Tri Hotel Lago Gramado
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Jalan Berbumbung Gramado
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Tri Hotel Lago Gramado





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room

Deluxe Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room (3 camas solteiro)

Deluxe Triple Room (3 camas solteiro)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

R JOAO ALFREDO SCHNEIDER 1047, Gramado, Rio Grande do Sul, 95670000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Pousada dos Pássaros
Pousada dos Pássaros
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 5 ulasan
Harga ialah RM193
RM204 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: BRL 3.28 setiap penginapan semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Bayaran pelancongan setiap malam sebanyak BRL2 dikutip di hartanah. Bayaran tidak dikenakan kepada penduduk Gramado, Brazil.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Encantos Lago
Encantos Lago Gramado
Encantos Lago Hotel
Encantos Lago Hotel Gramado
Encantos Lago Hotel Gramado, Brazil
Encantos Lago Hotel
Tri Hotel Lago Gramado Hotel
Tri Hotel Lago Gramado Gramado
Tri Hotel Lago Gramado Hotel Gramado
Soalan lazim
Tri Hotel Lago Gramado Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
6 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Adonis
12 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adonis
Menginap 1 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Juliana b
3 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Juliana b
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Douglas
18 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Douglas
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Ximena
3 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ximena
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Andre
1 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andre
Menginap 1 malam pada Nov 2018
4/10 Lemah
Claudia
21 Nov 2018
Claudia
Menginap 4 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Ivan Welter
14 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ivan Welter
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Marcio
16 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HOTEL NOTA 10, MUITO CONFORTÁVEL E CLIMATIZADO.



Marcio
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
JANDIRA
26 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




JANDIRA
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Anderson, Curitiba, PR
14 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
EXCELENTE
Anderson
Menginap 3 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Jun 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
RENATO
4 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Otima estadia
RENATO
Menginap 3 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Dalja
10 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel.
Dalja
Menginap 2 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Vargas, São Paulo SP Brasil
11 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel in Gramado
Vargas
Menginap 3 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Gustavo P
19 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Boa
Gustavo P
Menginap 5 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Lia
4 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fenomenal
Lia
Menginap 4 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Faz jus ao nome.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Luiz Antonio
21 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiz Antonio
Menginap 2 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Filipe
21 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Filipe
Menginap 2 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa relação de custo e benefícios
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Silvio
13 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super Novo
Silvio
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
22 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan