Ramada Georgetown Princess Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Georgetown terdapat 5 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
Harga semasa ialah RM677
RM772 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Nov - 9 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, Berbilang Katil, Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 2 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Track BS Block 'Z' Plantation, Providence, Georgetown, Demerara-Mahaica, 0

Tempat berdekatan

  • Stadium Providence - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pasar Stabroek - 7 min memandu - 7.1 km
  • Katedral Brickdam - 7 min memandu - 7.1 km
  • Taman Botani Georgetown - 8 min memandu - 8.2 km
  • Kedutaan A.S. Georgetown - 9 min memandu - 8.9 km

Bergerak

  • Georgetown (GEO-Lapangan Terbang Antarabangsa Cheddi Jagan) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizza Hut - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪New Thriving - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cornbread Hangout Bar & Fish Shop - ‬7 min memandu
  • ‪Amarachi African Cuisine - ‬7 min memandu
  • ‪Tribe Gastronomic Lounge - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Ramada Georgetown Princess Hotel

Sorotan hartanah
Pertimbangkan penginapan di Ramada Georgetown Princess Hotel dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, kasino dan kelab malam. Nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, rawatan muka dan rawatan badan di tapak spa. Nikmatilah hidangan di mana-mana 5 tapak restoran, yang menampilkan masakan antarabangsa dan banyak lagi. Sebagai tambahan kepada teres dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Perkhidmatan perkahwinan, porter/tukang angkut dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 195 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Balkoni, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 5 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Teppanyaki

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Kasino
  • Kelab malam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini menerima mata wang USD dan GYD sahaja, serta kad kredit Visa (kecuali Bank of America) bagi semua tempahan yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak hartanah dan bukannya pada saat tempahan, serta bagi semua pembelian yang dilakukan di tapak hartanah, termasuk kos sampingan.
Disebabkan pengubahsuaian, kemudahan kecergasan hartanah ini akan ditutup sehingga notis lanjut.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Kolam renang terbuka
Kemudahan berikut ditutup pada Jumaat dan Sabtu:
  • Kolam renang terbuka

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak GYD25 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: GYD 25 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Georgetown Princess Hotel
Ramada Georgetown Princess
Ramada Georgetown Princess
Ramada Georgetown Princess Hotel Hotel
Ramada Georgetown Princess Hotel Georgetown
Ramada Georgetown Princess Hotel Hotel Georgetown

Soalan lazim

Adakah Ramada Georgetown Princess Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada Georgetown Princess Hotel?

Setakat 6 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada Georgetown Princess Hotel pada 8 Nov 2025 bermula serendah RM 677.13, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ramada Georgetown Princess Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada Georgetown Princess Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30.

Apakah masa daftar keluar di Ramada Georgetown Princess Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ramada Georgetown Princess Hotel?

Terletak di Georgetown, hotel spa ini sejauh 0.8 km dari Stadium Providence serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pasar Stabroek dan St. Andrew's Kirk. Bangunan Parlimen dan Katedral Brickdam juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ramada Georgetown Princess Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 317 daripada 1097 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 246 daripada 1097 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 212 daripada 1097 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 135 daripada 1097 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 187 daripada 1097 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Chinelle

Sukakan: Kemudahan
Fresh breakfast
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Deokie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Therese

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Shavona in housekeeping was amazing!! We travelled with our senior parents and she was so kind and patient with them and always made sure our rooms were spotless.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Asif

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel really needs a upgrade. Entire property needs a make over.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rookmin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was amazing and breakfast was great. We also had a very clean room
Menginap 8 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Raymond

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, it’s OK. I enjoy my stay.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ryan

Hhhh
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ryan

Jjjj
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sasenarine

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Andrei

Breakfast ok
Menginap 4 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Samantha Claudia

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The reception staff had a very bad attitude while my group checked in. There were a few issues that could have been addressed easily but the staff were reluctant to help. The staff retaliated towards the person that had the check in issue that was out of their control by putting them in the worst possible room in the hotel. The showerhead was disgusting and moldy, the chairs were dark-stained and old, the water kettle was rusty. Overall, the experience was horrible. Housekeeping, on the other hand, was very kind and helpful.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jerry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very well kept
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Robin, Westmoreland

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Where do I even start? I’ve been in run down motels that have better service than this place. After unpacking in my first room and loading up the refrigerator, I left the hotel for pretty much the entire day. Upon returning, I went to get ice for a drink. The cups in the room were dirty, and there was debris stuck to the side, and the ice bucket was also a bit filthy. No problem, right? A simple rinse should take care of that, and a bag in the ice bucket. When I got back from the ice machine, I find my door open. Turns out my door wasn’t locked at all. The door doesn’t latch properly, and could’ve been pushed open at any time. By this time, I finally take a good look around my room, and it was so disappointing, the furniture was stained, the shower, and bathroom was growing mold, under the toilet seat was stained brown/orange, and there was even hair from a previous tenant still lining the toilet seat. To top it all off, the refrigerator was broken. Nothing I placed in there before was even remotely cool. Next logical step, call the receptionist right? Phone in the room is an old phone from the Hardrock in Vegas that they couldn’t bother to rebrand or even cover the sticker of, and they’d neglected to leave the power adapter for the phone in the room so I couldn’t even call the front desk. When I got to the lobby, and told them about the issues, they sent a guy to try fix everything… mind you, it’s about 11:30PM at this point. After a while, the guy comes to check things
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Leonine

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room was fairly clean. The staff communication can improve.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Angela

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel needs an upgrade. The room was not clean.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Needs a little TLC!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Shonette

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my 3rd time staying at the princess. This time my room was nice size with views of the new Demerara Bridge.(Beautiful) the cleaness of the room was poor, with stains and broken sink and shower door water spills out onto the floor, the gym equipments were very old and most out of order. Breakfast had healthy and local options.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Kendal

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Situated in a convenient place
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Mellanie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan
It’s basic and safe.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

ryan

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Prem

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was amazing
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Mahendra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Service was not up to standards. I had to change multiple rooms because the AC wasn’t working, issue with the transparent shower (females can’t shower if males are inside the room, females needs accommodations for this shower). The food was very low expectations. All the meats and fish are boneless - very cheap way of trying to basically “rob” customers of proper food service. Then there’s multiple staff calling and knocking on the door to ask 1) if I’m checking out 2) what time I’m checking out. I’m fully aware of the check in and check out time. What is the staff issue in harassing patrons about the check out time. There’s a big sign on top of the check in counter that shows check in 3pm and check out 12 noon. If cleaning staff wants to clean all the rooms earlier than need be, upper management needs to change the check out time.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Dinese

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Steve

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ronald

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast is delicious excellent
Menginap 1 malam pada Okt 2025