The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels

Hartanah 3.5 bintang
Hotel berhampiran teluk yang terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels

Pantai berhampiran
Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan tempat duduk lobi
Katil Tempur-Pedic, peti besi dalam bilik, meja
Bahagian luar

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Katil Tempur-Pedic
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Corner of Mahatma Gandhi & Browns Road, Durban, KwaZulu-Natal, 4001

Tempat berdekatan

  • Taman Marin uShaka Marine World - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Konvensyen Antarabangsa Durban - 3 min memandu - 3.3 km
  • Pantai Durban - 5 min memandu - 4.7 km
  • Kasino dan Dunia Hiburan Suncoast - 5 min memandu - 4.7 km
  • Stadium Moses Mabhida - 6 min memandu - 6.1 km

Bergerak

  • Durban (DUR-Lapangan Terbang Antarabangsa King Shaka) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Cargo Hold - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪John Dory’s - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Grand Bay Spur Steak Ranch - ‬3 min memandu
  • ‪Belgian Waffles - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Dolphin Stadium - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels

Hotel berdekatan Taman Marin uShaka Marine World
Teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels. Restoran di tapak, WODKA, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan 24 jam dan bar.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 83 bilik menampilkan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Internet percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 42-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Internet berwayar percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: ZAR 165 seorang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • WODKA

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di teluk
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 42-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: ZAR500
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira ZAR 165 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: ZAR 550.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 2 orang)
  • Fi daftar keluar lewat: ZAR500 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Docklands Hotel
Three Cities Docklands
Three Cities Docklands Durban
aha Waterfront Hotel Durban
Three Cities Docklands Hotel Durban
Three Cities Waterfront Hotel Durban
Three Cities Waterfront Hotel
Three Cities Waterfront Durban
Three Cities Waterfront
aha Waterfront Hotel
aha Waterfront Durban
aha Waterfront
Waterfront hotel Misty blue hotels Durban
Waterfront hotel Misty blue hotels
Waterfront Misty blue hotels Durban
Waterfront Misty blue hotels
The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels Hotel
The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels Durban
The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels Hotel Durban

Soalan lazim

Adakah The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak ZAR500.

Adakah The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak ZAR550.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels?

Terletak di Durban Point, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pelabuhan dan Taman Marin uShaka Marine World. Batu Emas dan Pantai Addington juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

The Waterfront hotel & spa by Misty blue hotels Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 59 daripada 217 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 217 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 37 daripada 217 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 217 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 217 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10

Menginap 3 malam pada Jun 2021

4/10

It wasn’t as what was advertised
Menginap 2 malam pada Jun 2021

2/10

Menginap 1 malam pada Jul 2021

2/10

This hotel is closed due to Covid-19 but they still accept bookings and you cant even get a refund.
Menginap 1 malam pada Jul 2021

2/10

We arrived friday afternoon. We were placed on the third floor. We booked 2 rooms which we expected to be placed close /next or opposite each other but that was not the case. The lifts were not working and when we asked when are they going to be fixed the lady lied to us and said on that same friday which it never happened until we checked out the next monday. What irratated us was that there was no one to help us the guest with the laggages, we had to carry them to the third floor ourselves. On Saturday we went out and when we came back at night
Menginap 3 malam pada Jun 2021

10/10

Amazing
Menginap 1 malam pada Jun 2021

2/10

Menginap 2 malam pada Jun 2021

6/10

Menginap 1 malam pada Jun 2021

4/10

They were not friendly
Menginap 2 malam pada Jun 2021

10/10

Menginap 2 malam pada Mei 2021

8/10

Menginap 2 malam pada Mei 2021

6/10

Too noisy and its a construction site
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10

It was amazing, staff was cery friendly and helpful
Menginap 1 malam pada Apr 2021

6/10

Menginap 2 malam pada Mei 2021

8/10

The hotel itself has lovely rooms, clean and spacious. The service is terrible at reception. Not answering calls, even the welcome was disappointing.
Menginap 1 malam pada Mei 2021

2/10

I would not recommend the hotel to anyone. My first impression when I got there is that the place is in disrepair. Tiles missing from walls, only one elevator working, dirty couches as you enter the lobby, etc.. My experience of the room was also not good, there was no toilet paper in the room, there was smelly rotten water in the kettle, it smelled of smoke and the carpet was very dirty. The staff is friendly, but the building is in need of maintenance and and a deep clean.
Menginap 1 malam pada Mei 2021

4/10

It was disappointing to say the least. The last time we went there the service was impeccable. This time around the we asked to change a room as the balcony door couldn't lock so we had to wait for the maintenance guy to come in the following afternoon. The carpets have stains on them, the outside balcony was layered with dust and so where the curtains. They only gave us one set of one set of moisturisers when we where there. The food was a mish mash of slop. Only saving grace is the kind and patient front desk staff and the maintenance guy.
Menginap 2 malam pada Feb 2021

10/10

Menginap 1 malam pada Apr 2021

8/10

Menginap 3 malam pada Okt 2020

10/10

Enjoyed the stay and service was excellent. Wish they had bar fridge in the room
Menginap 2 malam pada Mac 2021

8/10

My stay was wonderful, the problem I had my Linen was sticky, pillows as well. I don’t know why but It was a horrible smell.
Menginap 1 malam pada Mac 2021

8/10

Menginap 1 malam pada Feb 2021

6/10

It looked like it was under construction, it looked nothing like the pictures. The aircon in our room was not working and we were booked in a superior room facing the sun, so it was hot.
Menginap 1 malam pada Nov 2020

8/10

All rooms should have bar fridges so the visitors don't have to ask for ice at reception. The shower has no hot water at all or takes. Long for hot water to heat up.
Menginap 1 malam pada Nov 2020

6/10

Menginap 1 malam pada Mac 2020