Lapangan Terbang Brussels (BRU) - 23 minit memandu
Restoran
Refter De Lijn - 13 min berjalan kaki
Fenikshof - 7 min berjalan kaki
Via Napoli - 11 min berjalan kaki
Via Napoli Pasta - 7 min berjalan kaki
De Parel - 12 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Hotel ABBEY
Mewah bagi hotel berdekatan Ekspo Brussels
Teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel ABBEY. Masakan Perancis restoran di tapak, Restaurant 't Wit Paard, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
Tempat simpanan bagasi, bilik mesyuarat dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Lif, dewan bankuet dan perkhidmatan rencam
Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel ABBEY menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi, serta dinding kalis bunyi dan bar mini.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
TV skrin rata dengan saluran digital
Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan dan setiap hari
Bahasa
Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Makanan dan minuman
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Bar/deli snek
Restoran di tapak hartanah
Restaurant 't Wit Paard
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Ruang persidangan seluas 220 meter persegi
Kawasan luar
Taman
Teres
Kebolehcapaian
Lif
Lain-lain
2 tingkat
Dewan bankuet
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran mandi/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Peti besi
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 5:30 - 2:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Pengubahsuaian dan penutupan
Hartanah ditutup antara 7 Julai dan 15 Ogos.
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belgium. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel ABBEY Grimbergen
ABBEY Grimbergen
Hotel ABBEY Hotel
Hotel ABBEY Grimbergen
Hotel ABBEY Hotel Grimbergen
Soalan lazim
Adakah Hotel ABBEY mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel ABBEY?
Hotel ini tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di Hotel ABBEY?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.
Apakah masa daftar keluar di Hotel ABBEY?
Daftar keluar adalah jam 10:30.
Di manakah terletaknya Hotel ABBEY?
Terletak di Grimbergen, hotel ini sejauh 3.8 km dari Taman Botani Negara Belgium serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Taman Laeken dan Rumah Hijau Diraja Laeken. Ekspo Brussels dan Stadium King Baudouin juga dalam jarak 6 bt (10 km).
Hotel ABBEY Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 53 ulasan
10 - Cemerlang
22
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 53 ulasan
8 - Baik
20
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 53 ulasan
6 - Boleh diterima
11
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 53 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 53 ulasan
2 - Teruk
0
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
Patrick
Pengembara perniagaan
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Old abbey style hotel. Rooms in 70/80 style, clean and quite spacious.
Patrick
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Tamas
Pengembara perniagaan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tamas
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
michael
Pengembara perniagaan
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
michael
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Tamas
Pengembara perniagaan
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tamas
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Markus
Pengembara perniagaan
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Markus
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Theresa
Mengembara bersama keluarga
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were very attentive and welcoming. Lovely building and dining room and bar were tastefully presented. Bed rooms were large and appropriately kitted out. There was some marks/wear on some of the carpets on the stairs and in the room and the pillows were not the most comfortable. However, overall an enjoyable stay within a convenient distance from Brussels etc.
Theresa
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Luciano
10 Okt 2024
Luciano
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Kirsten
28 Sep 2024
Kirsten
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Daniel
27 Sep 2024
Daniel
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Brigitte
Mengembara bersama pasangan
11 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avons passé une nuit agréable dans cet hôtel. La chambre et la salle de bain sont très grandes. Le lit est large et douillet. Tout est prévu dans la chambre pour le confort des voyageurs. Le petit déjeuner est excellent et varié. Le personnel est aimable. Un grand parking est à disposition.
Brigitte
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Patricia
9 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Zeer vriendelijke uitbaters, een uitblinker.
Patricia
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Tamas
Pengembara perniagaan
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tamas
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Tamas
Pengembara perniagaan
26 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tamas
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
myriam van
25 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
een verzorgd 4 sterren hotel
myriam van
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Ning
29 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ning
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Theodorus
Mengembara bersama pasangan
14 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kamer was erg warm, vooral gedurende de nacht. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was van goede kwaliteit. Prijs prestatieverhouding van het gehele verblijf vonden wij goed.
Theodorus
Menginap 1 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
Thomas
Pengembara perniagaan
23 Apr 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Preis/Leistung passt meiner Meinung nach nicht
Thomas
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Tamas
Pengembara perniagaan
3 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan
Tamas
Menginap 4 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Christian
Pengembara perniagaan
27 Mac 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aussen TOP - innen FLOP
Von außen ein tolles gepflegtes Gebäude.
Im Bereich des Restaurants und der Rezeption ist auch soweit alles okay. Wenn Sie jedoch den Hotelbereich betreten, geht es los. Fleckige, abgenutzte Teppiche. Im Zimmer war der Teppich durch Bleichemittel(?) fleckig auch war der Flor schon abgelaufen und nur noch das Gewebe sicht- und spürbar. Die Tapeten waren teilweise lose. Die Fugen der Fliesen im Bad dunkel verfärbt. Die Toilettenbürste bietet Lebensraum für alles mögliche, diese war wirklich ekelig. Hervorzuheben ist das freundliche und bemühte Personal.
Christian
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Tamas
Pengembara perniagaan
18 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tamas
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
5 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 4 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Berry
9 Nov 2023
Berry
Menginap 1 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Luis Alberto
Pengembara perniagaan
15 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Alberto
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Gert
Pengembara perniagaan
4 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gert
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Tamas
Pengembara perniagaan
27 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik