ABJAD CROWN HOTEL

Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Dubai dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Spa
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Bar
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Basic Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
2 bilik tidur
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King) dan 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room

  • Boleh menampung 2

Executive Suite

  • Boleh menampung 4

Suite

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Al Mateena St, Dubai, Dubai

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah Reef - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pusat Al Ghurair - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Bulatan Ikan - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Naif Souq - 2 min memandu - 2.0 km
  • Anak Sungai Dubai - 3 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Stesen Salah Al Din - 9 minit berjalan kaki
  • Dubai (DXB-Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Al Sheraa Fisheries Center - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Sarvana Bhavan - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Sea World Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Chikka Grill - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Yuraku Izakaya - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ABJAD CROWN HOTEL

Hotel berdekatan Pusat Al Ghurair
Anda boleh menantikan pencucian kering/dobi, 5 bar dan 2 restoran di ABJAD CROWN HOTEL. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan rencam dan lif
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 84 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Gabungan pancuran/tab mandi, pengering rambut dan syampu
  • 21-inci TV LED dengan saluran satelit

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 2 restoran
  • 5 bar/ruang istirahat

Kemudahan

  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif (kelebaran pintu 60 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 21-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 4:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 4:30 dan 8:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 13:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 14:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AED 15.00 setiap penginapan semalam
  • Fi pelancongan dikenakan oleh bandar dan dibayar di hartanah. Fi adalah sebanyak AED 15.00 untuk bilik tidur pertama bagi setiap malam dan meningkat sebanyak AED 15.00 bagi setiap malam untuk setiap bilik tidur tambahan.
  • Deposit kerosakan sebanyak AED 200.00 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 4:30 dan 8:00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

ABJAD CROWN HOTEL Hotel
ABJAD CROWN HOTEL Dubai
ABJAD CROWN HOTEL Hotel Dubai

Soalan lazim

Adakah ABJAD CROWN HOTEL mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di ABJAD CROWN HOTEL?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di ABJAD CROWN HOTEL?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 4:00. Daftar masuk lewat tersedia dari 4:30–8:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di ABJAD CROWN HOTEL?

Daftar keluar adalah jam 13:00.

Di manakah terletaknya ABJAD CROWN HOTEL?

Terletak di Deira, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pusat Beli-belah Burj Nahar dan Pusat Al Ghurair. Gold Souk dan Anak Sungai Dubai juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Salah Al Din sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Abu Baker Al Siddique sejauh 17 minit berjalan kaki.

Ulasan

ABJAD CROWN HOTEL Ulasan

6.6

6.4

Kebersihan

5.4

Kemudahan

6.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.0

Mesra alam

6.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 18 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Zenaida, new york

Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Imam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Sukhdeep

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked a king size bed, they give me 2 single beds. Then there were 4 dance bars on the ground floor. My room was full of music noise. Rooms were smelly as well.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Vikashdeep

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is so dirty to stay
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is old and not well maintained
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Luiz Armando

Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Jaskeerat

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Avoid at all cost
Menginap 10 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Nour

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Isha

Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff entered in room without my permission. Area around the property to noisy, dirty and unsafe.
Menginap 5 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Zaky

Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Zaky

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

yayoi

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 3 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

Mohammed

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Ze'ev, Woodland Hills

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Site promise free airport shuttle which DOES NOT EXIST. I spent $20 on taxi from and to the airport. States 12 minutes to airport it was 35 one way and 22 minutes the other. Had to wait 30 minutes to the receptionist to come back, he went to pray and there was no one there to help check in. Toilet DID NOT flush - Handle was broken. Mold in the shower. Carpet was sticky. The only good thing was the friendly bell boy
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

prince

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2022

6/10 Boleh diterima

KUMAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are not so good
Menginap 1 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

prince

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel is clean and near the airport. Generally I enjoyed their service and will definitely come back
Menginap 5 malam pada Jul 2022