Hotel Ilhas da Grécia
Hotel mesra keluarga yang terdapat sarapan percuma dan sauna
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Ilhas da Grécia





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room, Balcony

Triple Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Double Room, Balcony

Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room Standard

Double Room Standard
Lihat semua foto untuk Double Room Superior with Balcony

Double Room Superior with Balcony
Lihat semua foto untuk Triple Room Standard

Triple Room Standard
Lihat semua foto untuk Triple Room Superior with Balcony

Triple Room Superior with Balcony
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

R Marivaldo Fernandes, 144, Enseada, Guarujá, SP, 11440-050
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Grand Hotel Guaruja
Grand Hotel Guaruja
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 328 ulasan
Harga ialah RM274
RM282 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Jul - 10 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi perkhidmatan: 13 peratus
- Bayaran tuala: BRL 16 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 30 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 120 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Ilhas da Grécia
Hotel Ilhas da Grécia Guaruja
Hotel Ilhas Da Grecia Guaruja, Brazil - Sao Paulo
Ilhas da Grécia
Ilhas da Grécia Guaruja
Hotel Ilhas da Grécia Hotel
Hotel Ilhas da Grécia Guarujá
Hotel Ilhas da Grécia Hotel Guarujá
Soalan lazim
Hotel Ilhas da Grécia Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
2 Apr 2025
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Geralda
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super indico
Geralda
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
David
Mengembara bersama pasangan
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Joilson
7 Mac 2025
Joilson
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Getúlio
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Getúlio
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Adriano
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adriano
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
MARCOS
Mengembara bersama keluarga
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARCOS
Menginap 2 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
guilherme
31 Jan 2025
Não voltaria.
guilherme
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Adriano
26 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adriano
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
PAULO
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PAULO
Menginap 6 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
HARLEY
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HARLEY
Menginap 7 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Laura
3 Jan 2025
Laura
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Antonio Marcos Luiz do
Mengembara bersama kumpulan
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Antonio Marcos Luiz do
Menginap 5 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Reginaldo
30 Dis 2024
Reginaldo
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Marcelo
22 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Daniela
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Daniela
Menginap 5 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Ana
27 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ana
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Marcelo
12 Sep 2024
Marcelo
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Danilo Alex da Silva
26 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Danilo Alex da Silva
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Klara
16 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Klara
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rogerio
1 Jul 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Rogerio
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
ANDREI
1 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom hotel pet-friendly
ANDREI
Menginap 1 malam pada Apr 2024
4/10 Lemah
Priscila
12 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mercenarios conforto zero




Priscila
Menginap 2 malam pada Apr 2024
4/10 Lemah
Rodrigo
Mengembara bersama keluarga
3 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manutenção URGENTE!!! Hotel ruim, uma pena....
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
WILTON
22 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WILTON
Menginap 1 malam pada Mac 2024