Hotel Fonzari
Hotel di Grado terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Fonzari





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Piazza Biagio Marin 6, Grado, GO, 34073
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Alla Città di Trieste
Alla Città di Trieste
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 37 ulasan
Harga ialah RM596
RM667 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Ogo - 4 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Fonzari
Grand Fonzari Grado
Grand Hotel Fonzari
Grand Hotel Fonzari Grado
Hotel Fonzari
Hotel Fonzari Hotel
Hotel Fonzari Grado
Fonzari Grado
Fonzari
Hotel Fonzari Grado
Hotel Fonzari Hotel Grado
Soalan lazim
Hotel Fonzari Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.2/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
rupert
Mengembara bersama pasangan
29 Dis 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
rupert
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Mauro
7 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mauro
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Otto
Mengembara bersama keluarga
28 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Otto
Menginap 2 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Harald
Mengembara bersama pasangan
18 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Harald
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Zsuzsanna
26 Sep 2023
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great choice


Zsuzsanna
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Sabine
Mengembara bersama pasangan
23 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sabine
Menginap 2 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
Christian
8 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Christian
Menginap 4 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Thomas
18 Sep 2022
Sukakan: Keselesaan bilik
viel Plus, aber auch etwas minus
Thomas
Menginap 3 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Jacques
22 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Français =zéro !!!
Jacques
Menginap 5 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Harm
10 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harm
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
6/10 Boleh diterima
Klaus
Mengembara bersama pasangan
6 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Klaus
Menginap 2 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Katharina
Mengembara bersama keluarga
12 Jul 2022
Katharina
Menginap 5 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Beatrice
Mengembara bersama pasangan
7 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beatrice
Menginap 3 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
harald
2 Mei 2022
harald
Menginap 1 malam pada Apr 2022
6/10 Boleh diterima
Peter
27 Apr 2022
Peter
Menginap 3 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2022
6/10 Boleh diterima
Quintin
2 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Quintin
Menginap 3 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Simone
Pengembara perniagaan
20 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Simone
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Simone
Pengembara perniagaan
15 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Simone
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Andrea
Pengembara perniagaan
14 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Andrea
Menginap 2 malam pada Okt 2021
6/10 Boleh diterima
Andreas
Mengembara bersama keluarga
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Andreas
Menginap 2 malam pada Sep 2021
2/10 Teruk
Hubert Manfred
Pengembara perniagaan
17 Sep 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kein recht auf 4 Sterne
Hubert Manfred
Menginap 4 malam pada Sep 2021
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
20 Ogo 2021
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
6/10 Boleh diterima
Wolfgang
10 Ogo 2021
Tidak sukakan: Kebersihan
die Qualität hat nachgelassen
Wolfgang
Menginap 6 malam pada Ogo 2021