Strandhotel Bene
Keseronokan tepi pantai berhampiran Yachthafen Burgtiefe
Galeri foto untuk Strandhotel Bene





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM742
RM809 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Nov - 21 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room, Partial Sea View

Comfort Double Room, Partial Sea View
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sauna
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Am Südstrand 17, Fehmarn, SH, 23769
Tentang hartanah ini
Strandhotel Bene
Hartanah serupa

Avalon Hotel Bellevue
Avalon Hotel Bellevue
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Termasuk parkir
9.0 daripada 10, Hebat, 197 ulasan
Harga ialah RM594
RM650 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Nov - 21 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 14 Mei, EUR 1.50 seorang, semalam
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 15 Mei - 14 September, EUR 2.30 seorang, semalam
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 15 September - 31 Disember, EUR 1.50 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17 hingga 17 untuk dewasa dan EUR 8.5 hingga 11.9 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 5 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Strandhotel Bene
Strandhotel Bene Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel
Strandhotel Bene Hotel Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel
Strandhotel Bene Fehmarn
Strandhotel Bene Hotel Fehmarn
Soalan lazim
Ulasan
Strandhotel Bene Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6
Kebersihan
9.2
Lokasi
9.6
Kakitangan & perkhidmatan
9.0
Mesra alam
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Anders
Mengembara bersama kumpulan
9 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders
Menginap 3 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Astrid
Mengembara bersama pasangan
19 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Astrid
Menginap 4 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Anders
Mengembara bersama kumpulan
7 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bästa Hotellet
Anders
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Anders
Mengembara bersama kumpulan
16 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders
Menginap 3 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Roland
16 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roland
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Jan-Erik
16 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jan-Erik
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Kay-Uwe, Hamburg
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Kay-Uwe
Menginap 6 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Tobias
Mengembara bersama pasangan
27 Ogo 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tobias
Menginap 4 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Helle
22 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helle
Menginap 4 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Marion
Mengembara bersama keluarga
28 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marion
Menginap 7 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Tina
Pengembara perniagaan
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tina
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
sven-gunnar
Mengembara bersama keluarga
5 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sven-gunnar
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Antje
19 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kurztrip nach Fehrman
Antje
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Anders
Pengembara perniagaan
14 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Ondrej
26 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ondrej
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Thomas
2 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pernilla
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pernilla
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Kerstin
1 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kerstin
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Cecilia
20 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cecilia
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Tore
8 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great
Tore
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Geir Andre
7 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk personale
Geir Andre
Menginap 1 malam pada Jun 2019








