Molskroen

Hartanah 3.0 bintang
Hotel yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Juniorsuite i sidebygning

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Pendiangan
Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Jubah mandi
  • 40 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior-dobbeltværelse i hovedhuset

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400

Tempat berdekatan

  • Gereja Handrup - 3 min memandu - 2.6 km
  • Djurs Sommerland - 26 min memandu - 32.7 km
  • Pelabuhan Aarhus - 39 min memandu - 47.3 km
  • Den Gamle By - 40 min memandu - 51.8 km
  • ARoS - 40 min memandu - 52.7 km

Bergerak

  • Stesen Kolind - 19 minit memandu
  • Aarhus (AAR) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurant Moment - ‬8 min memandu
  • ‪Circle K - ‬5 min memandu
  • ‪Restaurant Mols Bjerge - ‬10 min memandu
  • ‪Fish‘N‘Chips - ‬8 min memandu
  • ‪Brødrenes madbar - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Molskroen

Hotel terletak di Lyngsbæk Strand
Pertimbangkan penginapan di Molskroen dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, 1 bilik mesyuarat dan dewan bankuet
  • Bantuan pelancongan/tiket dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Molskroen mempunyai keselesaan seperti jubah mandi, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pengering rambut
  • Almari pakaian, saluran satelit dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 2 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran satelit

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 16:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 16:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak DKK 150 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak DKK150.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: DKK 150 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: DKK 150.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft

Soalan lazim

Adakah Molskroen mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak DKK150 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Molskroen?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Molskroen?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Molskroen?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Molskroen?

Terletak sesuai di pantai, hotel Lyngsbæk Strand ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Taman Negara Mols Bjerge, Pantai Bogens dan Mols. Gereja Handrup dan Kincir Air Ornbjerg juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Molskroen Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 110 daripada 193 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 48 daripada 193 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 193 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 193 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 193 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ann-Louise

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Per Sylvest

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Inger Torill

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Charlotte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Kvalitet og pris hænger ikke sammen.

Hotellet er blevet os anbefalet og fik i 2024 en Michelin stjerne, men det niveau har de slet ikke længere. Vi fik et værelse i et anneks og spiste morgenmad, hvilket var af en kvalitet svarende til et jævnt koncepthotel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Marianne

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Stor skuffelse

Strandhuset, kedeligt og ingen service. Ingen kaffemaskine, køleskab på værelset, som var placeret i bunden af stedet og kun med udsigt til naboens hæk. Virkelig ringe ift pris. Synes hotellet gør for lidt ud af at fortælle at strandhuset, er så ringe ift hovedhuset Mols kroen.
Strandhuset
Udsigt værelse 215
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Kirsten

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Overnatning

Personale gik i panik fordi vi tog en lille hund gennem døren fra havestuen og der var ingen skilt med adgang forbudt for hunde. Det var ikke muligt at bestille lidt at spise til aften da der var fester på hotellet. Vi havde ikke bestilt overnatning i strandhotellet, hvor prisen også var urimelig dyr i forhold til faciliteterne.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Kirsten

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Lugt af plejehjem

Kedelig oplevelse, dårlig lugt på værelset, ingen aircon og ringe mulighed for udluftning.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Betina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lajla ketty

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super hyggeligt sted med god stemning. Meget serviceorienteret personale.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Haldis

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Andreas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Charlotte Nørgaard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

hanne l

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Hanne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dejligt ophold

Fin service, skønne omgivelser og nye og rene værelser.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kristian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

henrik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

En perfekt fredag.

Molskroen er helt utrolig hyggelig. Personalet er søde og værelser og restaurant er perfekt. Lækker mad og fede omgivelser. En fed oplevelse.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anders

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

At anbefale

Dejligt sted - med ro charme og venligt personale. Dejligt køkken såvel morgenmad som Brasseri - imponerende vinkort.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Claus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Skøn beliggenhed

Lækkert rent, god plafs god service og dejlig morgenmad Skøn beliggenhed
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Arjumand

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Sannie

Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Annemette

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hyggeligt ophold med udfordringer

Vi fik skøn mad på Molskroens Brassiere og morgenmaden er ligeledes fremragende. Personalet er sødt og imødekommende. Desværre var der forfærdelig varmt på vores værelset (lokaliseret i Strandbygningen). Vi var nødt til at åbne vinduerne på vid gab for at få en smule luft og det betød at vi ikke kunne trække mørkelægningsgardinerne ned. Det betød så også, at vi vågnede meget tidligt pga lyset. Derudover var der et privat arrangement lige under vores vinduer så der blev først ro efter kl. 24. Det er i sig selv ikke noget problem, men gjorde det svært for os at sove (qua de åbne vinduer). Jeg forstår ikke, at der ikke er aircondition på værelserne. Det ville gøre det til en helt anden oplevelse. Vi kommer gerne igen - når der er aircondition på værelserne.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Birgitte

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lykke

Menginap 1 malam pada Jun 2025