Number 1, M.G. Road, Sector 29, Gurugram, Delhi N.C.R, 122002
Tempat berdekatan
Pusat Beli-belah Gurgaon Central - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
Fortis Memorial Research Institute - 3 min memandu - 2.5 km
Bandar Siber DLF - 3 min memandu - 2.9 km
Medanta - 6 min memandu - 6.5 km
Artemis Hospital Gurgaon - 7 min memandu - 5.6 km
Bergerak
DLF Phase 1 Station - 5 minit memandu
Stesen IFFCO Chowk - 10 minit berjalan kaki
Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 24 minit memandu
Restoran
The Westin Gurgaon Executive Lounge - 1 min berjalan kaki
Zaika Dhaba - 15 min berjalan kaki
Prego @ The Westin - 1 min berjalan kaki
Sakura Japanese Restaurant - 15 min berjalan kaki
Seasonal Tastes - 1 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
The Westin Gurgaon, New Delhi
Hotel mewah yang terletak di Sektor 29
Kelab malam, bar kolam dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Westin Gurgaon, New Delhi. Nikmatilah lulur badan, hidroterapi dan Balut badan di Heavenly Spa by Westin, tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Asia. Kelas aerobik dan kelas yoga ditawarkan di kelab kesihatan; The Westin Gurgaon, New Delhi juga memiliki 2 kedai kopi/kafe, taman dan salun rambut. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan penuh (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Meja/kaunter hadapan 24 jam, bilik mesyuarat dan hiburan malam
Ciri-ciri bilik
Semua 313 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, dan juga sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
Peralatan tempat tidur hipoalergenik, cadar kapas Mesir dan tilam berlapik
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
42-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium dan pemain DVD
Kitar semula, peti sejuk dan kot/katil bayi percuma
Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 1 sepenginapan); Internet berwayar (surcaj)
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Wi-fi di kawasan awam percuma sehingga 60 minit sehari
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
Perkhidmatan limousin/kereta bandar
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: INR 1,200 seorang
1 bar tepi kolam
2 kedai kopi/kafe
3 bar/ruang istirahat
3 restoran
Bar/deli snek
Kopi dan teh di kawasan umum
Restoran di tapak hartanah
EEST
Prego
Seasonal Tastes
STORY Club and Lounge
Sunset STORY
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
Bilik wap
Gimnasium 24 jam
Hiburan malam
Kelab malam
Kelas kecergasan
Kelas yoga
Piano
Pustaka
Sauna
Spa perkhidmatan penuh
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Katil bayi percuma
Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
Kemudahan dobi
Pemain DVD
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Salun rambut
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Perkhidmatan rencam
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Pusat perniagaan 24 jam
Pusat persidangan (ruang seluas 2,000 meter persegi)
Stesen komputer
Kawasan luar
Kerusi lepak tepi kolam
Payung kolam
Taman
Teres
Spa perkhidmatan penuh
10 bilik rawatan
Aromaterapi
Balut badan
Balut nyahtoksin
Bilik rawatan pasangan
Bilik wap
Hidroterapi
Lulur badan
Mata air panas/mineral
Perkhidmatan urut dalam bilik
Rawatan Ayurveda
Rawatan muka
Refleksologi
Rias kuku tangan/kaki
Sauna
Spa dibuka setiap hari
Tab panas
Urutan pranatal
Urutan sukan
Urutan Sweden
Urutan Thai
Urutan tisu dalam
Urutan tuaman batu
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
1 ruang letak kenderaan mudah diakses
Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
Boleh diakses kerusi roda
Gimnasium mudah diakses kerusi roda
Hulu semburan berketinggian boleh laras
Kolam renang mudah diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Pancuran mandi pindahan
Papan tanda braille/timbul
Pemegang pintu tuil
Penggera visual di koridor
Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
Restoran mudah diakses kerusi roda
Spa mudah diakses kerusi roda
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tiada lif
Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda
Lain-lain
1 bangunan
7 tingkat
Dasar kitar semula yang komprehensif
Dasar sisa makanan yang komprehensif
Dewan bankuet
Dewan besar
Dibina pada 2010
Kawasan merokok yang dikhaskan
Pilihan tempat makan vegan
Pilihan tempat makan vegetarian
Sarapan vegetarian tersedia
Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
Taman atas bumbung
Tiada sudu kopi plastik
Tingkap dwilapisan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar kapas Mesir
Gebar bulu kapas
Katil bayi percuma
Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
Langsir gelap terus
Menu bantal
Peralatan tempat tidur hipoalergenik
Tilam berlapik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama
Pengering rambut
Selipar
Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Tuala disediakan
Hiburan
Dok iPod
Filem berbayar
Pemain DVD
TV LCD 42-inci dengan saluran satelit premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik 24 jam
Peti sejuk
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Bilik tidur bersambung tersedia
Kitar semula
Meja
Pancuran mandi cekap air
Penyaman udara (kawalan suhu)
Perabot berasingan
Peti besi muat komputer riba
Seterika/papan seterika
Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
Surat khabar harian percuma
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Fi daftar masuk lewat
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 1200 seorang
Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 1 sepenginapan (kadar mungkin berbeza-beza)
Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): INR 900 sepenginapan (kadar mungkin berbeza-beza)
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Yuran daftar masuk lewat
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Umur minimum untuk daftar masuk semasa Cuti Musim Bunga adalah 18 tahun
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Wi-Fi percuma di tempat awam adalah terhad kepada 60 minit sehari
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah juga dikenali sebagai
Gurgaon New Delhi
New Delhi Gurgaon
New Delhi Westin
Westin Delhi
Westin Gurgaon Delhi
Westin Gurgaon New Delhi
Westin New Delhi
Westin New Delhi Gurgaon
Westin New Delhi Hotel
Westin New Delhi Hotel Gurgaon
Westin Gurgaon, New Delhi Hotel Gurgaon
Westin Gurgaon New Delhi Hotel
The Westin Gurgaon New Delhi
The Westin Gurgaon, New Delhi Hotel
The Westin Gurgaon, New Delhi Gurugram
The Westin Gurgaon, New Delhi Hotel Gurugram
Soalan lazim
Adakah The Westin Gurgaon, New Delhi mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Westin Gurgaon, New Delhi?
Setakat 25 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Westin Gurgaon, New Delhi pada 26 Jul 2025 bermula serendah RM 439.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Adakah The Westin Gurgaon, New Delhi mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Apakah masa daftar masuk di The Westin Gurgaon, New Delhi?
Daftar masuk bermula jam 14:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).
Apakah masa daftar keluar di The Westin Gurgaon, New Delhi?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Di manakah terletaknya The Westin Gurgaon, New Delhi?
Terletak di Sektor 29, hotel mewah ini sejauh 0.6 mi (1 km) from Leisure Valley dan 2.1 mi (3.3 km) from Bandar Siber DLF. Pusat Beli-belah Gurgaon Central dan Max Hospital juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen IFFCO Chowk sejauh 10 minit berjalan kaki dan Stesen MG Road sejauh 16 minit berjalan kaki.
The Westin Gurgaon, New Delhi Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 169 daripada 291 ulasan
10 - Cemerlang
169
Penilaian 8 - Baik. 73 daripada 291 ulasan
8 - Baik
73
Penilaian 6 - Boleh diterima. 21 daripada 291 ulasan
6 - Boleh diterima
21
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 291 ulasan
4 - Lemah
15
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 291 ulasan
2 - Teruk
13
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Aditya, Delhi
Mengembara bersama pasangan
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a one-night stay at The Westin, and I must say it’s the best luxury property in Gurugram. The hotel has a distinct charm and elegance that sets it apart from others in the region. Our room was beautiful and well-appointed with all essential amenities, including a refrigerator, work desk, and hot tub. The breakfast and dinner spreads were magnificent, among the largest and most delicious I’ve seen in India and the other dining options were equally impressive. The pool and gym were well-maintained and added to the overall experience. The staff was courteous, well-trained, and made every effort to ensure our stay was extra special. Overall, it was a wonderful experience, and we thoroughly enjoyed our time there.
Aditya
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Tanweer
Pengembara perniagaan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a great stay! The hotel was clean, comfortable, and well-maintained. The staff were exceptionally courteous and helpful throughout. Would definitely recommend and stay again.
Tanweer
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
surinder
30 Mei 2025
surinder
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
simran
Mengembara bersama pasangan
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
simran
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
HARMANDEEP
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
HARMANDEEP
Menginap 3 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Tushar
Pengembara perniagaan
21 Apr 2025
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst service - not expected from Westin
Horrible service. They gave me a room whose wardrobe was leaking water from the room upstairs. A replacement room was provided after constant follow up with the front desk. The delay caused me to miss a critical business meeting causing me a financial loss. Will never stay here again
Tushar
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Adolfo
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Servicio extraordinario
Adolfo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
YU
Pengembara perniagaan
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YU
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Harpreet
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harpreet
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Rachel
Pengembara perniagaan
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rachel
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Duncan
30 Mac 2025
Duncan
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jagdeep
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
15 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Felt very warm and homely atmosphere.
All staff members are very courteous, warm and helpful.
Special thanks to Karan, Piyush, Adarsh, Ashok, Manguram ( tea) who served us in the restaurant.
We have left a ladies shawl( brown) in the lobby area kept in a paper carry bag. Please connect with us id you cam find it.
Jagdeep
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Ahin
Mengembara bersama keluarga
14 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Exceptional service
Ahin
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Guanghui
Pengembara perniagaan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enjoyed my stay!
I enjoyed my 3-night stay here.
Front Desk Neha, she was so helpful from checking in to checking out, very caring and professional, always with a smile. Executive lounge Anshu Kumar remembered my favorite foods, always brought them to me.
Their caring and smiles made my stay very comfortable and relaxing. Would stay at the same hotel whenever I visit Delhi.
Guanghui
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
divyank
2 Mac 2025
divyank
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Francis
Pengembara perniagaan
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francis
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Angus
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solid hotel
Probably the most comfortable hotel bed ever!! The hotel is a little tired and could do with a refresh but overall the friendly staff, good gym and food make up for it.
Angus
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
SHOL
Pengembara perniagaan
24 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NIce hotel and comfortable room condition
Excellent service! Nice and clean hotel. Breakfast was really luxuary, exemple omelette and pancakes, plus included coffee, bread, juice from buffet. The hotel had a very friendly and helpful staffs, Mr. Kulbir & Mr. Ram. Thanks guys!
SHOL
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
KYUNG SIK
Pengembara perniagaan
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KYUNG SIK
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
ROHIT
Mengembara bersama keluarga
4 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ROHIT
Menginap 2 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Manpreet
Mengembara bersama keluarga
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Manpreet
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Atsushi
Mengembara bersama keluarga
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atsushi
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Suresh Venkata, West Chester
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Na
Suresh Venkata
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Pankaj, Delhi
Mengembara bersama keluarga
1 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good, just a late check in.
Pankaj
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Dhananjay
31 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I am impressed with their dining staff especially Pankaj who took care of us today (03/31/2024) during breakfast.