Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ibis Brussels Groot Bijgaarden





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM438
RM491 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Okt - 13 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(11 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Katil busa memori
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

E40 RICHTING GENT, Dilbeek, 1702
Tentang hartanah ini
Ibis Brussels Groot Bijgaarden
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 22 untuk dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak
- Fi daftar masuk awal: EUR 35 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR35 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 40 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belgium. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Hotel
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Dilbeek
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Hotel Dilbeek
Soalan lazim
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
5 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Hedro
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hedro
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
giuseppe giuliano
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan


giuseppe giuliano
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Michel, Beuningen
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michel
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Richard
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Richard
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jeffrey
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeffrey
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Peter
Pengembara perniagaan
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ist ok
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Michel
29 Mac 2025
Michel
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Hector, Rotterdam
Pengembara perniagaan
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hector
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Claus
Pengembara perniagaan
13 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gutes Hotel
Claus
Menginap 1 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Enrico
2 Jan 2025
Enrico
Menginap 3 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Ahu
Mengembara bersama kumpulan
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ahu
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Michael, Neckarsulm
19 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan
Michael
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Alexandre
13 Dis 2024
Alexandre
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Selien
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
30 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Selien
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Alexandre
27 Nov 2024
Alexandre
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alexandre
9 Nov 2024
Alexandre
Menginap 5 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
G.J.
Pengembara perniagaan
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Typisch zakenhotel volgens IBIS standaard.
G.J.
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Justin
11 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Justin
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
veronique
Mengembara bersama kumpulan
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
veronique
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Rüdiger
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rüdiger
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Steven
27 Sep 2024
Steven
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
ben
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ben
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Roberto
16 Ogo 2024
Roberto
Menginap 1 malam pada Jul 2024