Hennessy Park Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Ebene terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Classic Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 72 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
65, Ebene Cybercity, Ebene

Tempat berdekatan

  • Pusat Komersial Ebene - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Grand River North West - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Universiti Mauritius - 2 min memandu - 1.9 km
  • Gelombang Aktif - 3 min memandu - 2.6 km
  • Hospital Apollo Bramwell - 3 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Mahebourg (MRU-Lapangan Terbang Antarabangsa Sir Seewoosagur Ramgoolam) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Lux - ‬4 min memandu
  • ‪Mr Bao - ‬4 min memandu
  • ‪Hennessy Park Hotel - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Col’cacchio - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪La Bohème - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Hennessy Park Hotel

Mewah bagi hotel di kawasan perniagaan
Bar kolam, teres dan beli-belah di tapak merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hennessy Park Hotel. Nikmatilah urut tuaman batu, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki dan Balut nyahtoksin di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan "happy hour". Kelas aerobik dan kelas Pilates ditawarkan di gimnasium 24 jam; Hennessy Park Hotel juga memiliki kedai kopi/kafe, taman dan salun rambut. Sebagai tambahan kepada perpustakaan dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan penuh (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 108 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 19 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Backstage
  • Grain d'Sel
  • Rocher Coco
  • SushiMe

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Hiburan malam
  • Kelas kecergasan
  • Kelas pilates
  • Padel
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 900 meter persegi)

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2009
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 4 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR26.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 60
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 65
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
  • Fi ujian COVID-19 (saringan antigen/rapid): EUR5 seorang, sepenginapan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira EUR 19 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 85 sebilik (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 26.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 18 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hennessy Hotel
Hennessy Park
Hennessy Park Ebene
Hennessy Park Hotel
Hennessy Park Hotel Ebene
Hotel Hennessy
Hennessy Park Hotel Mauritius/Ebene
Hennessy Park Hotel Hotel
Hennessy Park Hotel Ebene
Hennessy Park Hotel Hotel Ebene

Soalan lazim

Adakah Hennessy Park Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hennessy Park Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hennessy Park Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hennessy Park Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hennessy Park Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hennessy Park Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR85 sebilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Hennessy Park Hotel?

Terletak di tengah-tengah Ebene, hotel spa ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pusat Komersial Ebene dan Grand River North West. Universiti Mauritius dan Gelombang Aktif juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hennessy Park Hotel Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 56 daripada 133 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 48 daripada 133 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 133 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 133 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 133 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Steven

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Being in Cybercity there is not much to do outside of office hours. Not a reflection on the hotel but on the area. I feel in some aspects the hotel is beginning to show it's age, it doesn't appear to have changed in the years I have been staying here for business trips, but nothing to stop me staying again
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Hideki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

居心地良し

大変居心地が良かったです。スタッフも親切でフレンドリーでした。部屋が少し暗いので、ビジネス出張用に卓上ライトがあったら嬉しかったかな。
Menginap 6 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

FIRMIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Thierry

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellentes prestations
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Frances, Webster

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

jean

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good hôtel for transit
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Terence

The 2 ladies at the front desk were amazing and helpful .Arrived early but Our room wasn’t ready.they let us use the shower in the spa so we could freshen up and get some touring in.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Lise

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Service very good
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Sheraton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

William

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Samuel jonathan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bel expérience

Hôtel de qualité, personnel très très serviable (surtout au restaurant grain de sel ) propreté et confort très appréciable !
Menginap 6 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Mirza

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Colon

Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Aditya

Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Hicham

Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

TERRY

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Karine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avons faites une très mauvaise découverte en levant les draps, un matelas dans la chambre du 407 troué jaunie et très sale, la moquette très poussiéreuse, des remontés d’odeur des égouts dans la salle de bain, une douche pas étanche du tout, du coup on avait constamment les pieds trempés, beaucoup trop de bruits le week-end avec les soirées jusqu’à 02h00 du matin, le petit déjeuner est très réduit pour les Vegan au vu du prix qu’on payer, je suis très souvent à Maurice et c’est la première fois que je suis au temps dessus d’un hôtel. Je ne reviendrai pas.
Menginap 4 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Brian

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel not as described - Pool closed.

Hotel not as described, the pool is and has been closed for months despite being advertised on the website (and hotels.com website) as being available, not the case. Ruined the stay. Hotel only willing to offer 10% refund which was rightly declined. Offer upped to include dinner, also declined. Hotels.com were worse than useless and their rep couldn't even work out 10% of the total, failed as basic maths and under refunded despite me refusing the refund anyway. Went to American Express who charged back 50% of the booking to the hotel and rightly so, taken 8 weeks to get the right decision but finally got there. Would never stay in this establishment again and will go out of my way to ensure everyone else we fly to the island doesn't either.
Menginap 2 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

FIRMIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

ASGAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Jay, Los Gatos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didn’t get the pleasing experience from the Spa. Otherwise, everything was good. Great for business meetings around and at the hotel.
Menginap 6 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

M

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stayed at the Hennessy the second time, after me complaining that our room wasn't cleaned until after 4pm on the first trip, it happened again. The hotel is under renovations are taking place late into the night even after complaining it didnt stop until at 11pm. The next night there was a party and music was so loud that we didnt get much sleep as it went on until after 1am.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Wayne

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This was a work trip and I took my wife we were very disappointed in that the hotel had some refurbishment being done and the swimming pool and pool area was out of bounds this was not highlighted when making the booking and paying full price. The breakfast was overall good but the food in the evening was poor so we only ate in the hotel one night there are eateries in walking distance. We did get a room upgrade which I may have got anyway as I am a Hotels Gold member. Wayne
Menginap 4 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Kishore

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Highly overrated

Too overrated hotel Very poor service at restaurants Bar lounge very arrogant & unfriendly staff Only good thing was staff at Reception were very friendly Given an alternative choice I wouldn’t stay again
Menginap 3 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Opeyemi

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Perfect location for vacation, front desk is good but Dimitris (a front desk staff) is super amazing. Kitchen has organic food but adding more food on the menu will be really good for a long stay
Menginap 6 malam pada Jan 2023