Radisson Blu Gorakhpur

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Gorakhpur terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Blu Gorakhpur

Bilik rawatan pasangan, tab panas, bilik wap, rawatan badan
Lobi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM267
RM299 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Ogo - 4 Ogo

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Standard Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Superior Room, Lake View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan tasik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Executive Room (Lounge Access)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Airport Road Mohaddipur Crossing, Gorakhpur, Uttar Pradesh, 273008

Tempat berdekatan

  • Kushmi Forest - 3 min memandu - 2.8 km
  • Gorakhnath Temple - 7 min memandu - 6.2 km
  • Kuil Mahaparinirvana - 51 min memandu - 58.5 km
  • Kuil Wat Thai - 52 min memandu - 59.6 km

Bergerak

  • Gorakhpur Cantonment Station - 9 minit memandu
  • Gorakhpur (GOP) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Adalath Hotel - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Singh Biryani - ‬2 min memandu
  • ‪Flavour Restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪Hotel Tulsi Plaza - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Gorakhpur

Mewah bagi hotel di pusat bandar raya
Di Radisson Blu Gorakhpur, anda boleh menantikan bar kolam, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan Refleksologi, Balut badan atau rawatan badan di Nilaya Spa & Salon, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan antarabangsa. Kelas yoga dan kelas aerobik ditawarkan di gimnasium; Radisson Blu Gorakhpur juga memiliki salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan dan tab panas.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Tempat letak basikal, surat khabar percuma dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 119 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan pengomposan
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Produk pembersihan mesra alam, kot/katil bayi percuma dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 767 untuk orang dewasa dan INR 384 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • High
  • Kofe
  • The Great Kebab Factory
  • Vue

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kelas kecergasan
  • Kelas yoga
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 465 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Pengomposan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Sila ambil perhatian bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 14 Julai 2025 sehingga 31 Ogos 2025 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Kolam renang
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1180.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 767 untuk dewasa dan INR 384 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 525 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1180.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Pesta dan acara dibenarkan di hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Gorakhpur Hotel
Radisson Blu Gorakhpur Hotel
Radisson Blu Gorakhpur Gorakhpur
Radisson Blu Gorakhpur Hotel Gorakhpur

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Gorakhpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–19:00. Hartanah akan mengubah suai kolam renangnya dari 14 Julai 2025 hingga 31 Ogos 2025 (tarikh selesai tertakluk kepada perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Gorakhpur?

Setakat 1 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Gorakhpur pada 3 Ogo 2025 bermula serendah RM 266.93, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Gorakhpur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Gorakhpur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Gorakhpur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Gorakhpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Radisson Blu Gorakhpur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR525 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Gorakhpur?

Terletak di tengah-tengah Gorakhpur, hotel spa ini sejauh 2.5 km dari Kushmi Forest dan 7 km dari Gorakhnath Temple. Kuil Mahaparinirvana dan Kuil Wat Thai juga dalam jarak 32 bt (52 km). Gorakhpur Junction sejauh 29 minit berjalan kaki.

Radisson Blu Gorakhpur Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 31 daripada 51 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 51 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 51 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 51 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 51 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Ashish

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty facilities, average food
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Aran, Leicester

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I love Radisson hotels and usually have a great experience. Upon arrival we had no hot water, it had been out for 3 days apparently. The road noise is loud in the rooms. Overall great hotel but the hot water was an issue and we didn't receive anything back from the hotel.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Rama

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Sandeeo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Paul

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

SANG YEUN

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Door is not proffer working. Sometime more than 20 times try to open it. Sofa is bad spot condition Shampoo was not refilled and half used shampoo was wasted and not replaced. So, used soap for washing hair Need to change many
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Soumik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Very unprofessional staffs. Only focusing on outer looks and zero cooperation doesn’t make a property 5 star for too long. Front desk staffs are all inefficient. Electricity kept on tripping in every 10-15 min, twin bed provided instead of king bed, etc etc….Overall the amount we have paid has gone to vein. Never will I stay in Raddison Blu again. Highly DISAPPOINTED !!!
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Lavin

Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

ROSHAN BAHADUR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Vidya, Jacksonville

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

PRATEEK

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Sudheer

8/10 Baik

Aneeta

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Ankit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing property, value for mowny, great food and staff
Menginap 2 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Kapil

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Room service is pathetic. No choses in FOOD Staff is not polite.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Andrew

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very courteous. As an American staying in Gorakhpur, the hotel was exactly as I would hope it would be. The breakfast is amazing and the room service dining was also excellent. I appreciated having access to a driver for airport shuttle and one other trip we needed. Will stay again when we return in 2 months.
Menginap 3 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Prashant

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Abhigyan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hospitality
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

NIRESH

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing hospitality

I was amazing to stay at your premises. Will prefer Radisson only next time for my visit
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is really corteous and helpful.
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

CHANDER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel at a good location.

The stay was overall good. Room was comfy and fine. But the inroom dining service was not good at all. They were very slow, dont respond to calls and we need to wait for long time to get anything delivered to our room. Their access cards also dont works in lifts. Many times we need to go to the reception to get them work again. And we saw many guests facing the same issue.
Menginap 1 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Anil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Sameer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay at Gorakhpur

The property is nice, comfortable, clean and well located. The room was big and well kept. The staff was friendly and responsive.
View from my room
View from my room
Menginap 1 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

SAURABH KUMAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable and pleasent, staff are very helpful..

Comfortable and pleasent, staff are very helpful...
Complementary breakfast
Menginap 1 malam pada Mei 2021