia di hotel ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Royal Nozha Hotel?

Hotel yang mesra keluarga di Hammamet ini terletak di Mrezga, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pantai Omar Khayam, Jabal Hammamet dan Pantai Bel Azur. Funny Land dan Pantai Hammamet juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Royal Nozha Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 13 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 13 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 13 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 13 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 13 ulasan

8.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

D.A., Paris

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel qui vaut à peine 2 étoiles très cher

Prestation nulle en tout. Très cher. Hôtel 4*??? Le point positif c'est la plage.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Not good.

Apparently this hotel used to be great, not anymore. Our stay was below average. 1. Check-in took some time as it there was only one clerk handling it. Questioned my hotels.com reservation and asked that they verify payment despite it's clearly stated on the printout PAID in full. 3. The room was far from clean. sheets were stained with blood, floor was not mopped, and a spider on the wall. Apparently they didn't have enough staff to clean . The lady in charge was overwhelmed, but did all what she can to accomodate us, THANK YOU LEILA ! 5. The beach front sand was not clean, as they didn't have time to clean it. 6. The pool was nice and ok. however got crowded over the weekend with locals and start changing color. 7. The restaurent by the beach was bad. First, it's packed, took 1h.30min to get a tastless and extrememtly overpriced Pizza. never go there, get your food somewhere else 9. Food is bad, not even one kind of cheese in the dinner. Every thing else is just basic very average stuff. I was definitely mislead by the reviews on hotels which showed 4.5/5. this hotel should not be more than 2/5 and it's definitely not a 4 star hotel, more of low end of 3 stars. For a day or 2, maybe you can consider it, but 3 days + family, no way ! The hotel should NEVER have reopened under these conditions. it should remain close until they get it in order so people can enjoy the service for the money they're going to spend.

10/10 Cemerlang

richalley, Paris FRANCE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sejour du 13/10/2014 au25/10/2014 enfin un hotel avec un restaurant digne d une bonne brasserie parisienne (je suis chef a Paris) la plage a disposition transats avec matelas petite piscine plusieurs bars avec possibilite de dejeuner a celui de la plage personnels compétents serviables coffre dans les chambres payant grand voyageur je vous recommande chaudement cet hotel enfin ma chambre se composait de 2 lits de 1 personne salle de bain avec baignoire pour les personnes souhaitant respecter l environnement possibilite de ne pas changer les draps et les serviettes tous les jours

8/10 Baik

dorothée, paris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

detente a hammamet

bon rapport qualite prix,indisponibilite de chambre au royal nozha en demi pension on nous a donne une chambre au vincci nozha beach en all inclusive,

8/10 Baik

Allie, Tunis, Tunisia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Great for a short stay!

I went there for a weekend away with another single girl. We felt safe and enjoyed our time. The food is great, much better than some other resorts/hotels that I have stayed at in Tunisia. The staff were kind and helpful. They kept telling us that we were the first Americans to stay at the hotel, which was surprising. It seemed like mostly German and French tourists vacationed there, which are pleasant to be around/expect similar service as Americans. It's a 4 star hotel, but on the Tunisian scale, not international. It's a pleasant place, far better than most others I have experienced in Tunisia, but don't expect anything too fancy.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice and good beach including swiming pool

It was a good stay

4/10 Lemah

Christian, Bordeaux FRANCE

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

hotel royal nozha / loin des sites touristique sans vue sur la plage

Nous avons ressenti une discrimination très forte par rapport aux nombreux étrangers qui étaient en all inclusive . Et il ne fallait surtout pas oublié de donner un bon pourboire pour obtenir satisfaction. La nourriture très répétitive. Les grillades de viande distribuées avec parcimonie pour les retrouver le lendemain ou sur lendemain en sauce .

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Propre, personnel serviable mais probleme de chauffage dans la chambre

8/10 Baik

andré, paris , France

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Magnfique Royal Nozha

L'hôtel est impeccablement propre et très bien décorée, bon rapport qualité prix, accès direct à la Plage de : l'une des meilleurs plages de Hammamet Le seul hôtel à Hammamet avec un centre de bowling (à 6 voies) & disco bar Chambre spacieuse et confortable Un hôtel à taille humaine gérée par une famille un personnel très aimable et au service des clients une équipe d'animation très sympathique Je reviens a cet hôtel et je le recommande vivement

8/10 Baik

Tony, Sussex, UK.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Definitely worth a look

Almost everything about the hotel was well up to standard. The room was a good size, and the cleanliness was faultless. The public rooms were equally good, and the pool area was very good. From the pool, a private path leads to the beach, which was probably the 2nd-best I've ever lazed around on. (Goa has it beaten, but not by much!) The air-conditioning in our room was not working - blowing the air around but not cooling it. I wasn't bothered - I like it hot. The food selection for the buffet breakfast was a bit limited, but I was told that they were due to close for Winter soon, so maybe running down stocks?? All-in-all, definitely a hotel I'd go back to, at a really competitive price.

8/10 Baik

gael, Paris (20 kms)

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

bon séjour, trés bon rapport qualité /prix

Très bon dans l'ensemble, situé au calme, la plage est proche (environ 100m) et propre avec multitude d'activités nautiques. Les chambres sont grandes et propres également, nettoyage effectué tous les jours, piscine de taille raisonnable, animation présente mais répétitive d'une semaine sur l'autre. Au niveau des repas, la quantité est présente, le choix aussi, mais identique tous les jours. Personnel très sympathique et accueillant. L'hôtel est du coté nord d'hammamet, taxi environ 5 drt pour hammamet centre sinon une ligne de bus (nr 105 ou 106) passe à environ 400 m à pied de l'hôtel (pris 0.600 drt) également les taxi collectifs (même prix), puisque pas beaucoup de choses dans le secteur.

8/10 Baik

N, Oslo

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Tunisian Riviera

The hotel was greit, nice people and clean, the only thing wich was negativ, activities are old fashion..

6/10 Boleh diterima

Susanna & Rafik, Magdeburg

Sukakan: Kebersihan

Nicht beeindruckt

Sauberkeit in Zimmer& Hotelanlage ist sehr gut! Frühstück-& Abenbüffet ist gut, Personal ist freundlich