Hotel Viraat Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel Art Deco dihubungkan dengan pusat konvensyen di Gaya dengan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Viraat Inn

1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Depan hartanah
Lobi
Kemudahan mesyuarat
Tempat makan keluarga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM58
RM65 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LCD
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2015
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Economy Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Langsir/tirai gelap terus
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
194,Lakshman Sahay Lane, Opposite Gaya Railway Station, Gaya, Bihar, 823001

Tempat berdekatan

  • Barabar Hills - 4 min memandu - 2.9 km
  • Surya Kund - 4 min memandu - 3.2 km
  • Kuil Vishnupad - 5 min memandu - 3.6 km
  • Gaya Pind Daan - 5 min memandu - 3.6 km
  • Kuil Mahabodhi - 19 min memandu - 14.6 km

Bergerak

  • Chakand Station - 22 minit memandu
  • Gaya (GAY) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪KFC - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Pramod Laddu Bhandar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Darbar International - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Paprica - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Gaurav Family Restuarant andCaterer - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Viraat Inn

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Kuil Vishnupad
Terletak berdekatan Barabar Hills, Hotel Viraat Inn menyediakan majlis makan percuma setiap hari, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti) tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan salun rambut.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan pesanan masak (surcaj) dan sewa basikal
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • TV di lobi, perkhidmatan ATM/perbankan dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas siling
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 22-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah; tempahan diperlukan
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah; tempahan diperlukan dan diskaun tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 40 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 150 hingga 1,000 seorang
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi percuma

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 93 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 22-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 8 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi pembersihan sebanyak 0 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 150 hingga 1000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1600.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay
Pesta dan acara dibenarkan di hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Fi untuk makan malam gala Malam Krismas mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 24 Disember
Fi untuk makan malam gala Tahun Baru mandatori adalah termasuk dalam jumlah harga yang dipaparkan untuk penginapan pada 31 Disember
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Viraat Inn
Hotel Viraat Inn Gaya
Hotel Viraat Inn Gaya
Viraat Gaya
Hotel Viraat Inn Hotel
Hotel Viraat Inn Hotel Gaya

Soalan lazim

Adakah Hotel Viraat Inn mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Viraat Inn?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Viraat Inn pada 22 Jul 2025 bermula serendah RM 57.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Viraat Inn?

Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Viraat Inn?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Viraat Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah Hotel Viraat Inn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1600.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Viraat Inn?

Hotel yang mesra keluarga di Gaya ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Barabar Hills dan Kuil Vishnupad. Dungeshwari Hills dan Gua Mahakala juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Hotel Viraat Inn Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 71 daripada 88 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 88 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 88 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 88 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 88 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Alexandra

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location is great very easy to catch train lots of tuk tuk available through the property itself provide taxi services
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Prashant

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall recommended to travelers rooms are good washroom as well. Service was good could improve more. Good for city like gaya
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Rachit

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stone throw from gaya railway station. Good value for money option near gaya railway station. Well maintained rooms with clean large washroom. Staff are really helpful and guide as well. South Indian food available as well just a walkable distance great location
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Suman hegde

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quick
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Marydone hary

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a short stay large spacious rooms with large washroom Tv wifi friendly staff members as well they arrange your sightseeing as well. Bathroom are very clean plus point is there
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Harydath

This property is horrible. No toilet paper.Manager on duty said they don’t use toilet paper at this Hotel. The room stinks. Blanket are old and dirty. Horrible food. Very unclean and noisy. I booked for two nights, but left the very next morning. Will not recommend this hell hole to anyone. I should be refunded by expedia. Expedia recommends and endorsed this hotel. This place is unfit to stay. Toilet dirty and smells. Constant train horn and announcements. This place should never be on expedia. Please refund my money and remove this hotel from your site.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel should have no star rating, it's like local dormitory. This hotel is big scam, photos and ratings are fake everywhere. Staff at entry desk is very rude. You should inspect and delist this hotel. AC - broken and not working. Shower - not working. Hot bath water - not available. TV - not working. Bed - bedsheets were never changed, very smelly and had stains
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Kuber

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Gaurav

Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

hiren

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Subject: Urgent Complaint Regarding Misleading Information and Additional Charges at Hotel Virat Inn Dear Expedia Customer Service, I trust this message finds you well. I am writing to express my deep disappointment and frustration regarding a recent booking experience through Expedia at Hotel Virat Inn in Gaya, with booking reference number 72808137801065. Upon arrival at the hotel, I was shocked to discover an unexpected additional charge for the use of air conditioning in the room. Despite booking through Expedia, neither during the booking process nor in the confirmation email was it mentioned that there would be an extra fee for utilizing the air conditioning. This lack of transparency is unacceptable and has severely impacted my trust in Expedia's services. Furthermore, when I raised this issue with the hotel management, they forced me to pay extra 500 INR. Meanwhile I checked with Expedia customer service agent, and she confirmed that air conditioning is included in your booking. Subsequently, hotel management took the extreme measure of putting their hotel under maintenance and removing air conditioning from the listed amenities this is also confirmed by your representative. This revelation not only showcases a blatant disregard for honesty and transparency but also raises serious concerns about the integrity of the hotels listed on Expedia. As a loyal customer, I have always relied on Expedia to provide accurate information and facilitate seamless bookings.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Latha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was no hot water to shower. Hotel and bathrooms were not clean.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Hiroto

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
駅が近く、屋台やレストランが多いので便利でした。異常な数の蚊がいるので夜寝るのに苦労します。私は毎日午前3時ごろまで寝られませんでした。

6/10 Boleh diterima

PRIYANKARA

location was ideal for my journey and the convenience of getting around..
Menginap 3 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

CHUNG-CHENG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
離車站近,服務人員服務很好,也很親切。
Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Jay

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The service was not good! Promised times for hot water Geyser switch-on was very late, tea service was very late. Definitely less than 2 star!
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Somnath

Menginap 1 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Anuj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very accommodating and helpful with tips. Would recommend staying here as room/bathroom were clean.
Menginap 1 malam pada Jul 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Axel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Do not stay here!

Ive travelled to more than 60 countries and have slept at many hotels in India. This was by far the worst hotel experience I ever had. Problems with the hotel: The rooms are unbearingly cold (we stayed there in January) We had no hot Water in our room (we talked to the management but they didnt fix it). However, my friend had hot water for short periods. Also, the management kept sneaking outside his door turning off his water heater (the button was outside the room) all the time. No proper bedsheets, only a blanket. T They didnt have wifi . Everytime we wanted wifi we had to wait for 30 min and Then TheyWwould turn on some kind of hot spot for a few hours. Everytime we asked for wifi They  pretended to be surprised. No paper in bathroom (I know this is common in India but a hotel who caters to international travelers should have toilet paper). Dirty rooms and bathrooms. Most of the sockets in our and my friends room only worked If you held the charger in you hand while charging. Noisy rooms. Stuff in general didnt work, like the light in the elevator. They hade almost none of the facilites they listed on hotels.com that they had. The man in the reception asked for tips when we checked out after this horrendous experience! Greatly overpriced (for 30 euros a night you could usually find much much better hotels in India).
Menginap 2 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Ernie , Madison,WI

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nightmare

This hotel was a nightmare. Worst experience in many years of travel. It is misrepresented online. Staff was suspicious and hostile. No AC. Filthy. No lift. Mosquitoes everywhere. Had to leave. No refund. Consider yourself warned.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Arun, Punjab

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
worst hotel. never expexted such kind of rooms. torn bedsheets, no waterheater, no light throughout the stay.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfect hotel for stay

Its just near to the main attractions. Rooms are cozy and well made. Service is quite fast and good.rooms are clean enough. Recommended to travellers.
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Joe, Singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

OK FOR STAY WITH FAMILY

It is located near to station .Rooms are fine and well maintained. service was quite good .ok for stay in this city
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Miniyaki, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good for staying

Near to station quite good for tourist. Rooms are ok and well maintained. Ideal place to stay in gaya
Menginap 1 malam pada Jul 2017

10/10 Cemerlang

Gridhari, New delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ok for staying

Its located very near to gaya railway station. Rooms are ok and clean.we liked the service its was quite fast.They arranges for a taxi and sightseeing as well. Service boy and staffs are quite friendly.
Menginap 1 malam pada Jul 2017