Chez Le Sourire
Hartanah di Giffoni sei Casali terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room, Mountain View

Comfort Double Room, Mountain View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, Terrace

Deluxe Double Room, Terrace
Sorotan
Teres
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Junior Suite, Terrace

Junior Suite, Terrace
Sorotan
Teres
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Serroni, 115, Giffoni sei Casali, SA, 84090
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

AL RIFUGIO
AL RIFUGIO
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
Harga ialah RM338
RM372 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Jul - 27 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira EUR 5 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5.00 semalam
- Fi daftar masuk awal: EUR 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 20.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Chez Sourire Inn Giffoni sei Casali
Chez Sourire Inn
Chez Sourire Giffoni sei Casali
Chez Sourire
Chez Le Sourire Inn
Chez Le Sourire Giffoni sei Casali
Chez Le Sourire Inn Giffoni sei Casali
Soalan lazim
Chez Le Sourire Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
2.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
19 Sep 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
2/10 Teruk
Francesco
17 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel chiuso senza preavviso
Francesco
Menginap 3 malam pada Ogo 2020
2/10 Teruk
Marcello, Milan
17 Ogo 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marcello
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
luca, salerno
28 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
luca
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Dean
11 Sep 2018
Chez stay.
Dean
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Ricardo
10 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Cumple su función.
Ricardo
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
5 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Gut
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Andreas
4 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ligger avsides men annars ett kanonhotell
Andreas
Menginap 5 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Laren
11 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great pet friendly hotel with great spa services
Laren
10/10 Cemerlang
Alessandro
29 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel nuovo e personale molto cortese
Alessandro
10/10 Cemerlang
Gary
22 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stylish and pristine.
Gary
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Proche de la plage sur laquelle règne une énorme a
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Dave, Hampshire, UK
24 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great boutique hotel, odd location
Dave
10/10 Cemerlang
Claudia
15 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudia
10/10 Cemerlang
Alessandro, Barcellona
13 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tutto perfetto
Alessandro
10/10 Cemerlang
Claudia, Miami
11 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudia
10/10 Cemerlang
Lars, Malmö
24 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice small hotel in a beautiful valley
Lars
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Nicola F
21 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik