Fabulous Service Suites At Times Square

Hartanah 4.0 bintang
Rumah tamu dengan kolam renang terbuka, beberapa langkah dari Berjaya Times Square

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

3.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Premier Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
2 bilik tidur
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1, Jalan Imbi, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 55100

Tempat berdekatan

  • Berjaya Times Square - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Plaza Sungei Wang - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Jalan Alor - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Changkat Bukit Bintang - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 10 min berjalan kaki - 0.9 km

Bergerak

  • Stesen LRT Pasar Seni - 3 minit memandu
  • Stesen Monorel Imbi - 3 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 46 minit memandu

Restoran

  • โ€ชStarbucks Reserve Bar - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชStarbucks - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชRasa Utara - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชKFC - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชBoost Juice Bars - โ€ฌ3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fabulous Service Suites At Times Square

Mewah bagi rumah tamu berdekatan Berjaya Times Square
Berdekatan Jalan Alor dan Pavilion Kuala Lumpur, Fabulous Service Suites At Times Square menyediakan kemudahan seperti kedai kopi/kafe. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Fabulous Service Suites At Times Square memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kot/katil bayi percuma dan katil tambahan percuma
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (MYR 9 semalam)
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: MYR 60 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe

Restoran di tapak hartanah

  • Snebat

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 21-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 1:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan percuma
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 200.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 60 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: MYR 9 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Fabulous Service Suites Times Square Hotel Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Guesthouse Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites Times Square Guesthouse
Fabulous Service Suites Times Square
Fabulous Service Suites Times
Fabulous Service Suites At Times Square Guesthouse
Fabulous Service Suites At Times Square Kuala Lumpur
Fabulous Service Suites At Times Square Guesthouse Kuala Lumpur

Soalan lazim

Adakah Fabulous Service Suites At Times Square mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Fabulous Service Suites At Times Square mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fabulous Service Suites At Times Square?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak MYR9 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Fabulous Service Suites At Times Square?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:30.

Apakah masa daftar keluar di Fabulous Service Suites At Times Square?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Fabulous Service Suites At Times Square?

Terletak di Golden Triangle, rumah tamu ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Berjaya Times Square dan Jalan Alor. Taman KLCC dan Pavilion Kuala Lumpur juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Monorel Imbi hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Hang Tuah sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ulasan

Fabulous Service Suites At Times Square Ulasan

3.8

4.0

Kebersihan

7.0

Lokasi

3.8

Kakitangan & perkhidmatan

4.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 23 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 23 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 23 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 23 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 23 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Aneeta

Tidak sukakan: Keselesaan bilik
It wasn't what i expected It is cheap n great location but there wasn't any onecto contact anyone regarding the room. Toilet not working the second day n its not kids friendly at all. Its just like hiring a room.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

Nicl, Fabulous Services Suites @ Times Square

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Spacious but not clean

Very high security "checking" which is good. You need a pass card to enter the main entrance. Police is everywhere. Room is spacious but not clean. The bed sheet got blood strain and room has strong smells of cigarettes. Only got two towels however we have 4 pax checked in. Upon check in around 10 mins, the cleaner just open our door and came in using their pass card and thought no one inside. The next day, we are out for breakfast and back to our hotel around 11.45am, shock that got people inside to clean our room and put all our things / luggage / etc. on the floor. By right they have no right to enter our room and do the cleaning as standard check out time is 12.00pm!!! We are then checked out from the room around 11.50am. I think the management of Service Suites @ Times Square should informed their tenant on guests / customers / hotels / etc. ethics. Thank you. Overall 2 Star rating.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Jc

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

after fully paid, but overbooked

Until todate also not yet refund my room charges

2/10 Teruk

lah, thai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very bad

fell bad, dirty, tricky, everything very bad bad service.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
The property is located right in the center of the city making it so easy to go to places. As I am planning to come back to the city in the future and may be looking for a place to stay each time, I learn that I should not take anything for granted. I will make sure that I'd check about the amenities including the room cleaning service or other little things such as water bottles (as promised). If you prefer to reserve this service, make sure you have an access to call the property owner including an access to a local call, etc. I had to borrow a local's cell phone number to reach the owner to tell him I arrive. The only way for you to access the lobby is if the owner grants you access to the entrance. The power outlet in the country is completely different from it is in my home country. Fortunately, the mall is just in the basement level so I could buy one.

2/10 Teruk

Esme, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

MOST HORRIBLE HOTEL IN KL

We arrived at the front waiting to check in, we were denied entrance to the building and waited for 15 mins before the staff in-charge of the room came out. The staff showed us to a room where the previous tenant has NOT CHECKED OUT, the condition was HORRIBLE with comb on sofa, clothes spilling out of luggage, used tissues all over the place etc... staff told us to wait 30 mins for the tenant to come back and cleaner to clean the room. So we waited. After 30 mins, no one showed up, so we grabbed another staff (from similar company) and told him that we wanted another room. The staff was reluctant but when we insisted, he called his boss and obtained approval for us to switch the room. The other room was not cleaned either, but in much better condition, at least the tenant has checked out. We waited for ONE WHOLE HOUR for the cleaner to come and clean. Overall, I will NEVER come back and NOT RECOMMEND this to my friends.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Rummen luktade rรถk, det fanns ingen reception. Man blev tvungen att ringa till nรฅgon och fick vรคnta ca 3 timmar innan han kom sรฅ vi kunde fรฅ nyckel till rummet. Det fanns ingen Wi-Fi pรฅ rummen heller.

4/10 Lemah

Es, Malaysia

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

First and the last.

Upon arrival, we had to wait outside the entrance for 10-15 minutes for the agent to meet us for check in. The room was a bit old and shabby looking. There were some parts of the wooden laminate floor that was missing. The sewage pipe in the bathroom was blocked causing a little flood in the bathroom. And most importantly there were cockroaches roaming around the room and bathroom. To be honest, i am quite disappointed in the room. The agent on the other hand is a nice and friendly guy but too bad for the rooms.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A Nightmare

There is no reception. For check in and out you have to call a number and a very inpolite and stressed guy tells you when he has time to meet you for check in. For check out its the same. He gives you the feeling not to be welcome at all. The room is old and not clean. The pictures of the room must be very old. There is no extra bed available. If you book for 4 persons there will be only one double and one single bed. The key card didn't work when we come back at night. So we can't enter the room. The inpolite guy didn't answer the phone so we had no place to sleep. Next chance to enter the room was at check out next day. Worst room I have ever booked.

6/10 Boleh diterima

HUAY YEE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
the situation of the bathroom is not very good.. light is too dark.. towels provided is unclean. no provide tooth brush and toothpaste.please bring your own.

2/10 Teruk

Gunawan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sangat mengecewakan pada saat check in kamar tidak tersedia

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ˆ™๋ฐ•๋น„ ๋ฐ”๊ฐ€์ง€.๋ฃธ์„œ๋น„์Šค ์ตœ์•…

์ฒดํฌ์ธํ• ๋•Œ ๋งค๋‹ˆ์ €๊ฐ€์™€์„œ ๋ฐฉ5๊ฐœ๋ฅผ์˜ˆ์•ฝํ–‡์œผ๋‚˜ ๋ฌด๋ฃŒ๋กœ1๊ฐœ๋ฅผ๋”์ค„ํ…Œ๋‹ˆ ๋ง˜๊ป์จ๋ผ๊ณ  ์–˜๊ธฐํ•ด์„œ ์ป๋Š”๋ฐ 2์ผ๋’ค์— ๋‹ค๋ฅธ์‚ฌ๋žŒ์ด์™€์„œ ๊ทธ๋ฐฉ ์“ฐ๋ฉด์•ˆ๋‹ค๊ณ  ๋ฐฉ๋นผ๊ณ  ๊ทธ๋™์•ˆ์“ด๋น„์šฉ 400๋ง๊นƒ(12๋งŒ์›)์„ ๋”๋‹ฌ๋ผ๊ณ ํ•˜๋„ค์š”. ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋ฃธ์„œ๋น„์Šค์ตœ์•…์ž…๋‹ˆ๋‹ค ์ƒค์›Œ๋ถ€์Šค๊ณ ์žฅ ํœด์ง€ ์ˆ˜๊ฑด ๋“œ๋ผ์ด๊ธฐ ํ•˜๋‚˜๋„ ์ œ๋Œ€๋กœ ์ œ๊ณตํ•ด์ฃผ์ง€์•Š์•„์š” ๊ณ„์†๊ฑด์˜๋ฅผํ•ด๋„ ํ•ด์ค€๋‹ค๊ณ  ๊ธฐ๋‹ค๋ฆฌ๋ผ๊ณ ๋งŒํ•˜์ง€ ํ•ด๊ฒฐํ•ด์ฃผ์ง€์•Š์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์ ˆ๋•Œ ์ถ”์ฒœํ•˜์ง€์•Š์•„์š”

2/10 Teruk

hyunjin, south korea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ ˆ๋Œ€ ์•ˆ๊ฐ€์š”

5๊ฐœ ์˜ˆ์•ฝํ–ˆ๋Š”๋ฐ 6๊ฐœ๋ฐฉ์ค˜์„œ ์šฐ๋ฆฐ5๊ฐœ ์˜ˆ์•ฝํ–ˆ๋‹คํ•˜๋‹ˆ ๊ทธ๋ƒฅ ์ฃผ๋Š”๊ฑฐ๋‹ค ํ•ด์„œ ๋ฐ›์•˜๋”๋‹ˆ ๋‚˜์ค‘์— ๋ฉฐ์น ์ž๊ฒŒ ํ•˜๋”๋‹ˆ ์šฐ๋ฆฌ ์‹ค์ˆ˜์ธ์ •ํ•œ๋‹ค ๊ทธ์น˜๋งŒ ์ˆ™๋ฐ•ํ•œ ๋ˆ๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ์ ๋ฐ˜ํ•˜์žฅ์œผ๋กœ ์–‘์•„์น˜์ง“ํ–ˆ์–ด์š”. ์ €ํฌ ๋‹จ์ฒด๋ผ๊ณ  ๋ˆ์—†๋‹คํ•˜๋‹ˆ ๋„ˆํฌ๋“ค ๋ˆ ์กฐ๊ธˆ์”ฉ๋ณดํƒœ๋ฉด๋˜์ž–์•„ ์ด์ง€๋ž„ํ•˜๊ณ  ๊ฒฐ๊ตญ ๋ˆ ๋ƒˆ์–ด์š” ์•„๋‹ˆ๋ฉด ํ˜„์žฌ ๋ฌต๊ณ ์žˆ๋Š”๋ฐฉ ์ง ๋นผ๊ฒ ๋‹ค๊ณ ํ•ด์„œ.. ์˜์–ด ์ž˜๋ชปํ•˜๋‹ˆ๊นŒ ๋” ๋น ๋ฅด๊ฒŒ ๋งํ•˜๊ณ ..ใ…กใ…ก

2/10 Teruk

hyunjin, south korea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

terrible hotel in my life

House kipping is not everyday. They do not give free water, toilet tissue, refrigerator, shower tool, towel and extra bedclothes. Shower box is not turn on the light. Bathtub is broken. Shower head? is broken.

8/10 Baik

Angelica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location

Big and spacious room & complete with kitchenette.

6/10 Boleh diterima

Mohd hafiez

6/10 Boleh diterima

LONG FAR, ๆ–ฐๅŠ ๅก

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

่จ‚็š„ๆˆฟๆŠต้”ๅพŒ่ชชๆฒกๆœ‰ๆˆฟ้–“

ๆˆ‘ๆŠต้”้…’ๅบ—ๆฒ’ๆœ‰ๆซƒๅฐ ๆฒ’ไบบๆŽฅๅพ… ็ถ“่ญฆ่ก›ไบบๅ‘˜้€ฃ็น‹ๅพŒ็ญ‰ไบ†30ๅˆ†้˜ๅพŒ ่ท‘่ฟ‡ๆฅ็š„ๆ˜ฏไธ€ไธช้ป‘ไบบ ๅ‘Š่จดๆˆ‘่ชฌๆˆ‘่จ‚็š„ๆˆฟ้–“ๅทฒ็ตŒๆฒกๆœ‰ไบ† ๆˆ‘่ชฌๅทฒ็ตŒ่จ‚ๅฎŒไบ†ไนŸๅทฒไป˜ๆฌพไบ†็‚บไฝ•๏ผŸไป–ไนŸ็„กๆณ•่งฃ็ญ”๏ผŸ็กฌ่ฆๆˆ‘ไฝๅ…ถๅฎƒ้…’ๅบ—ๅนถๅฆ็กฌ่ฆ้—ฎๆˆ‘ๆ”ถ้Œข้ฆฌๅนฃ650ไปคๅ‰ ๆ˜ฏไฝ•็†็”ฑ๏ผŸ้€™ๅƒกๆ’ญไธŠ็ถฒๅ‡บๅŽป่ชฐๆ•ข้ ่จ‚H. C ็š„้…’ๅบ—๏ผŸ่ซ‹ๅ›ž็ญ”๏ผ

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Smelling & Floor very sticky. RM9/per night as advertising in website is not true, very expensive for Parking, because no cover by hotel. Aircond very slow, need to wait for 15 minutes. Check in or check out need to wait for the staff to come.

2/10 Teruk

Yen Kan, taiwan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

check in่ฆๆ‰“้›ป่ฉฑ่ฏ็ตกๅฐๆ–นๆ‰ๅฏไปฅ้€ฒๅ…ฅๅคงๅปณ,่€Œไธ”็ญ‰ๅพˆไน…ๆˆฟ้–“ๆœ‰ๆŠฝ็…™็š„ๅ‘ณ้“.้›ป่ฆ–้™ๆŽงๅ™จๅฃž็š„้–€้Ž–ไนŸๅฃž็š„

check in่ฆๆ‰“้›ป่ฉฑ่ฏ็ตกๅฐๆ–นๆ‰ๅฏไปฅ้€ฒๅ…ฅๅคงๅปณ,่€Œไธ”็ญ‰ๅพˆไน…ๆˆฟ้–“ๆœ‰ๆŠฝ็…™็š„ๅ‘ณ้“.้›ป่ฆ–้™ๆŽงๅ™จๅฃž็š„้–€้Ž–ไนŸๅฃž็š„

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ข‹์€ ์ „๋ง ๊ทธ๋Ÿฌ๋‚˜ ๋‚ก์€ ๊ฐ์‹ค. ์ด๋ˆ์ด๋ฉด ์ฐจ๋ผ๋ฆฌ ๋‚ฎ์€์ธต์˜ ์ข‹์€ ๊ฐ์‹ค์„ ์“ฐ์„ธ์š”.

ํ˜ธํ…”๋ฐฉ์ค‘์— ๊ฐ€์žฅ ๋‚ก๊ณ  ์˜ค๋ž˜๋œ ๋ฐฉ์„ ์—ฌํ–‰์‚ฌ(์˜ค์กดํŠธ๋ž˜๋ธ” ๋“ฑ)๊ฐ€ ๋ฌถ์Œ ๊ตฌ๋งค๋ฅผ ํ•œ๋’ค ํŒ๋งคํ•˜๋Š” ํ˜•ํƒœ์ธ๋“ฏ ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ž˜์„œ ํ˜ธํ…” ๊ธฐ๋ณธ ์„œ๋น„์Šค(์ปคํ”ผ&ํ‹ฐ, ์™€์ดํŒŒ์ด, ์นจ๊ตฌ์ฒญ๊ฒฐ์œ ์ง€) ๋“ฑ์ด ์ž˜ ๋˜์–ด์žˆ์ง€ ์•Š์•„์š”. ๋ƒ‰์žฅ๊ณ ๋„ ๋”๋Ÿฝ๊ณ  ์ด๋ถˆ์—๋„ ๋ญ๊ฐ€ ๋งŽ์ด ๋ฌป์–ด์žˆ๊ณ , ๋ฒŒ๋ ˆ๋„ ๋ฐœ๊ฒฌํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ ์œ„์น˜๋Š” ์ •๋ง ์ข‹๊ณ , ๊ณ ์ธต์— ํŽ˜ํŠธ๋กœ๋‚˜์ŠคํŠธ์œˆํƒ€์›Œ๋„ ๋ณด์—ฌ์„œ ์ „๋งํ•˜๋‚˜๋Š” ์ข‹์•„์š”. ๊ทผ๋ฐ ์ง„์งœ 1๋ฐ•์ด์–ด์„œ ๋‹คํ–‰์ด์—ˆ์ง€, ๋‹ค์‹œ๋Š” ๋ฌต๊ณ  ์‹ถ์ง€ ์•Š์€ ์Šค์œ„ํŠธ์—์š”. ์ด ์„œ๋น„์Šค์Šค์œ„ํŠธ์˜ ์ฃผ์ธ์€ ์ˆ˜๋‹จ ๋‚จ์ž์ด๊ณ , ์นœ์ ˆํ•˜๊ธด ํ•œ๋ฐ ์™ ์ง€ ๋ถ€๋‹ด์Šค๋Ÿฝ๊ธด ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์ด๋ฐฑ ๋ง๊นƒ์˜ ๋ณด์ฆ๊ธˆ์„ ์šฐ์„  ๋ฐ›์•„๋‘ก๋‹ˆ๋‹ค.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik