Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat konvensyen di Gandhinagar dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Lobi
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
32 inci televisyen LCD dengan kabel, TV, pendiangan
Kilang wain
Biliard

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Suite (Deluxe Suite Room)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room (Deluxe Room Twin)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Club Room (Fortune Club Room)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room (Deluxe Room Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
235 Sector 11, Gandhinagar, Gujarat, 382011

Tempat berdekatan

  • Mahatma Mandir - 4 min memandu - 3.5 km
  • Swaminarayan Akshardham - 4 min memandu - 3.4 km
  • Kuil Akshardham - 5 min memandu - 3.8 km
  • Bandar Raya Teknologi Kewangan Antarabangsa Gujarat - 9 min memandu - 7.2 km
  • Indroda Nature Park - 10 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Gandhinagar Capital Station - 11 minit memandu
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪Radhe Sweets and Snacks - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pooja Parlour - ‬5 min memandu
  • ‪Iskon Gathiya - ‬4 min memandu
  • ‪Hotel Pathikashram - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Momoman - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Mewah bagi hotel dihubungkan dengan pusat konvensyen
Manfaatkan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan gimnasium di Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group. Nikmatilah masa rehat dan ketenangan di Tamara Spa, tapak spa. Restoran di tapak, Orchid, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan bar/deli snek, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, dewan bankuet dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Semua 84 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 1 tempat setiap unit)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 578 untuk orang dewasa dan INR 578 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Orchid

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Meja biliard/pool
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Spa perkhidmatan penuh

  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 15:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 10 September 2025 hingga 31 Januari 2026 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 578 untuk dewasa dan INR 578 untuk kanak-kanak
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Fortune Haveli
Fortune Haveli Gandhinagar
Fortune Inn Haveli
Fortune Inn Haveli Gandhinagar
Haveli Inn
Fortune Inn Haveli Gandhinagar, Gujarat
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group Gandhinagar
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group
Fortune Haveli Member ITC Group Gandhinagar
Fortune Haveli Member ITC Group
Fortune Haveli Member ITC Gro
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group
Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group Hotel

Soalan lazim

Adakah Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Terletak di tengah-tengah Gandhinagar, hotel spa ini sejauh 1 mi (1.7 km) from Sarita Udhyan dan 3 bt (5 km) dari Swaminarayan Akshardham dan Mahatma Mandir. Indroda Nature Park dan Kuil Akshardham juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group Ulasan

8.2

Sangat Baik

7.8

Kebersihan

7.4

Lokasi

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 44 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 44 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 44 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 44 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 44 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pratap

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Raj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Kalpesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pinaki

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were wonderful. Arshad at the reception desk made our stay immensely memorable. He went out of his way to make sure all our needs were met.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Rahul

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Not good.

Not what I expected. No hot water at night. There was one cockroach in the room. Room is very old and washroom is in bad condition. The only good thing was the breakfast.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Stein

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Home away from Home

Staff very friendly and helpful. Excellent service. Home away from Home
Menginap 14 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Stein

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 12 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Murat

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

yemekler ve personel gayet iyi

Hem hindistan yemekleri hemde diğer ülke yemekleri mevcuttur. kesinlikle tavsiye ederim
Menginap 4 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Ankitkumar, Highland

Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Bhagirath, Ameerpet

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Gursharan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Bhaswati

Menginap 3 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Atanu

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Jeremy

Menginap 2 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

HIMANSHU

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Cozy, comfortable n value for money

Very good hotel in the heart of Gandhinagar. Fantastic staff trained by Manish. Devendra and team are excellent in the restaurant. Hotel is quite in need of renovation. Staff attitude is amazing and management needs to think of revamping the interiors. Overall a great value for money.
Menginap 10 malam pada Dis 2020

6/10 Boleh diterima

Rishi

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Bad maintenance of bathrooms ... shower not good ..towels were dirty and smelly like cheap hotels ... furniture in not so good shape ... breakfast was good
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Restaurant staff could be little more attentive and cordial. Overall it seemed to be a bit laid back, take it easy approach.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Rocky

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were courteous. The amenities were horrible in the room, there was no access remote. No bucket or mug . No appropriate toileteries provided.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were interested in our life and it was interesting talking about theres.
Menginap 12 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ok

ok...................................................................................................................
Menginap 4 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Pankaj

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Harish

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Alexander

Gutes Hotel

Hotel für geschäftsreise optimal. Sauber, gutes essen, Personal sehr freundlich und Preisleistung stimmt auch.