Chez Le Sourire

Hartanah di Giffoni sei Casali terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Chez Le Sourire

Depan hartanah - siang/malam
Bahagian dalam
Sauna, tab panas, mandi tangas / hammam, rawatan badan, rawatan muka
Bahagian dalam
2 restoran, sarapan dihidangkan

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Parkir tersedia
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Comfort Double Room, Mountain View

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room, Terrace

Sorotan

Teres
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, Terrace

Sorotan

Teres
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Serroni, 115, Giffoni sei Casali, SA, 84090

Tempat berdekatan

  • Stadium Arechi - 15 min memandu - 12.5 km
  • Katedral Salerno - 18 min memandu - 17.7 km
  • Lungomare Trieste - 19 min memandu - 17.6 km
  • Pantai Salerno - 19 min memandu - 16.9 km
  • Terminal Maritim Salerno - 20 min memandu - 18.8 km

Bergerak

  • Stesen Pontecagnano - 11 minit memandu
  • Salerno (QSR-Costa d'Amalfi) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Masseria della Fontana Vecchia - ‬6 min memandu
  • ‪Sale e Pepe - ‬4 min memandu
  • ‪Pizzeria Campania Felix Saviello Original - ‬4 min memandu
  • ‪Il Gatto e la Volpe - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Castel Rovere - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Chez Le Sourire

Hartanah berhampiran dengan lapangan terbang
Di Chez Le Sourire, anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau rawatan muka di tapak spa. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Sarapan (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Bilik mesyuarat, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Chez Le Sourire disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Balkoni, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 5 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran: EUR5 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Acqua Gourmet
  • Teppanyiaki

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR30

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR20.00 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi sarapan: kira-kira EUR 5 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5.00 semalam
  • Fi daftar masuk awal: EUR 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 20.00 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Chez Sourire Inn Giffoni sei Casali
Chez Sourire Inn
Chez Sourire Giffoni sei Casali
Chez Sourire
Chez Le Sourire Inn
Chez Le Sourire Giffoni sei Casali
Chez Le Sourire Inn Giffoni sei Casali

Soalan lazim

Adakah Chez Le Sourire mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Adakah Chez Le Sourire mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Chez Le Sourire?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR5.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Chez Le Sourire?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR30 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Chez Le Sourire?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR30.

Adakah Chez Le Sourire memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Chez Le Sourire?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hartanah spa ini sejauh 4.6 km dari Gereja San Francesco serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Church of Ss. Annunziata and S.Giorgio dan Kasino Dalam Talian Eurotex. Tanah Perkuburan Perang Salerno dan Muzium Nasional Agro Picentino juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Chez Le Sourire Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 20 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 20 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 20 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 20 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 20 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Rhys

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

closed without notice

Arrived at the hotel only to find the hotel had been closed since February, despite taking payment from me and sending email correspondence directly from the hotel. Hotels.com we’re utterly useless is helping resolve this so I had to book another hotel at my own expense. Avoid this hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

Francesco

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

hotel chiuso senza preavviso

l'hotel ha chiuso da mesi per l'emergenza covid e quindi abbiamo dovuto trovare una sistemazione alternativa sul posto.
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Marcello, Milan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I didnt find it at the address given. None answered to the phone. What kind of fake is that?
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

luca, salerno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo personale, cibo eccellente e struttura ben attrezzata! La consiglio
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Dean

Chez stay.

Hotel was great, room was clean and modern. I’m quite a light sleeper and was woken by road noise in the early morning. Outdoor pool was closed by the time we arrived, but was allowed to use the spa until 21.00. Breakfast was a little limited, just enough to start the day.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Ricardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Cumple su función.

Es un hotel para estar de paso. Se ve que tiene algunos años pero está cuidado. No usamos el restaurante ni la piscina ya que solo lo usamos de paso para conocer la costa amalfitana. El desayuno es sencillo pero cumple.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Gut

Ok als Zwischenstopp einer langen Reise
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Andreas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ligger avsides men annars ett kanonhotell

Kan verkligen rekommendera detta hotell. Det enda nackdelen är att det ligger avsides och att utbudet på restauranger i byn som hotellet är beläget i är obefintligt. Dock är det väldigt bra mat på hotellet så vi körde 3 av 5 middagar där och sedan luncher ute. Vi gjorde dagsutflykter varje dag så ett bil är ett måste på detta hotell.
Menginap 5 malam pada Jun 2017

10/10 Cemerlang

Laren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great pet friendly hotel with great spa services

This was one of the best stays we had in our road trip via Italy. The location is perfect if you are travelling in the Salerno region and the mountain villages that surround it are a threat. As for the staff, they were all very helpful and welcoming. The other plus side is that their rooms are pet friendly too!

10/10 Cemerlang

Alessandro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel nuovo e personale molto cortese

Il personale è molto cortese e disponibile e le camera spaziosissime, arredamento nuovo e molto luminose. Unica piccola pecca, fanno pagare il parcheggio (all'aperto) 5 Euro, o lo si inserisce nel prezzo della camera o non lo si chiede per un parcheggio all'aperto e non custodito.

10/10 Cemerlang

Gary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stylish and pristine.

It's a beautifully furnished hotel with a lovely outdoor pool. The restaurant served food I felt of an exceptional quality. The immediate area was rather quiet and felt local and the beds were a tad hard (mattress topper required perhaps). I was more than happy to stay here and use it as a base to explore by car Amalfi/Pompeii/Positano. It's a reasonable drive away but if it were closer to these parts the price would probably double.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Proche de la plage sur laquelle règne une énorme a

Attention il faut être véhiculé Très bien situé notamment près du village de Concha dei Marini

8/10 Baik

Dave, Hampshire, UK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great boutique hotel, odd location

When we arrived the staff were friendly and helpful and the rooms (especially for the price) were fantastic and very Zen. Instantly relaxing with a great balcony.

10/10 Cemerlang

Claudia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Alessandro, Barcellona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tutto perfetto

L'albergo è nuovissimo e le camere sono ben arredate e spaziose. Il personale è disponibilissimo e gentile. Purtroppo per mancanza di tempo non ho potuto utilizzare la Spa però lo farò sicuramente la prossima volta che vi soggiorneró-

10/10 Cemerlang

Claudia, Miami

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice room

10/10 Cemerlang

Lars, Malmö

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice small hotel in a beautiful valley

Nice staff, very friendly and service minded. Spacious, clean room. It was +37 c outside but room was cool. Outdoor swimmingpool in a small beautiful garden. + for parking space close to entrance.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Nicola F

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik