ibis Dunkerque Centre
Hotel di Dunkirk terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk ibis Dunkerque Centre





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM306
RM353 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jan - 17 Jan 2026
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.2 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
7.4 daripada 10
Baik
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

13 Rue Du Leughenaer, Dunkirk, Nord, 59140
Tentang hartanah ini
ibis Dunkerque Centre
Hartanah serupa

Les Gens de Mer Dunkerque
Les Gens de Mer Dunkerque
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-Fi percuma
- Bilik permainan
7.8 daripada 10, Baik, 607 ulasan
Harga ialah RM293
RM332 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Jan - 6 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.76 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.90 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Dunkerque Centre
ibis Hotel Dunkerque Centre
ibis Dunkerque Centre Hotel
ibis Dunkerque Centre Hotel
Accor Dunkerque Centre
ibis Dunkerque Centre Dunkirk
Ibis Dunkerque Centre Dunkirk
ibis Dunkerque Centre Hotel Dunkirk
ibis Dunkerque Centre Hotel
ibis Dunkerque Centre Dunkirk
ibis Dunkerque Centre Hotel Dunkirk
Soalan lazim
Ulasan
ibis Dunkerque Centre Ulasan
7.6
Baik
8.2
Kebersihan
7.8
Lokasi
8.2
Kakitangan & perkhidmatan
8.2
Mesra alam
7.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
24 Dis 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2025
10/10 Cemerlang
Joan
2 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Joan
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Jeremy
21 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jeremy
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Rob
Mengembara bersama kumpulan
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rob
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
STEFAN
Pengembara perniagaan
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité prix. Bon emplacement
STEFAN
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
Joachim
Mengembara bersama kumpulan
23 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Joachim
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Cyprien
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cyprien
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Simon
13 Apr 2025
Simon
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Nathan
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nathan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Margaux
Pengembara perniagaan
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Margaux
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
garry
5 Apr 2025
garry
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Geffray
Pengembara perniagaan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Geffray
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
heidi
Pengembara perniagaan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sentrumsnært hotell
heidi
Menginap 7 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
JOSE
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
JOSE
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
J
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel
J
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Leif
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
11 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Leif
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Elisabeth
Pengembara perniagaan
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elisabeth
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
norman
Pengembara perniagaan
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Feb trip
norman
Menginap 3 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Pierre
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pierre
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
MAURICIO
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MAURICIO
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
anders
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
anders
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
mickael
Pengembara perniagaan
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
mickael
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Ronan
3 Feb 2025
Ronan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ronan
1 Feb 2025
Ronan
Menginap 1 malam pada Jan 2025








