HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR
Hotel dengan 2 kolam renang tertutup, 3-minute walk to Pantai Enseada
Galeri foto untuk HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Basic Double or Twin Room

Basic Double or Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Khidmat champagne
Peti besi
Lihat semua foto untuk Basic Triple Room

Basic Triple Room
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Khidmat champagne
Peti besi
Lihat semua foto untuk Classic Quadruple Room

Classic Quadruple Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Khidmat champagne
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

191 Av. Atlântica, Guarujá, SP, 11442-070
Tentang hartanah ini
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR
Hartanah serupa

Don Marco's Hotel
Don Marco's Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 76 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Deposit haiwan kesayangan: BRL 60.00 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Rosa da Ilha
Rosa Da Ilha Guaruja Perto Do
Hotel Rosa da Ilha pertinho do Mar
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Hotel
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Guarujá
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Hotel Guarujá
Soalan lazim
Ulasan
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2
Kebersihan
9.4
Kemudahan
9.2
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Carlos
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
8 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Não voltaria mais
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Alessandra
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandra
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
frederico
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito boa
frederico
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
José Roberto
21 Apr 2025
José Roberto
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
Mengembara bersama keluarga
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Amanda
29 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amanda
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Juarez
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito agradável
Juarez
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Mayara
Mengembara bersama keluarga
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mayara
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
José
3 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
José
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
João Luis
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
João Luis
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Beatriz
2 Feb 2025
Beatriz
Menginap 5 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Kevin
21 Jan 2025
Kevin
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Danilo
Mengembara bersama keluarga
15 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom custo/beneficio.
Danilo
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
MAURIEN R
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Retorno e indico
MAURIEN R
Menginap 9 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Vinicius
8 Jan 2025
Vinicius
Menginap 6 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Fabiana
Mengembara bersama keluarga
7 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabiana
Menginap 4 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Oswaldo
3 Jan 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Não recomendo HotelRisa da Ilha Guaruja
Oswaldo
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Angela M
Mengembara bersama keluarga
2 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Voltaria
Angela M
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alexandre
6 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexandre
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Durvalina
30 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Durvalina
Menginap 3 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Samuel
Mengembara bersama keluarga
21 Jul 2024
Pessimo
Samuel
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Comercial Martínez
Mengembara bersama keluarga
13 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comercial Martínez
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Aparecido
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfeito
Aparecido
Menginap 2 malam pada Mei 2024








