Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Radisson Gwalior





Pertimbangkan penginapan di Radisson Gwalior dan manfaatkan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM314
RM352 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Ogo - 25 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Suite, 1 Bedroom

Suite, 1 Bedroom
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Plot No. 13-14, Behind SADA Office, City, Gwalior, Madhya Pradesh, 474011
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 550 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 650 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran katil lipat simpan: INR 1180.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Radisson Gwalior Hotel
Radisson Gwalior Hotel
Radisson Gwalior Gwalior
Radisson Gwalior Hotel Gwalior
Soalan lazim
Radisson Gwalior Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
21 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Valsan
15 Jun 2025
Valsan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pranay
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pranay
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Craig
Pengembara perniagaan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Craig
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Tarashankar
Mengembara bersama pasangan
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tarashankar
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Ankit
Mengembara bersama keluarga
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ankit
Menginap 2 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Abhishek
Mengembara bersama keluarga
8 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No Support from Expedia/ Hotels.com
Abhishek
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
SACHIN, Tempe
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
SACHIN
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Kailash
11 Okt 2024
Kailash
Menginap 2 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Amita
Mengembara bersama keluarga
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amita
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
ANJAY
Pengembara perniagaan
10 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ANJAY
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
31 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Ashwani
27 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ashwani
Menginap 2 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Dinesh
3 Mac 2024
Dinesh
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Aishwarya
Mengembara bersama keluarga
3 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aishwarya
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
MV
Pengembara perniagaan
25 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MV
Menginap 7 malam pada Sep 2023
6/10 Boleh diterima
Arpit, Bellevue
29 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Arpit
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
26 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jan 2022
6/10 Boleh diterima
Mahavir
6 Sep 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Mahavir
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
2/10 Teruk
Ashish
16 Jun 2021
Ashish
Menginap 2 malam pada Mei 2021
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
16 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
Ankur
Pengembara perniagaan
17 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pleasant stay
Ankur
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
SanjayVakharia, Vadodara
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SanjayVakharia
Menginap 1 malam pada Ogo 2020