VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Geneva

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi espreso
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Studio

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Cerek elektrik
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
15 Rue De Berne, Geneva, 1201

Tempat berdekatan

  • Jambatan Mont Blanc - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kawasan Beli-belah Pusat Bandar Raya - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Rue du Rhone - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Jam Bunga - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Air Pancut Jet d'Eau - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Geneva (ZHT-Stesen Kereta Api Geneva) - 3 minit berjalan kaki
  • Hentian Trem Cornavin - 4 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Geneva (GVA) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Parfums de Beyrouth - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café de Paris - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Saj Eat - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Wine & Beef - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc

Hotel terletak di Pusat Bandar Geneva
VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, ketuhar gelombang mikro dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (mingguan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh espreso
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 9:00 - 18:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan deposit sebanyak CHF 500 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak CHF65.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak CHF45.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: CHF 4.25 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: CHF 500 sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Bayaran katil bayi: CHF 45.0 sepenginapan
  • Bayaran katil lipat simpan: CHF 65.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Switzerland. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Styles Geneve Mont Blanc Hotel Geneva
ibis Styles Geneve Mont Blanc Hotel
ibis Styles Geneve Mont Blanc Geneva
ibis Styles Geneve Mont Blanc
ibis Styles Geneve Mont Blanc
VISIONAPARTMENTS Mont Blanc Geneve
VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc Hotel
VISIONAPARTMENTS Living Hotel Mont Blanc
VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc Geneva
Vision Apartments Living Hotel Mont Blanc
VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc Hotel Geneva

Soalan lazim

Adakah VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat deposit sebanyak CHF500 sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc?

Terletak di Pusat Bandar Geneva, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Jalan St. James dan Ibu Pejabat Eropah Bangsa-bangsa Bersatu. Basilika Notre Dame dan Monumen Brunswick juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Hentian Trem Cornavin dan Hentian Trem Coutance berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc Ulasan

8.8

Cemerlang

9.4

Kebersihan

9.0

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 163 daripada 289 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 289 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 289 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 289 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 289 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mushtaq

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect location and friendly staff
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

yolanda

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien ubicado, practico y a buen previo
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good quality roon in a central location
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Emily

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient to transportation. It was helpful to have a refrigerator in the room. Comfortable bed.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Kamil

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Bon emplacement, accueil desastreux, et le reste moyen
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Lorena

Ok
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Delia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Esperaba un poco mas

Lo que no me gusta es que no puedes interactuar con nadie, y tampoco puedes dejar tus maletas en resguardo. Se termina el tiempo de estancia y no puedes utilizar las amenidades ese día más.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Apartment and location were fine, but checking in around 5.30pm was a nightmare. Reception was not staffed, and I was not sent an access code in advance, so had to scan the QR code on the street door. This asked for name and booking reference, did not accept my Expedia email itinerary number, eventually worked with confirmation number from Expedia web page. This opened a form where I had to enter all of my passport details *and* upload a photo of my passport, prompting an email that said the access code would be sent only if they received a picture of my ID, and included another reservation number. Using the QR code a third time with that number prompted another email saying the self-check-in process had been completed and that an access code would be sent if payment had been completed, but no code arrived. We were rescued by a very helpful member of staff who was just about to leave for the evening; she called the office who promised to look into it. After another 5-10 minutes they sent the access code and we were able to get in. If we'd arrived slightly later and had not been helped by that person we would have been unable to access the apartment - the phone number on the door is stated as only available until 6pm. Expedia should have explained prior registration requirements in the confirmation email, not buried in the itinerary web page (which wrongly states *front desk* is open until 6pm). The several advance emails from VISIONAPARTMENTS did not mention these either.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Chau

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location and amenities, and amazing value for the price.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Alexey, Providence

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Full electronic check in and out. I never got to interact with anyone. Very clean and secure.
Menginap 6 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Christopher

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BED BUGS! (and lousy customer service) We booked a three-night stay at the VISIONAPARTMENTS Geneva Mont-Blanc. After the first night, I had bed bug bites on my legs. A photograph of the bites did not convince them of the problem. I would stay away.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Karine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ótimo lugar para ficar!

O serviço foi recentemente. Passei somente 2 noites, mas estava tudo perfeito. Quarto super limpo, toalhas grandes e confortáveis.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mariana

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Experiência muito boa! Cama, travesseiro, toalhas, tudo ótimo! Ar condicionado funcionando muito bem. Rua super calma e silenciosa! Para duas pessoas com malas grandes o quarto se torna pequeno, mas para apenas uma ou duas com malas pequenas, muito bom! Precisa deixar um benjamim para ser possível utilizar o secador, pois a tomada não encaixa do jeito que está!
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I arrived at 10:30, knowing that check-in wasn’t until 15:00. However, I was surprised to find there was no reception, no staff, no luggage storage, and no way to enter the building until the key code became active exactly at 15:00. I had to wait around with my luggage for hours. Worse still, when 15:00 finally came, my room wasn’t ready. I had to wait another 30 minutes—until 15:30—for it to be cleaned. This is unacceptable, especially considering check-out is at 10:00. The staff had a five-hour window to prepare the room. A hospitality service that forces guests to wait outside for hours and still fails to deliver on time shows poor planning and disregard for the customer. I would not stay here again based on this experience.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Fabiane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

catastrophique

Juste inacceptable que personne ne parle français au service clients et que le numéro sur la porte après plus de 30 appels je n'ai réussi a parler à personne, très très mauvaise expérience pour moi
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Abdelkader

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the train station!!
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Carmen Maria

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Emanuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

AC

Overall good but the AC didnt work. I sent an email to customer service and didnt get response
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bed bugs

My hotel room had a bed bug crawling across the mattress. That can happen at any hotel, but I checked in 3 times to ensure that the hotel was properly cleaned after I left (I obviously changed hotels), and I was just told I could call they general customer service if I had a complaint. I was refunded, which I appreciate, but not fully (350 euro of 400). I would really recommend avoiding. Bad things can happen anywhere, but it concerns me how poor their response was.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Òscar, lima

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Llegamos com 4 maletas mi esposa y yo...tocamos el timbre y nos dijeron que el check-in teníamps que hacerlo en otro local q estaba a tres cuadras. Llegas de viaje cansado y debes ir o no te dan la llave del dormitorio pq solo atienden hasta las 6pm. Por otro lado, la temperatura del dormktorio es general en el edificio... tuvimos que dormir con ña ventana abierta pq hacía demasiado calor. Vale decir, que nadie nos indicó absolutamente nada si nos daban agua o café o algo... en mi edificio nunca apareció nadie... no me gustó nadita y jamás volvería a algo así.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Martha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2024