Ibis Styles Gien
Hotel di Gien terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan
Galeri foto untuk Ibis Styles Gien





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM396
RM443 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jan - 11 Jan 2026
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
7.0 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Air botol percuma
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

14 Rue de la Bosserie, Gien, Loiret, 45500
Tentang hartanah ini
Ibis Styles Gien
Hartanah serupa

Brit Hotel Confort Gien
Brit Hotel Confort Gien
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-Fi percuma
- Penyaman udara
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 130 ulasan
Harga ialah RM373
RM415 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jan - 3 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.80 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 9 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ibis Styles Gien
Ibis Styles Hotel Gien
Ibis Styles Gien Hotel
Ibis Styles Gien Gien
Ibis Styles Gien Hotel
Ibis Styles Gien Hotel Gien
Soalan lazim
Ulasan
Ibis Styles Gien Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6
Kebersihan
7.0
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
7.8
Mesra alam
8.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2 Nov 2025
Menginap 1 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Jani
Pengembara perniagaan
12 Sep 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jani
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Frederic
Pengembara perniagaan
12 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super
Frederic
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
ELODIE
4 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ELODIE
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Jose Pierre
Pengembara perniagaan
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose Pierre
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ulla
22 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ulla
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Frank
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très satisfait
Frank
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Evelyne
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Evelyne
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Denis
Pengembara perniagaan
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Denis
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Erich
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erich
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mathilde
Pengembara perniagaan
9 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mathilde
Menginap 1 malam pada Jul 2025
4/10 Lemah
James
Pengembara perniagaan
3 Jun 2025
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hôtel moyen
James
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Matthieu
Pengembara perniagaan
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Matthieu
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Aboulaye
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Top
Aboulaye
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
jinfu
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
jinfu
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jose Pierre
Pengembara perniagaan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose Pierre
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
25 Mac 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel en piteux état.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Khalil
10 Mac 2025
Khalil
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Etienne
Pengembara perniagaan
12 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Etienne
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Laurent
Pengembara perniagaan
5 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laurent
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Ian
28 Okt 2024
Ian
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
DANIEL
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Services chambre
DANIEL
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pierre
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TOP
Pierre
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Yves
12 Jul 2024
Yves
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sébastien
22 Feb 2024
Sébastien
Menginap 2 malam pada Okt 2023








