Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Don Marco's Hotel





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik
Lihat semua foto untuk Premium Double Room, Balcony

Premium Double Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Premium Triple Room, Balcony

Premium Triple Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Premium Quadruple Room

Premium Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Family Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Diubah suai pada 2021
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

R. Paraguai, 638, Jardim Tres Marias, Guarujá, SP, 1441-000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi perkhidmatan: BRL10 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Don Marco's Hotel Hotel
Don Marco's Hotel Guarujá
Don Marco's Hotel Hotel Guarujá
Soalan lazim
Don Marco's Hotel Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.4/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Alexvarnermoitas
27 Apr 2025
Alexvarnermoitas
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Thiago de Lima
Mengembara bersama keluarga
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago de Lima
Menginap 3 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Luis Carlos
13 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Experiência ruim
Luis Carlos
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Fernanda
10 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Fernanda
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Fernando
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
Fernando
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Daniela
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniela
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jão
Mengembara bersama keluarga
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
O melhor que já fui em Guarujá
Jão
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Bárbara
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Um bom lugar !
Bárbara
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Katia
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ficamos satisfeitos
Katia
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Angela
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Angela
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
karolina
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tranquilo para descansar!
karolina
Menginap 1 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Ana Lucia
29 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ana Lucia
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Edmilson
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edmilson
Menginap 4 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Silvana
Mengembara bersama kumpulan
21 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvana
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Ivan
28 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ivan
Menginap 3 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
21 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel Economico
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Paulo
24 Mei 2024
Paulo
Menginap 1 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
Helton
Mengembara bersama keluarga
16 Mei 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helton
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
MARY HELEN
1 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARY HELEN
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Patricia
10 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patricia
Menginap 6 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Robson
27 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Opção muito boa, vale a pena!
Robson
Menginap 2 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Itamar
Mengembara bersama kumpulan
29 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom

Itamar
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Danilo
24 Sep 2023
Danilo
Menginap 1 malam pada Sep 2023