The Bodhi Palace Resort

Hartanah 3.5 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Bodhi Palace Resort

Depan hartanah
Deluxe Twin Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, meja
Dewan bankuet
Depan hartanah
Reka bentuk bangunan

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Kipas siling
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Gaya International Airport, Bodhgaya Road, Gaya, Bihar, 824231

Tempat berdekatan

  • Gaya Pind Daan - 8 min memandu - 7.9 km
  • Biara Tergar - 8 min memandu - 6.0 km
  • Kuil Thai - 8 min memandu - 8.2 km
  • Kuil Mahabodhi - 9 min memandu - 8.9 km
  • Kuil Vishnupad - 9 min memandu - 9.0 km

Bergerak

  • Neyamatpur Halt Station - 25 minit memandu
  • Gaya (GAY) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪KFC - ‬9 min memandu
  • ‪Be Happy Cafe - ‬8 min memandu
  • ‪Fujiya Green - ‬7 min memandu
  • ‪Nirvana The Veg Cafe - ‬7 min memandu
  • ‪PRAMOD Loddu Bhandar - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

The Bodhi Palace Resort

Hotel berdekatan Tibetan Monastery
Terletak berdekatan Biara Tergar dan Brahmajuni Hill, The Bodhi Palace Resort menyediakan taman, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan 24 jam dan bar/deli snek.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Hartanah bebas asap rokok, khidmat penghantaran makanan tempatan dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua 57 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 35-inci TV Pintar dengan saluran digital
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • The Woodfire Kitchen

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kawasan pembersihan basikal
  • Lawatan basikal
  • Perkhidmatan ulang-alik basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 111 meter persegi)
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Taman

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 76 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 76 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di tab mandi (ketinggian 81 sentimeter)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Tab mandi mudah akses
  • Tanjakan akses kolam renang di tapak
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pengecasan basikal elektrik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 35-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Ruang kerja komputer riba
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke kolam renang
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

The Bodhi Palace Resort Gaya
The Bodhi Palace Resort Hotel
The Bodhi Palace Resort Hotel Gaya

Soalan lazim

Adakah The Bodhi Palace Resort mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah The Bodhi Palace Resort mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Bodhi Palace Resort?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Bodhi Palace Resort?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di The Bodhi Palace Resort?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya The Bodhi Palace Resort?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Tibetan Monastery, Brahmajuni Hill dan Biara Tergar. Kuil Thai dan Kuil Mahabodhi juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

The Bodhi Palace Resort Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 22 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Vivek

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My stay was terrible on many counts. Most importantly, the GM was rude and discourteous and not inclined to take feedback. There are many other issues but the main issue of rude behaviour is the main factor I will never consider this hotel again.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Donald, Mission Viejo

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room had bedbugs and when I went to leave after only being an hour in the room they refused to give me a refund for the room. Staff was belligerent. Would not stay or recommend.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Narasimhan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Loksidh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was ok. There was hair in a few of the dishes.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Kamal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall good but with limited transport facilities.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

shingo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋は綺麗でエアコンもきいていた、とても快適でした。 レントランも併設されており、優しいスタッフが案内してくれます。
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

V

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Near Airport! Amazing food!
Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Pierre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and comfortable hotel.
Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Sanjib

Tidak sukakan: Kebersihan
Rooms were large, but staff not well aware of or not provided the essentials. TV was not functioning as channel subscription was not taken. Hotel works on very limited staff, so turnaround time is very long. The staff tried to help within the limited means they were provided. The restaurant was a little better. The facility is hiredvout for marriages, so there is lot of noise at night.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Gagan

Menginap 1 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Chaya

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very dissatisfied with our stay. There were insects everywhere, our linens in all 3 rooms looked soiled. Still awaiting a response from expedia and hotel about a refund that was supposed to be issued.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

indrajeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good

10/10 Cemerlang

mahendra

Menginap 3 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Maneesh Chandu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

SRI VEERANDRANATH EKANAYAKE EKANAYAKE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service and good location.
Menginap 4 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Sunny

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing resorts in Gaya with all necessary facilities and very well management..🙂🙂
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

S

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the best place to stay! Very spacious room and fast service made our day. Food was mouth watering. Very professional behaviour with courtesy. I recommend all to stay there.
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

shatrughan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is too beautiful from inside especially from inside.The lightning at night was eye catching .The food quality and taste was top notch.The service was appreciable .
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

shaurya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was properly maintained and their hospitality was too good .Its very accesible to city as well as airport .

10/10 Cemerlang

alok

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The stay was wonderful and the staff was so polite and their hospitality was too good .One must try the floating basket in the swimming pool ,it was worth to give a try .
Menginap 1 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

Masatoshi

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I booked a lodging plan including BF. And I paid in cash when I had a dinner at the hotel restaurant. But when I check out, they tried to charge me both again, and it took time for them to withdraw the both charges. I found hotel staff are not professional and they totally spoiled my good memory of staying Gaya.
Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Hotel

Hotel is newly built, gives you a wonderful feeling when you stay there unlike hotels when they get old. Hotel staff was helpful especially GM of the hotel Mr. Kumar Suresh, he is humble and lives upto his commitments. They also provided food without onion and garlic during Shradh days.
Menginap 2 malam pada Sep 2022