Hotel Uvala

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan spa perkhidmatan penuh, 5-minute walk to Pantai Lapad

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Spa
  • Restoran
  • Kolam
  • Tab Panas
  • Bar

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double Room, Park View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double or Twin Room, Balcony, Sea View

8.4 daripada 10
Sangat baik
(17 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Balcony, Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Marsarykov put 5A, Dubrovnik, 20000

Tempat berdekatan

  • Pantai Lapad - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Semenanjung Lapad - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pantai Copacabana - 3 min memandu - 1.9 km
  • Pelabuhan Feri Dubrovnik - 4 min memandu - 2.6 km
  • Gruz Harbor - 4 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Dubrovnik (DBV) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Špilja Bar More | Cave Bar More - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Tramuntana - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Sunset Beach - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Caffe bar Promenada - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Mango's Dubrovnik - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Uvala

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Lapad
Pertimbangkan penginapan di Hotel Uvala dan manfaatkan sarapan bufet percuma, bar kolam dan teres. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, hidroterapi atau lulur badan di Uvala, tapak spa. Restoran di tapak, Rozolin, menampilkan pemandangan lautan dan makanan ringan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Tempat simpanan bagasi, Bilik rawatan urut dan bilik mesyuarat
  • Dewan bankuet, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • 32-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Balkoni, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 15 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Mantala
  • Rozolin

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2003
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 24 Oktober dan 28 Februari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.85 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.65 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.33 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 42 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15 sehari
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Uvala
Hotel Uvala Dubrovnik
Uvala Dubrovnik
Uvala Hotel
Uvala Hotel Dubrovnik
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel Dubrovnik

Soalan lazim

Adakah Hotel Uvala mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Adakah Hotel Uvala mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Uvala?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Uvala?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Uvala?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Uvala memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR42 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Uvala?

Terletak di Lapad, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pantai Lapad dan Semenanjung Lapad. Universiti Dubrovnik dan Pelabuhan Gruz juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Ulasan

Hotel Uvala Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

8.4

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 254 daripada 613 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 261 daripada 613 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 72 daripada 613 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 20 daripada 613 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 613 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mette

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Supert opphold, alt man kan ønske seg.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Beth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We had a room change to a lesser room. It was dirty with damp stains. The shower didn’t have any hot water. And when it did get some it was far too hot. And only lasted a couple of seconds. The aircon didn’t work it was kicking out hot air. The food was poor. And didn’t really have enough for a vegetarian to eat. The tongs were all mixed up so I didn’t feel comfortable eating there. The staff were really really nice though.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

George, Penticton

Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

John

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Graham

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A great hotel, nice and relaxed, hotel staff were very helpful. The room was clean and a good size. Breakfast was plentiful and varied and dinning option in the evening were also excellent with lots of choice and great value. Spa area and pools were very nice and clean.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kathleen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very friendly and helpful. Many great eating options within walking distances
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Emma

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not enough staff eg often had to go and find someone for the front desk Rooms tired eg mould in bathroom, shower not able to use without holding on one hand, have to climb into the bath over high sides Room on 4th floor had lots of ants Indoor pool tired looking Definitely does not feel like a 4star and I feel this was overpriced for what I paid On this basis I’m affaid I would not recommend
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Zenon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great area with helpful staff
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Emanuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Suzan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
nothing is wow about it, no small refrigerator in room for my medication, the bathroom tub is extremely high and unsafe even for young people, we required a stool to have access, hotel said it is a common problem. breakfast was very good. far from old town, about 10 bus stops, which became expensive
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

CHONG WON

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AN
Menginap 4 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Charlotte

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Warning, I paid loads more than other hotels in the area because I wanted to lay by the pool. However there is a huge construction project right next door, so the pool was unusable because of the noise. I also paid extra for sea view and balcony however I was on level 2 so I only saw glimpses of water through the trees
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Mark

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Shower over bath was very hard to access. Very high and the bath surface was quite slippery. Also, the room needs new flooring urgently as the underlay was crackling with each step. Close to beach and it had a lovely spa with sauna for guests. The restaurant was good.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Susan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It's time for a Reno !! Room was spacious never vaccumned and shorted towels. A rather pungent aroma on entering the lobby from cleaning fluid. Dinner buffet awful. Over all the stay was ok but attention to detail , room cleaning and condition need to be addressed
Very nice view from balcony.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Natalie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall the hotel was very nice. Good facilities and very hand for the transport with the bus stopping right outside the property. Unfortunately there was a building site immediately next door to the hotel, whihc was outside the control of the hotel. The work started fairly early in the morning and went on all day.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

??

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marianne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely hotel

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Old bathroom, sink clogged, old equipment in gym, bathtub very high clearance and poor shower head. Tiny room. Lobby smells bad.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Leanne

Sukakan: Kemudahan
Perfect hotel and exactly what I was looking for. Easy access to bus lines which are excellent. Offered a great buffet breakfast. Front desk staff were extremely helpful and able to answer all my questions as I tried to navigate public transport. It's across the street from a free public beach that is beautiful. Pool and spa are lovely and they let me use the facilties after checking out early and while waiting for a late flight. Would stay here again.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Darren

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The hotel was in a nice spot. Not directly in old town but the bus line could get you there in 10 minutes or you could have a taxi take you to your destination. Outside of the construction the hotel was a gem.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Danilo, London

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and lovely staff, but bathroom could be improved We enjoyed our stay at Hotel Uvala. The location is excellent—close to the beach, restaurants, and easy access to the old town by bus. The room was very clean, the beds were comfortable, and we had a beautiful view from our balcony. The staff were all super friendly and helpful, which really made a difference. The only downside was the bathroom. While it was clean, the bathtub was quite high and a bit tricky to get in and out of. The shower doors didn’t seal properly, so water would often spill onto the floor, and the shower head didn’t stay fixed on the wall. Because of this, the bathroom didn’t quite meet the expectations of a 4-star hotel. Overall, it was a pleasant stay and we appreciated the peaceful atmosphere and great service
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Katrine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Anbefales!

Totalt perfekt opphold. 4 overnattinger. God frokost. God barvecueaften (mot tillegg) Strålende personale. Buss nr 4 rett utenfor hotell med avgang hvert 10. minutt. Denne går direkte til gamlebyen i Dubrovnik. Vi kommer gjerne tilbake hit
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Summer

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
fron staff was so helpful. sales departments was less than accommadating...
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jørgen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

stuart

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Mei 2025