APM Inn and Suites

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Hagerstown terdapat kolam renang terbuka bermusim dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM279
RM313 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Nov - 27 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Katil Tempur-Pedic
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Katil Tempur-Pedic
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
431 Dual Hwy, Hagerstown, MD, 21740

Tempat berdekatan

  • Hagerstown Dog Park - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Teater Maryland - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Washington County Museum of Fine Arts - 4 min memandu - 2.5 km
  • Pennsylvania Dutch Market - 5 min memandu - 4.2 km
  • Outlet Premium Hagerstown - 6 min memandu - 4.5 km

Bergerak

  • Stesen Martinsburg - 33 minit memandu
  • Hagerstown, MD (HGR-Hagerstown Regional) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Prohibition Hub - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dairy Queen - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

APM Inn and Suites

Hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Kedai kopi/kafe, salun rambut dan kemudahan dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di APM Inn and Suites. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Mesin layan diri, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • Lif
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan syampu
  • 55-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan kawalan suhu dan pengemasan (atas permintaan)

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk bangsal kereta

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Kolam renang terbuka bermusim

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Salun rambut

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 6 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 109 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 122 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera kebakaran visual
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 61 sentimeter)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 2:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan), serta yuran pembersihan satu kali sebanyak USD 50 dan deposit sebanyak USD 50 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 16 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50.00 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: USD 50 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza bergantung pada tempoh penginapan) serta USD 50 bayaran pembersihan sekali
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari 01 Jun hingga 01 September
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

APM Inn and Suites Hotel
APM Inn and Suites Hagerstown
APM Inn and Suites Hotel Hagerstown

Soalan lazim

Adakah APM Inn and Suites mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di APM Inn and Suites?

Setakat 12 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di APM Inn and Suites pada 26 Nov 2025 bermula serendah RM 279.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah APM Inn and Suites mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 16 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak USD50 sepenginapan dan fi sebanyak USD25 setiap haiwan kesayangan, seminggu. Fi pembersihan sebanyak USD50 turut dikenakan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di APM Inn and Suites?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di APM Inn and Suites?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di APM Inn and Suites?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya APM Inn and Suites?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Hagerstown Field House dan Hagerstown Dog Park. Teater Maryland dan Discovery Station at Hagerstown Inc. juga dalam jarak 1 bt (2 km).

APM Inn and Suites Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 104 daripada 256 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 256 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 256 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 256 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 74 daripada 256 ulasan

6.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Antonio

It was closed at 10 pm. That information wasn't shared when the booking was done.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Lubna

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We didn’t check in and instead moved to another hotel. Our friends ( from a wedding party) who arrived earlier to the hotel than us warned us that the rooms had roaches and smelled of urine. They all moved out as well and we decided not to check in. We wanted to inform Expedia if we could get a refund although our deadline had passed. I think we deserve a refund.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Tim

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
When I came to check in the credit card machine was down. Got the key went up to my room. The moment I got off the elevator on my floor it reeked of cigarettes and mold. In the room, it’s clearly someone had broken down the door since the door lock was destroyed with a zip tie, replacing it. Every cloth material in the room was stained and all the furniture scratched up like it’s been dragged down the road. Went to use the the bathroom and saw that the door handle had been very visibly broken off. Went back to the lobby, handed in my key and told them I would not be staying there tonight. And booked a different hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Dennis

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Bed was comfortable, the lighting was good, and the room was spacious! Restaurant right next door was nice! On the negative side, the entire floor( bath also) was so sticky to walk on, and was also covered in hair (dog hair?), every counter and cabinet surface was sticky, curtains wouldn’t cover all of window for privacy, tv didn’t work, and no one came to fix it. Toilet seat lid was loose.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Timothy

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beware!! We booked a room and upon arrival was told the room we booked was not available. However, they had a great room for just twenty dollars more. I refused to pay the money and they did give me a room in the end. However, the room was less than ideal. You could see the mold and mildew on the AC Unit, the carpet was stained and the curtain was broken. No coffee in rooms
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alexandre

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Buckmater

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Caleb

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Alan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I ended up leaving this hotel and booked a room at a Marriott property. The lobby was dated, the check-in process was antiquated and slow, the room smelled bad and the linens on the bed had cigarette burns on them. A person in front of us was attempting to reserve rooms for "clients". Several people in need of drug treatment were loitering in the parking lot.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Mike

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is extremely dated. The hallways smelled terribly of mildew. The pool was covered and closed on July 4th weekend. The grounds are overgrown and not kept. I saved the worst for last, we had no hot water for our entire stay. When I asked, I was told that it was a holiday weekend and there was no one to fix it until after the weekend. STAY HERE AT YOUR OWN PERIL! DON'T SAY YOU WEREN'T WARNED...
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Gregg

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
No hot water. My vehicle was hit in front of hotel and there was no security camera. Staff was sympathetic.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Barry

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Staff was nice..looking out window seeing pool area full of weeds and not being used when the temperature outside was 100 degrees was very sad.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Sheri

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

APM was Awful

The plsce was disapointing in everywaypossible. King bed was collapsing in middle and top cover was dirty and holes in it. No hot water, cold shower. Everythingfelt dirty. Missing handle on bathroom door. Lobby was literallytotally empy, no seating. Never stay here again
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Burney

Terrible. Dirty. No ice. Sticky floors. Yuck.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Cristian

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Ginger

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff was friendly and thats the only good thing about this hotel. My room was missing the bathroom doorknob. The only blanket was the top comforter and it didn't look to clean. The bathroom toilet wouldn't flush even toilet paper unless you held down the handle the whole time and even then it didn't want to flush. There was no hot water at 8:30 pm or 7am. They also took a $50 deposit for insadentles which in not a problem. The problem is they told us it would take 3-5 business days to get back on my card. Overall, I would not choose this hotel again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

orwing

Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

orwing

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Really catered to personal customer service
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Angel

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Carmen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My first room had a broken tv then they moved me to a different room that tv didnt work than come to find out NO HOT WATER
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Younes

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
room smells bad , sheets got holes from previous smokers, no hot water, mold inside fridge, tv does not work , and no customer service.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Heather

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

JoElla

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible service

There was no one at the front desk, I had to call them for someone to come. The room smelled like cigarettes and the blankets had cigarette burns all over it. The room was shabby and had damaged walls and furniture in it. When I went back to the service desk to let them know all of this, there was no one there and I had to call them again and was told they would be here in about 10 minutes. I told them I was taking pictures of the damage to the room and would not be held responsible for the damage in the room.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Gina, Mount Airy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was clean and everyone was welcoming. However, there were problems with the hot water. i inquired, they said they were attempting to fix it.
Menginap 1 malam pada Apr 2025