Montreal Barsha Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat 2 restoran, berhampiran Pusat Beli-belah Mall of the Emirates

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room, 1 Katil Raja (King) (Hilton)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Accessible

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite

  • Boleh menampung 2

Deluxe King Room

  • Boleh menampung 2

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2

Superior King Room

  • Boleh menampung 2

Executive Suite-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe King Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe Twin Room

  • Boleh menampung 2

Junior Suite

  • Boleh menampung 2

Junior Suite-Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
23rd St, Dubai, Dubai

Tempat berdekatan

  • Taman Kolam Al Barsha - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Masjid Fatima Abdullah Mohammed Rasheed - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pusat Beli-belah Mall of the Emirates - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Ski Dubai - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Galeri Meem - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Sharaf DG - 18 minit berjalan kaki
  • Dubai (DXB-Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪B•Laban - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪almashawi alhalabya المشاوي الحلبية - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪King's Club - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks / ستاربكس - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Sherlock's Pub - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Montreal Barsha Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat Beli-belah Mall of the Emirates
Di Montreal Barsha Hotel, anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan bar. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap dan nikmatilah rawatan muka, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau urut. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan rencam dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Semua 299 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pengering rambut dan syampu
  • 10-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: AED 50 untuk orang dewasa dan AED 25 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Meja biliard/pool
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Penyelamat di tapak hartanah

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Spa

  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penyelamat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 10-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AED 15.00 setiap penginapan semalam
  • Fi pelancongan dikenakan oleh bandar dan dibayar di hartanah. Fi adalah sebanyak AED 15.00 untuk bilik tidur pertama bagi setiap malam dan meningkat sebanyak AED 15.00 bagi setiap malam untuk setiap bilik tidur tambahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 50 untuk dewasa dan AED 25 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Montreal Barsha Hotel Hotel
Montreal Barsha Hotel Dubai
Montreal Barsha Hotel Hotel Dubai

Soalan lazim

Adakah Montreal Barsha Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Montreal Barsha Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Montreal Barsha Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Montreal Barsha Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Montreal Barsha Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:30.

Di manakah terletaknya Montreal Barsha Hotel?

Terletak di Al Barsha, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Kolam Al Barsha dan Pusat Beli-belah Mall of the Emirates. Souk Madinat Jumeirah adalah 2.7 bt (4.3 km) jauhnya. Stesen Sharaf DG sejauh 18 minit berjalan kaki dan Stesen Mall of the Emirates sejauh 23 minit berjalan kaki.

Montreal Barsha Hotel Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 27 ulasan

5.8/10

Kebersihan

5.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.8/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Amy, Palm Beach Gardens

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Mr. Hamdan is a terrific front office manager. Unfortunately the reception staff are poorly trained and unprofessional. We've ordered food deliveries and many times the food has sat in reception for long periods of time. When the food was finally brought to us it was inedible.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

sewar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Abdul Karim

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Excellent goes to the room service. And v good to the reception. Over All the hotel needs maintenance
Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Ugur

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 12 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Youssef

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel à fuir ! Une odeur dans la Chambre qui doit venir de la moquette sachant que j’ai pris une chambre non fumeur ! La lumière de ma Chambre qui s’éteint pas du coup le technicien me demande de faire tomber le disjoncteur pour éteindre la lumière car pas de solution mais le problème et l’accès au disjoncteur qui n’est pas accessible car bloqué par le placard
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Sameullah

Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Majid, Stockholm

Pengembara perniagaan
Tyckte att det är tre stjärniga hotell inte fyra. Byggnader var sliten och mattor var smutsigt.
Menginap 8 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Anastasia

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unterkunft hat mir erklärt das ich gar keine Reservierung habe, dann hat es sehr lange gedauert bis die es gefunden haben, dann wurde mir 25 aed mehr berechnet als es sein sollte, die tagesgebühr beträgt 7 aed für 3 Nächte hat man mir aber 45 aed berechnet totale Frechheit!
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Cory

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Shareen

Menginap 4 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Robert

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very noisy at night loud music Hotel did not do anything after complaining Very old furnishings as well Not recommended
Menginap 5 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Travel

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Big mistake

Room i had was not clean. Frustrating experience
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Chris

Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Sigvard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
2 star hotel not 4 ! Never again!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Amy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

4/10 Lemah

Rida

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Faridatu

Service was great, i loved it
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Fatima el zahraa

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The stay was horrible. I was put in a room that had mold and the smell was so bad I could not sleep all night… I complained and they didn’t change my room until my 3rd night… the woman that works there inspected it and confirmed it was mold and she told me to request a refund directly from hotels.com… they were useless and not helpful at all. then they put me in another room that had a cockroaches... this was a terrible stay and I need to be refunded. I am attaching images for proof ….
Menginap 8 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

ilyes

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Richmond

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

MARLUCIA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

issa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 8 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Tony

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rudy

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Grateful
Menginap 3 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

TAIJI

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024