Red Roof Inn Clearfield

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Clearfield terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Clearfield

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | Meja, ruang kerja komputer riba, langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
14451 Clearfield Shawville Highway, Clearfield, PA, 16830

Bergerak

  • DuBois, PA (DUJ-DuBois Regional) - 36 minit memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Clearfield

Hotel dipulihkan pada 2020
Red Roof Inn Clearfield menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan bilik arked/permainan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak, meja biliard atau pool dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
  • TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 71 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:30
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked
  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi percuma

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • 3 bangunan
  • Dibina pada 1981
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - Disember 2020

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 29 April 2025 hingga 28 April 2027 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: USD 100 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Roof Inn Clearfield Hotel
Travelodge Hotel Clearfield
Travelodge Clearfield Hotel
Red Roof Inn Clearfield Hotel
Red Roof Inn Clearfield Clearfield
Red Roof Inn Clearfield Hotel Clearfield

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Clearfield mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Clearfield?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Clearfield?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Clearfield?

Terletak di Clearfield, hotel ini sejauh 0.1 mi (0.2 km) from Fun Central dan 3 bt (5 km) dari Persatuan Sejarah Clearfield County dan Lower Witmer Park. Mahkamah Clearfield County dan Universiti Lock Haven Clearfield juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Red Roof Inn Clearfield Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 189 daripada 653 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 199 daripada 653 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 121 daripada 653 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 81 daripada 653 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 63 daripada 653 ulasan

7.4/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Charlie

Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Erin, Dracut

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Was fine for a one night travel stay, but don’t think I would choose it again. You can tell they have tried to put the effort in with some updates in the rooms, but it’s the little things matter more sometimes. The super rough sheets, musty smell and no weather seal at all on the primary door, were all concerning for me. The staff was wonderful and made me feel very welcome at both check in and out though.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Jennifer

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Would never stay again
Menginap 7 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Holly

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Linda

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Dawn

Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Martin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Danika

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Just what I wanted out of my stay! And the woman at the front desk was very nice and helpful.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

John

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Clean for sure. My old (probably 2008) TV did not work. Turned it on and had "welcome to candlewood suites" but blank. I tried my laptop on the HDMI no good. Very frustrating.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Joel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel computer was down, so check in was not as smooth, though staff was accommodating. As a result of the computer problem, there was no WiFi in the room. The room itself was fine, but the bathtub was not clean. There were hundreds of channels on the TV, but no guide in the room to be able to tell what channel was connected to what network.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Kenneth

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I didn't like that they charged me 200 for a room that was already destroyed
Menginap 15 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Rupinderjit

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very cool and very nice place I really love it
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Jenessa

2/10 Teruk

Soon Ju

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel should definitely be shut down. All of the hotel information in expedia site are false. For example, it say free-wifi is provided, but the wifi never work at all. The hotel is the worst.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Leon

Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Mark

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Was assigned a handicap room. Room had a funny smell Wife complained about room
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

John

Tidak sukakan: Kebersihan

Hunting trip

They cancelled my reservation because they messed it up. So they had to rebook my room which was not the one I booked. I hope I don't get charged twice.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Benjamin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Title

Good comfortable room before the PSU game the next day. Nothing too fancy, but a good value for the price and the on-premises bar was a nice touch!
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

stacy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

It’s ok

It wasn’t awful. It was clean and the staff were nice. But the phone in the room didn’t work, the lamp next to the bed had been damaged and was not working. Our key cards stopped working twice. First time we couldn’t get in our room it was cause we turned the privacy lock on which was our fault. But the second time our cards just would not work so we were stuck going back to the front desk again in the cold and she couldn’t get it to work either and had to let us in with the management key. The faucet in the bathroom tub was almost falling off the wall. Like I said it was clean and comfy beds is why we did stay. But the little things need to be fixed cause those add up.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Only disappointment was for the price, the Room should at least have a Microwave and Fridge.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Marc

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Flies in bathroom, sink and bathtub absolutely disgusting- I will be filing a charge back from my credit card company
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Alyson

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The room was clean and comfortable. The property was run down and the hotel breakfast was sub par.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Daniel, Rockville

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed at this hotel a number of times over the years and had booked through Expedia without problem. This trip however was problematic. My reservations were made and paid in full through Expedia prior to arrival using one credit card. I provided a different credit card for incidentals on arrival. I made no charges on that credit card and there was no damage to the room. The next month, there were two unauthorized charges to the credit card from Red Roof Inn Clearfield. I disputed the charges through my credit card company and the hotel apparently claimed they were valid charges – but they weren’t. Moreover, the hotel had my phone number so IF there had been some problem with the state of the room (there was not) or some other misunderstanding on their part, they could have contacted me - and they did not. I will not be staying at this hotel again after these fraudulent charges were made to my credit card. Its not a safe hotel. Stayers beware.
Menginap 4 malam pada Sep 2024