Peerless Hotel Durgapur

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Durgapur terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Peerless Hotel Durgapur

Ruang Istirahat Lobi
Perincian bahagian luar
Sarapan bufet setiap hari dengan fi
Kemudahan hartanah
Deluxe Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM106
RM119 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Ogo - 17 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sahid Khudiram, City Centre, Durgapur, West Bengal, 713 216

Tempat berdekatan

  • Junction Mall - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Bhabani Pathak's Tilla - 2 min memandu - 2.2 km
  • Vidyasagar Setu - 7 min memandu - 7.2 km
  • Ram Mandir - 7 min memandu - 6.5 km
  • Satabdi Park - 41 min memandu - 47.5 km

Bergerak

  • Panagarh Station - 20 minit memandu
  • Durgapur (RDP-Kazi Nazrul Islam) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Citi Residency - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Main Land China Restaurant - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Peerless Hotel Durgapur

Hotel terletak di Gandhi More
Anda boleh menantikan taman, kemudahan dobi dan bar di Peerless Hotel Durgapur. Restoran di tapak menawarkan sarapan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Surat khabar percuma, lif dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 108 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 400 hingga 500 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda (kelebaran 91 sentimeter)
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 74 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 76 sentimeter)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu yang merupakan warganegara India mesti menunjukkan kad pengenalan bergambar yang sah yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; kad Nombor Akaun Tetap (PAN) tidak akan diterima disebabkan peraturan nasional. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 400 hingga 500 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Peerless Sarovar Portico Durgapur
Peerless Sarovar Portico Hotel Durgapur
Peerless Sarovar Portico Hotel
Peerless Sarovar Portico
Peerless Durgapur Hotel
The Peerless Inn Durgapur
Peerless Hotel Durgapur Hotel
Peerless Hotel Durgapur Durgapur
Peerless Hotel Durgapur Hotel Durgapur

Soalan lazim

Adakah Peerless Hotel Durgapur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Peerless Hotel Durgapur?

Setakat 20 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Peerless Hotel Durgapur pada 16 Ogo 2025 bermula serendah RM 106.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Peerless Hotel Durgapur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Peerless Hotel Durgapur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Peerless Hotel Durgapur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Peerless Hotel Durgapur?

Terletak di Gandhi More, hotel ini berada beberapa langkah dari Junction Mall dan 1.3 bt (2 km) dari Bhabani Pathak's Tilla. Ram Mandir dan Vidyasagar Setu juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Peerless Hotel Durgapur Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 21 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.4/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mrinal

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Biswajit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
comfortable
Menginap 5 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Ujjal

Menginap 2 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

BIBI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Anasuya

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed linens are not cleaned.After requesting so many times, they changed the linens. They showed the accommodation to our driver, but when he came back to sleep, that place was taken by someone else and after requesting, they arranged a bed but asked my driver to sleep without a blanket in the middle of night. Horrible experience. Not recommending this place at all.
Menginap 2 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Chiranjib

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Gagan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

3 star

Hotel is a little bit on the expensive side. Location is great, staff is friendly but the cleaning could be Better.
Menginap 2 malam pada Jan 2021

2/10 Teruk

Kunal

Menginap 6 malam pada Mei 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Booked couple of rooms for my parents and relatives to stay while we were visiting in-laws in Durgapur for a family function. Neither of the guests had a good time. The hotel was being renovated/repaired, not sure if that meant room services were supposed to be bad throughout the stay. Every request for service was delayed or not met. Hotel was too busy with a wedding reservation. Overall a bad experience and will rethink whether to book again in future.
Menginap 2 malam pada Nov 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Location is good but service not upto the mark.Room service unavailable after 10:30
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Riky

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Splendid Stay

Wonderful stay
Menginap 1 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

SG, WASH-DC

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
I booked this Hotel with my mind on the name of the Hotel, which was famous for it quality of service. It looked like that, this hotel is, now managed by some other company, taking the advantage of the Brand Name. With the exception of its Breakfast with warm reception at the restaurant. It was not a hotel during my stays. It was a fish market. They should know what the hospitality business is, and then run a hotel. The Expedia should remove this hotel from its list. This is my recommendation, as being born and brought up in the city, and went to visit there be nostalgic after a long time.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Not bad for Durgapur

Rooms are much improved since recent renovations. The staff are lovely and so helpful. The restaurant could use work in food variety and quality. Beds are VERY firm.
Menginap 7 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Himanshu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good, clean nice place.

The only issue at this hotel is difference in rooms. The room sizes classified under one catagory are different size. Some are large and some small.
Menginap 1 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Enjoy the pleasant staff and good breakfast

Hotel staff are very accommodating. Breakfast is nice. Rooms are basic but adequate.
Menginap 4 malam pada Nov 2017

2/10 Teruk

AMEET NANIGOPAL, KOLKATA

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

good location but most clumsy dirty unclean hotel.

1) i was give room no. 206. ( 29/09/2017) 2) room had a smell of COKROACHES. 3) unclen dirty curtains in the room 4) more than 10 years old unclean furniture 5) low graded toileteries ( only small lux soap was given) 6) towels are old and has become yellow from white and must be 3 years old 7) same problem with bedsheets - very old bed sheets. 8) the ceiling of bathroom and bed room shows dampness . 9) the room should not be sold. THE ENTIRE HOTEL REQUIRES RENOVATION. THIS IS PROPERTY NOT TO BE SOLD. I HAD TO SHIFT TO the citi residency hotel ( next to peerless hotel ) AND THAT WAS A FATASTIC AND NICELY MAINTAINED HOTEL.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Could not sleep all night due to AC not working.

Hotel is for a good sleep and that us what it did not happen due to room too warm and AC not working. They fixed in the evening and broke middle of night.

8/10 Baik

Walter, Olivehurst

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Surprise in Durgapur.

I needed a clean comfortable place at a reasonable price, and found it. The service was excellent.

6/10 Boleh diterima

Amit, Denver

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Friendly staff but hotel needs an upgrade badly

My wife and I stayed here for a couple of nights during theis Durga Puja. I really like the location of this hotel and the staff is very friendly. We had to wait around 30 mins to check-in as the reception desk couldn't find the email they normally receive from Hotels.com/Expedia. The hotel looks alright from outside but the rooms need to be upgraded asap. The elevators were tiny and you can hardly squeeze in 3 people at a time. Complimentary breakfast was just ok and not much to talk about. I dislike the fact that this is the best you can get in an industrial city like Durgapur.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Heruntergekommen

Das Haus ist heruntergekommen. Eine Renovation wäre dringenst nötig. Die Hygiene ist nicht gegeben. Allerdings sind auch die andern Häuser in der Gegend nicht viel besser.