Fihalhohi Maldives

Hartanah 4.0 bintang
Hotel menghadap ke pantai dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Room (Sky)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Villa (Garden)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Jubah mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room (Beach)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Jubah mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Villa (Water)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Fihalhohi Island Resort, Fihalhohi Island, South Male

Tempat berdekatan

  • Pantai Fihalholi - 1 min berjalan kaki - 0.1 km

Restoran

  • Main Restaurant Rannalhi
  • Breakfast place Rannalhi
  • Cocktail Bar Rannalhi
  • Waterfront Cafe
  • Rihiveli Bar

Tentang hartanah ini

Fihalhohi Maldives

Mewah bagi hotel di tepi lautan
Di Fihalhohi Maldives, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, 3 bar pantai dan teres. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, tempat makan berhadapan pantai dan kabana percuma. Nikmatilah Urutan sukan, Refleksologi dan Balut nyahtoksin di Huvandhumaa Spa, tapak spa. Restoran di tapak, Palm Grove Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Nikmati gimnasium 24 jam serta aktiviti seperti lawatan bot, belayar dan berdayung/berkanu. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan beli-belah di tapak dan 2 kedai kopi/kafe.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Stesen komputer, tuala pantai dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • TV di lobi, Bilik rawatan urut dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Kesemua 150 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • Almari pakaian, balkoni dan mentol lampu LED

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Fihalhohi Maldives. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti dan gratuiti tambahan atas budi bicara tetamu diterima.

Makanan dan minuman

Makanan bufet, snek dan minuman terpilih disertakan
Minuman beralkohol asas disertakan

Aktiviti darat

Bola tampar

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 3 bt

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 9:00
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 kedai kopi/kafe
  • 3 bar pantai
  • Bar/deli snek
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Blue Lagoon Bar
  • Fishermans Bar
  • Palm Grove Restaurant
  • Surf Cafe

Aktiviti menarik

  • Belayar
  • Beli-belah
  • Berkanu
  • Berkayak
  • Bersnorkel
  • Bola tampar pantai
  • Buku
  • Gimnasium 24 jam
  • Hiburan malam
  • Karaoke
  • Lawatan bot
  • Meja biliard/pool
  • Papan kayuh
  • Peralatan sukan air
  • Permainan
  • Pingpong
  • Pustaka
  • Selam skuba
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama
  • Yoga pantai

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk mini
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Peti sejuk berkongsi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Gril barbeku
  • Kabana pantai percuma
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak pantai
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera kebakaran visual
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1981
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina Mediterranean
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk mini
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu perlu berpindah melalui bot ke hartanah; tetamu hendaklah menghubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan pasport anda selepas membuat tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini menyediakan khidmat pengangkutan harian (surcaj) dari Lapangan Terbang Antarabangsa Male antara jam 07:00 dengan 23:00. Tetamu yang tiba atau berlepas selain daripada waktu ini dinasihatkan agar menempah bilik hotel tempatan di Male atau Hulhumale. Bagi menjamin pengangkutan pindahan, tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran penerbangan mereka sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan mereka.
Tetamu mesti mengaturkan pengangkutan (surcaj) dari Lapangan Terbang Antarabangsa Male ke hartanah ini yang terletak 45 minit perjalanan melalui bot laju. Bagi menjamin pengangkutan pindahan, tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran penerbangan mereka sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan mereka. Hubungi pihak hartanah dengan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan. Jadual bot laju adalah terhad, oleh itu, tetamu yang merancang untuk tiba selepas tengah malam disarankan agar menempah penginapan semalaman di Male atau Hulhumale sehingga perkhidmatan bersambung semula pada hari berikutnya. Tetamu mesti membayar yuran bot laju semasa daftar keluar.
Fi tambahan (boleh dibayar di hartanah) meliputi fi pengangkutan wajib untuk tetamu berumur 12-17 tahun.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 160.00
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 80 (dari 1 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 200
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 100 (dari 1 hingga 11 tahun)
  • Cukai bandar raya dikenakan: USD 12.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 2 tahun.
  • Pengangkutan pindahan Bot bagi setiap dewasa: USD 170 (perjalanan pergi balik)
  • Fi perkhidmatan pemindahan bagi setiap kanak-kanak: USD 85 (perjalanan pergi balik), daripada 1 hingga 14 tahun
  • Fi tambahan untuk kanak-kanak (daripada 12 tahun hingga 17 tahun): USD160 seorang, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Fi tambahan meliputi fi pengangkutan untuk tetamu berumur 12-17 tahun.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 170 seorang (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: USD 85 (perjalanan pergi balik), (dari 1 hingga 11 tahun)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay, Google Pay, Apple Pay dan PayPal
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Fihalhohi Island Resort
Hotel Fihalhohi Tourist
Fihalhohi Tourist Hotel South Male Atoll
Fihalhohi Island Resort
Fihalhohi Maldives Hotel
Fihalhohi Maldives Fihalhohi Island
Fihalhohi Maldives Hotel Fihalhohi Island

Soalan lazim

Adakah Fihalhohi Maldives mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fihalhohi Maldives?

Fihalhohi Maldives tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Fihalhohi Maldives?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Fihalhohi Maldives?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Fihalhohi Maldives memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak USD170 seorang dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Fihalhohi Maldives?

Sesetengah pelan kadar tersedia di hartanah ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Fihalhohi Maldives?

Hotel spa yang menghadap pantai ini terletak di Pulau Fihalhohi dan tarikan serantau merangkumi Pantai Laguna, Alimathaa dan Pusat Islam Maldives. Tarikan serantau lain termasuk Pantai Kurumba dan Pantai Hulhumale.