The Grand New Delhi

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat membeli-belah di New Delhi dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Grand New Delhi

Bahagian dalam
Bahagian luar
2 bar/ruang istirahat, bar tapas, bar koktel, ruang istirahat di lobi
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
Presidential Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Deluxe Studio, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Studio Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Peralatan tempat tidur premium
  • 69 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
  • 88 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Diplomatic Suite, 15% Off Food&Soft Beverages, 20% Off Spa&Laundry, Club Access, Butler On Request

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV definisi tinggi
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 111 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV definisi tinggi
Katil berlapik
  • 199 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

The Grand Deluxe Room with Twin Bed

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

The Grand Deluxe Room with King Bed

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

The Grand Premium Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Vasant Kunj, Phase II, Nelson Mandela Road, New Delhi, Delhi N.C.R, 110070

Tempat berdekatan

  • DLF Promenade Vasant Kunj - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Beli-belah Ambience - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • DLF Emporio Vasant Kunj - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Worldmark - 5 min memandu - 4.3 km
  • Qutub Minar - 8 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Vasant Vihar Station - 4 minit memandu
  • Stesen New Delhi Sardar Patel - 9 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Paul - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Punjabi By Nature - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Punjab Grill - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Jamie's Italian - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Grand New Delhi

Hotel mewah mesra keluarga terletak di Vasant Vihar
Pertimbangkan penginapan di The Grand New Delhi dan manfaatkan teres, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Nikmatilah urut Swedish, hidroterapi dan rawatan badan di tapak spa. Di restoran hartanah, DKK, terdapat masakan tempatan dan antarabangsa. Kelas yoga ditawarkan di kelab kesihatan; hartanah ini juga memiliki taman, salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti sewaan kereta di tapak dan 2 bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Surat khabar percuma, perkhidmatan rencam dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Semua 382 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Hulu semburan mandi hujan, tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan percuma uncang teh/kopi segera

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 1,500 hingga 1,500 untuk orang dewasa dan INR 1,250 hingga 1,250 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Aqua BAR
  • Cascade
  • DKK
  • G Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Piano
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik
  • Penyelamat di tapak hartanah

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 604 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 7 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2002
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penyelamat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • HDTV 40-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2500.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1500 hingga 1500 untuk dewasa dan INR 1250 hingga 1250 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2500.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mac hingga Oktober
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Grand New Delhi
Grand New Delhi Hotel
Grand New Delhi
The Grand New Delhi Hotel New Delhi
Hotel The Grand New Delhi
The Grand Hotel New Delhi
The Grand New Delhi Hotel
The Grand New Delhi New Delhi
The Grand New Delhi Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah The Grand New Delhi mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The Grand New Delhi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Grand New Delhi?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Grand New Delhi?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Grand New Delhi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya The Grand New Delhi?

Hotel mesra keluarga di New Delhi ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pusat Beli-belah Ambience, DLF Promenade Vasant Kunj dan DLF Emporio Vasant Kunj. Worldmark dan Universiti Jawaharlal Nehru juga dalam jarak 3 bt (5 km).

The Grand New Delhi Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 163 daripada 548 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 164 daripada 548 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 96 daripada 548 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 53 daripada 548 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 72 daripada 548 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Vikram

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything is fabulous. Especially the gardens.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

neena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Staff was very helpful
Menginap 3 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Jasmat

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
There is nothing unique. The property is old and customer service is very poor. Complain about the AC, but never fixed. Finally gave me anothe room at last night stay but same issue. I will never stay thos hotel in my life regardless
Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kulwant, Pinner

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Manan

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Himank

Menginap 2 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

AbdulRehman

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property run by incapable staff
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Onkar

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Worst Hotel Experience

It was Hot - AC didn’t work and upon calling the service, we were told it wasn’t turned and they fixed but it didn’t get even afterwards. My bother stayed here few months ago and he recommended me that was the only reason I decided to stay but I will never stay or recommend anyone ever.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

sachin

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

sanjeev

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Yatharth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Romika

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Utrolig slitt hotell med uprofesjonelle ansatte
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

naresh

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
To improve a lot
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Abhinav

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Shivang

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property. Can do with more staff at the reception and at the gate to greet the guests but overall great value for money and good service.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jagdish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient for the airport
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Tamara

Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Shuchi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms are good and big but the washrooms are not clean properly. I saw pee on toilet seat.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jasbir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rooms need Updrade

Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Vin, Chanhassen

I wasn’t impressed. I was on the 4th floor and it had a bathroom smell as soon I walked to my room. Carpets were old and looked ok. My AC didn’t cool despite my complaints. They sent an electrician but still it didn’t get done. They were hesitant to change my room and I dropped the idea of going through inconvenience. It was ok.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

FRANCIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Enjoyable stay at the Grand New Delhi

we had a very pleasant stay at this hotel. The staff was very efficient and courteous. Ajay at the entrance who showed us his 6 fingers very proudly was helpful in settling our fare with the cab driver as we didn't have change in local currency. Nikuns at the reception and all the staff were very helpful.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

FRANCIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

shower are slippery

Hotel is very clean. Shower area is slippery.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Vipin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed at The Grand Hotel with my wife and two kids, and unfortunately, our experience was far from satisfactory. We had a late-night flight, which is why we requested a late check-out. However, when we returned to our room around noon, we found it locked. After asking for a key change, we were still unable to access our room. To make matters worse, we encountered a significant issue with the toilet, as there was no water available. We called the reception more than ten times, but the response was extremely poor. On three occasions, we were transferred to a duty manager, but he didn’t address our concerns and seemed more interested in chatting with others than helping us. After countless requests, we were finally moved to a different room at 3:15 PM, which was the last available room in the hotel wing. This was incredibly inconvenient, especially with two young children (ages 7 and 2) and all our belongings to manage. The way we were treated during this ordeal felt like torture, and it has left a lasting impression on us. I cannot recommend this hotel to anyone based on our experience. I hope management takes this feedback seriously to improve their service in the future. **Rating: ★☆☆☆☆**
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Rajiv

Menginap 1 malam pada Dis 2024