Dar Ahl Tadla

Hartanah 3.0 bintang
Riad dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Fes dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Dar Ahl Tadla

Pemandangan dari hartanah
Safae Suite Deluxe | Bahagian dalam
Bahagian dalam
Pintu masuk hartanah
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, masakan tempatan

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM120
RM151 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Ogo - 14 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Suite, Private Bathroom, City View (Assia)

Sorotan

Laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur
  • 34 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen), 1 Katil Dua Tingkat Bujang dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Bedroom, Private Bathroom, City View (Chaimae)

Sorotan

Laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
TV skrin rata
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Safae Suite Deluxe

Sorotan

Laman dalam
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Kelamin (Double), 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Imane Single Room

Sorotan

Laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 10 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Salma Deluxe Double Room

Sorotan

Laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Fes El Bali, Dar Ahl Tadla dihubungkan dengan pusat membeli-belah. Blue Gate dan Madrasah Bou Inania merupakan tempat menarik terkenal dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Borj Fez Mall. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Fes. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk lawatan kilang wain.
Peta
84 derb ahltadla talaa sghira, 84 derb ahltadla talaa sghira, Fes, fes meknes, 30110

Tempat berdekatan

  • Blue Gate - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Universiti Al Quaraouiyine - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Bab Ftouh - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Borj Fez Mall - 3 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Fes - 10 minit memandu
  • Fes (FEZ-Saiss) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Tarbouche - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Fondouk Bazaar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Ruined Garden - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Chez Rachid - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cinema Café - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Dar Ahl Tadla

Riad berdekatan Blue Gate
Terletak berdekatan Madrasah Bou Inania dan Universiti Al Quaraouiyine, Dar Ahl Tadla menyediakan sarapan layan diri percuma, teres atas bumbung dan salun rambut. Restoran di tapak menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), ruang kerja berkongsi dan khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Bantuan pelancongan/tiket, sajian kopi/teh di ruang bersama dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Tab mandi dan pancuran berasingan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, laman dalam dan tukang masak peribadi

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (MAD 20 semalam)
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan valet selamat di tapak hartanah (MAD 20 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan layan diri percuma tersedia setiap hari 9:00 hingga 11:00
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Perkhidmatan cef
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Skrin tingkap

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 20.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet selamat: MAD20 semalam
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Dar Ahl Tadla Fes
Tadla Guest House
Dar Ahl Tadla Riad
Dar Ahl Tadla Riad Fes

Soalan lazim

Adakah Dar Ahl Tadla mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Dar Ahl Tadla?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Dar Ahl Tadla pada 13 Ogo 2025 bermula serendah RM 120.01, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Dar Ahl Tadla?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak MAD20 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Dar Ahl Tadla?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Dar Ahl Tadla?

Daftar keluar adalah jam 11:30. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Dar Ahl Tadla?

Terletak di Fes El Bali, riad ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Madrasah Bou Inania dan Blue Gate. Universiti Al Quaraouiyine dan Zaouia Sidi Ahmed Tijani juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Dar Ahl Tadla Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 19 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 19 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 19 ulasan

5.8/10

Kebersihan

5.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jasbley

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exelent,ali was very good guy and food was so delicious.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Noé

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tabitha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location!
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Ruben

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Kamran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The most friendly staff with a great location! Walking distance to many sites, restaurants and public transit. Nice rooms that had good facilities and hang out spaces.
Menginap 1 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

Keri

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worthy of my Very first negative review

I have stayed at more than 300 hotels across the US, Europe and Africa and this was by far my worst experience simply because of the manager. I booked a “2 bedroom” with a living area for my travel buddy and myself. We arrived at night, exhausted. When I gave him my name to check in, he informed me that he emailed hotels.com to refund me because I would need to pay him directly with the correct pricing. Thankfully I had the local currency on me and intended to pay directly when I booked the room, otherwise I would have been left to search for new accommodations late at night. He insisted the price was more than double as advertised on hotels.com and kept showing me his listing on bookings.com with the “accurate” price. He claimed that he took over this hotel one week prior (Which simply isn’t true) and had nothing to do with the hotels.com listing. Thankfully my travel buddy is Tunisian and speaks fluent Arabic/Moroccan because otherwise I would have gotten nowhere with this manager. He did not care whatsoever about the situation he was creating. He takes advantage of people coming in tired and vulnerable to swindle them out of money. Bad business! As if that’s not enough, the “2 bedroom” flat I booked ended up being just a hostel style dorm. My travel buddy and I had no privacy and I had to teach my classes from the bathroom to avoid waking everyone up. There was not a blanket for my bed and when i went to ask for one there were literally 2 children “on duty” - at midnight.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DO NOT GO TO THIS RIAD! I READ SOME OF THE REVIEWS BUT DIDN'T THINK THE SAME THING WOULD HAPPEN TO US. MY FAMILY AND I ARRIVED AT 1 AM. THE PERSON WORKING THERE WAS A SLEEP AND WHEN WE ARRIVED STRAIGHT AWAY HE TELLS ME THAT I DONT HAVE A BOOKING WHEN I DO AND THEN A FEW MINUTES LATER HE TELLS ME THAT THE ROOM ISNT READY BECAUSE SOMEONE ELSE IS THERE AND THAT I MUST CANCEL MY BOOKING AND PAY THEM IN CASH. ANOTHER PERSON ARRIVED AT THE SAME TIME AS US AND HE SAID THE SAME THING TO HER SO WE STARTED QUESTIONING HIM AND HE CALLED HIS "BOSS" I SPOKE TO HIM ON THE PHONE AND HE STARTED YELLING AT ME TELLING ME TO LET HIM GO TO SLEEP. THEN THE WORKER STARTED LAUGHING AT US AND ALSO SPEAKING VERY LOUDLY TELLING US AND THE OTHER GUESS TO SLEEP IN A ROOM FOR 4 PEOPLE WHEN THERES 5 OF US! IT WAS VERY LATE AT NIGHT AND WE WERE TERRIFIED OF THE PERSON WORKING THERE SO WE DECIDED TO JUST GO AND FIGURE SOMETHING OUT BY TOMORROW. THE BEDS WERE SO HARD AND UNCOMFORTABLE THAT WE DIDN'T SLEEP THE WHOLE NIGHT. HE GAVE US A BLANKET THAT HE HAD BEEN USING BEFORE WE ARRIVED AND IT WAS STINKY. THE KITCHEN WAS ABSOLUTELY DISGUSTING AND SMELLED TERRIBLE. WE LEFT THE NEXT MORNING AFTER BEING ON THE PHONE TO EXPEDIA FOR ABOUT 2 HOURS. DO NOT GO HERE!
Menginap 7 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property didn’t exist. The address wasnt there. We reached fes at 4 am in the morning and it was a horrible experience to find we didnt have a hotel to go to. We were left at the mercy of local touts to take us to a local riad which was not nice
Menginap 2 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

María

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ESTAFA

CUANDO LLEGAMOS AL HOTEL NOS DIJERON QUE TENÍAMOS QUE PAGAR OTRA VEZ EL IMPORTE DEL HOSPEDAJE EN EFECTIVO YA QUE NO ACEPTAN TARJETA Y QUE POSTERIORMENTE HOTELES.ES NOS REEMBOLSARÍA EL IMPORTE YA PAGADO EN LA TARJETA. TRAS INSISTIR TODOS LOS DIAS AL PERSONAL YA QUE EL IMPORTE NO NOS LLEGABA, NOS VOLVIMOS A ESPAÑA Y DESPUÉS DE DOS DIAS, SEGUIMOS SIN EL IMPORTE. CONCLUSIÓN: HEMOS PAGADO DOS VECES.
Menginap 3 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Naïma

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

SURTOUT NE PAS Y ALLER

J’ai réservé une chambre dans ce Ryad pour mes 4 enfants et mon mari. Nous étions donc 6 et impossible de contacter l’hôte toute la journée précédant notre arrivée. Finalement vers 19h, 5’ avant d’arriver, le propriétaire m’informe que notre chambre a subi un dégât des eaux et qu’il va nous reloger ailleurs. On arrive sur place et là une autre personne m’indique que leur mode de fonctionnement avec Hotels.com ne leur permet pas d'être rémunérés et donc nous dit d’annuler la réservation et de les payer sur place (en cash évidemment !) nous nous retrouvons finalement à 21h passées à traîner nos valises, nos enfants dans le dédale de la vieille ville pour atterrir dans un logement qui n’a rien à voir avec ce qu’on avait demandé en dehors de la vieille ville et aucun message d’excuse. Le monsieur qui nous a accueillis dans ce dernier logement a été charmant mais n’avait aucunement la main sur notre affaire. Si j’ai donc un conseil à vous donner, c’est de ne SURTOUT PAS Y ALLER !!!!
Menginap 1 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Anna

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Be careful when booking this place

It was a very bad experience. When we came to the hotel we had to sit and wait a long time. After more than 30 minutes the guy at the Hotel told us that our room had some problems with the plumbing. We couldn’t be in the room that night but next night it would be fixed. He told us to move to his “brothers” Hotel for one night. We had booked a Deluxe room, a large room. When we came to the other place, we were offered a tiny room, just in size of a bed in king-size. The room was just in the breakfast area. At the evening we looked at Hotels.com and our room was still available, free for booking! Next day, when we came back, the two person at the Hotel didn’t know anything about our room or any problem with the plumbing. When they connected us with the guy from the day before he just said “Its still problem with the plumbing. But we could stay at the other place”. We asked about the difference in payments, from a deluxe room to this small room. “That’s not my problem” he said and hangs up the phone. We had paid for a deluxe room and got a small cabin. During this time it was al the time possible to book a deluxe room at this place.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Wanda

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Don't pay at the hostel, verify first

They ripped me off. They askex me to pay the night when hotels.com had already charged me. Did not like the location, but the room was big.
Menginap 1 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

mohamed

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Ne pas reserver par internet, vous n aurrez pas vo

Réservation faite et paye sur le site Hotel.com Une fois arrivé sur place le gérant nous informe que la chambre n'est pas disponible car il n'accepte pas les réservation faite par Hotel.com Du coup on as été obligé de repayer la chambre (au prix fort) alors que nous l'avons deja payé. après avoir contacte Hotel.com pour régler le problème (ce qui a engendrer une facture de téléphone) il nous ont remboursé le prix payé sur leur site, mais ne veulent pas rembourser la différence que j'ai du paye pour avoir la chambre alors que c'est un problème entre Hotel;com et leur prestataire. Une fois sur place nous avons essayé de réserver la chambre sur le site d'hotel.com et elle était toujours disponible Ce probleme est dommage car l'hotel est bien et le personnel ont ete sympatique et ont essayé de trouver des solution au problémé creer par Hotel.com et leur patron. En 2 jours, Nous avons croisé 2 autres couple a avoir ce problémé.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Publicité mensongère : j avais réservé une chambre de 20 m2 avec salle de bains et toilettes et me suis retrouvé dans un espace en travaux de 5 m2 sans toilettes ni salle de bain. La réaction du gérant et du personnel : on est désolé on a des problèmes .... du coup je suis parti au bout d une nuit ( j avais pris un séjour de deux nuits sur expédia)en envoyant bien sur un mail à expédia mais sans réponse non plus Vraiment une arnaque complète ce riad même les avis sont faux : menteur, voleur et escroc
Menginap 2 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Greg, Manchester, NH

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I recommend you DO NOT stay at Tadla "Guest House". Our experience was less than stellar at Tadla Hostel (yes, hostel, as that's what the sign says outside their front door). Although the property is pretty nice (good rooms and nice roof deck) and the included breakfast is good (traditional Maroccan breakfast served in most riads during our travels), the customer service left everything to be desired. We booked and paid through Expedia with our credit card, so we assumed everything was good to go. While driving to Fes we received an odd message from the property saying "Hello. I'm sorry you can come this message for canceltion not for you thanks". This message made no sense to us, as our reservation still showed as confirmed on the Expedia app and we'd received no messages about cancelation, so we continued to the property. When we finally found the property and checked in, the staff made no attempts to collect money from us so we assumed we were all set payment-wise. The next morning we asked the staff to extend our stay one more night, agreed on a price, and I paid them with cash, only to be told that the cash I'd just given them would be applied to LAST NIGHT (which we'd already paid with our credit card on Expedia) and we needed to now pay them for the added night. They pocketed my cash, insisting that we hadn't paid for the prior night. No longer trusting them, we decided to leave, taking up the issue with Expedia later (and Expedia isn't being much help, either).
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Immerso nella Médina .. personale cortese è pronto alle richieste organizzano trasporti e escursioni.. bello per chi vuole immergersi nella cultura marocchina.. prezzo ottimo però bisogna chiudere l’occhio sulla pulizia che potrebbe essere migliorata!
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal war der Hammer. Es ist etwas unorganisiert gewesen, doch daran ist auch Expedia mit beteiligt. Ansonsten hat man sich blendend um alles gekümmert👍
Menginap 1 malam pada Okt 2019