Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
Harga semasa ialah RM313
RM328 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Dis - 29 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV plasma
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sector 26, M.G. Road, Gurugram, Delhi, 122002

Tempat berdekatan

  • Aravali Biodiversity Park - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Global Business Park - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • DLF Phase II - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Golf Course Road - 3 min memandu - 1.1 km
  • Bandar Siber DLF - 5 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Sikandarpur RMRG - 3 minit memandu
  • Stesen Guru Dronacharya - 11 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Mjol Bakehouse - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Club Lounge @ Le Meridien - ‬1 min memandu
  • ‪Bella Cucina - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪longitude bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Fio Table - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Bandar Siber DLF
Terletak berdekatan Global Business Park dan Aravali Biodiversity Park, Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Nikmatilah rawatan Ayurveda, urut Swedish dan lulur badan di Zivaya, tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Itali. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan layan diri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), dewan bankuet dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 285 bilik disertakan dengan keselesaan seperti panggilan antarabangsa percuma dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti menu bantal dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan kot/katil bayi percuma
  • Cadar kapas Mesir, tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 37-inci TV Plasma dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Kitar semula, peti sejuk dan percuma uncang teh/kopi segera

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan layan diri tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,350 untuk orang dewasa dan INR 725 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bella Cucina
  • Latest Recipe
  • Longitude Bar
  • Qissa

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan 24 jam
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 2,787 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kabana kolam percuma
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • 8 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 43 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 91 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 12 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Menu bantal
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV plasma 37-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Kitar semula
  • Meja
  • Panggilan antarabangsa percuma
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 30 hari sebelum daftar masuk
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum INR 2950 setiap penginapan)
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2500 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan layan diri: kira-kira INR 1350 untuk dewasa dan INR 725 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3920 seorang (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 2000 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum INR 2950 untuk setiap penginapan
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 14 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 14 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Pullman Gurgaon Central Park
Pullman Hotel Gurgaon Central Park
Méridien Gurgaon Delhi NCR Hotel
Méridien Delhi NCR Hotel
Méridien Gurgaon Delhi NCR
Pullman Gurgaon Central Park Hotel Gurgaon
Méridien Delhi NCR
Méridien Gurgaon Delhi NCR Hotel
Méridien Gurgaon NCR Hotel
Méridien Gurgaon Delhi NCR
Méridien Gurgaon NCR
Hotel Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR New Delhi
New Delhi Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR Hotel
Hotel Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR
Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR New Delhi
Le Méridien Gurgaon Delhi NCR
Pullman Gurgaon Central Park
Meridien Gurgaon Delhi Ncr
Le Méridien Marriot Gurgaon
Le Méridien Gurgaon Delhi NCR
Le Meridien Gurgaon, Delhi Ncr
Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR Hotel
Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR Gurugram
Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR Hotel Gurugram

Soalan lazim

Adakah Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 6:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR?

Setakat 21 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR pada 28 Dis 2025 bermula serendah RM 312.7, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak INR2000 setiap haiwan kesayangan, semalam. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR3920 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR?

Hotel yang mesra keluarga di Gurugram ini terletak di kawasan perniagaan, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Aravali Biodiversity Park dan Global Business Park. Bandar Siber DLF dan Pusat Beli-belah Sahara juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Guru Dronacharya sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Sikandarpur sejauh 26 minit berjalan kaki.

Ulasan

Le Méridien Gurgaon, Delhi NCR Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

7.0

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 135 daripada 258 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 79 daripada 258 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 23 daripada 258 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 258 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 258 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Zenta

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
客室は清潔で、従業員の対応も良く食事も美味しい。湯船もあり、お風呂に入れるのが嬉しい。良いホテルですq
Menginap 3 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Nadarajah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I didn’t explore much other than in a vehicle but I found the place very convenient for everything
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Nadarajah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is located in a convenient spot.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

2/10 Teruk

Rajat, Irvine

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Tajinderjeet, Edmonton

Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Krishnamurthy

Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tajinderjeet, Edmonton

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Pradeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good hotel
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Vidhya

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
So far the best 5 star hotels we have ever stayed in. Every single staff member was so welcoming and accommodating to any requests. The best part was there was complimentary kids menu which made our mind into ease. The dinner and breakfast buffet was just superb. Can’t wait to come back for our next stay. I can’t think of any flaws because they exceeded all our expectations ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Gitanjali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Timothy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2 night Stop over on route to Leh

Great service from all staff especially Rajesh for taking care of us Saturday morning.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bharat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Maddison

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely hotel

Lovely hotel very clean and spacious the rooms are extremely nice :) and well maintained felt very comfortable for the 2 nights I was there
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Seung Hyouk

Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Shane

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
When we were here with our guides, the service was amazing. The days that I booked outside of our tour however were bad enough that I cannot in good conscience recommend this hotel. An air handler had our floor flooded on the first stay. Drains were not draining in the room, and the overall room condition was subpar. On the tail end of our trip, There was the smell of mildew on my floor, and upon checkout the cashier tried to charge me for snacks that I had never touched (this was at 2am on the 5th of July). The only thing keeping me from giving a one star is that the service was very good on the days that our local tour guides booked and accompanied us.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

DEVESH MILIND

Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sagar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Breakfast was lovely, overall comfortable stay.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Justin

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Madhusudhan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

RATNESH

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Swati

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Less Restaurants , had only two. Need one more restaurant of any other cuisine
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

sanjay

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

RAJEEV

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room service was the worst you can imagine, promised to deliver in 20 mins but took 57 mins. Very very very bad .
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Chérine

Menginap 1 malam pada Mei 2025