Galeri foto untuk ibis Erechim





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, Berbilang Katil

Standard Apartment, Berbilang Katil
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)
9.0 daripada 10
Hebat
(12 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Katil sofa - ratu
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Katil sofa - Kembar
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Carlos Miranda, 71, Erechim, 99709-292
Tentang hartanah ini
ibis Erechim
Hartanah serupa

Blue Open Hotel
Blue Open Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.2 daripada 10, Hebat, 150 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 39 untuk dewasa dan BRL 19.5 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Erechim
ibis Erechim Hotel Erechim
Soalan lazim
ibis Erechim Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
10 Ogo 2025
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Evelyn
16 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Evelyn
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Henderson M
Pengembara perniagaan
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henderson M
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Joabe
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Joabe
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
augusto
Pengembara perniagaan
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
augusto
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Alex
Pengembara perniagaan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alex
Menginap 5 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Henrique
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henrique
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Joao Paulo
8 Jun 2025
Joao Paulo
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Carmen
Mengembara bersama keluarga
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carmen
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Carlos Henrique
2 Jun 2025
Carlos Henrique
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Genesio
Pengembara perniagaan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Genesio
Menginap 6 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Marcos Antônio Groff
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcos Antônio Groff
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
rafael
28 Mei 2025
rafael
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Luis Fernando
Mengembara bersama keluarga
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Fernando
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jeferson
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeferson
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Sergio Luis
14 Mei 2025
Sergio Luis
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Bianca
Pengembara perniagaan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bianca
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
César
4 Mei 2025
César
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Rodrigo
29 Apr 2025
Rodrigo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Carolina
25 Apr 2025
Carolina
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Carlos
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Joice Gewehr
Mengembara bersama keluarga
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joice Gewehr
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Juliano
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ibis nota 10
Juliano
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Gabriel
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Gabriel
Menginap 1 malam pada Mac 2025