The Golden Palms Hotel & Spa Delhi

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di New Delhi terdapat letak kenderaan valet percuma dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Golden Palms Hotel & Spa Delhi

Bahagian dalam
Kawasan tempat duduk lobi
Tilam berlapik, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Bahagian dalam
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe room and spa

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil berlapik
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 1 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior room and spa

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 1 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opp. East Delhi Police Headquarter, New Delhi, Delhi N.C.R, 110092

Tempat berdekatan

  • Hospital Max Super Speciality - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Laxmi Nagar - 4 min memandu - 4.7 km
  • Laxmi Nagar Market - 5 min memandu - 5.4 km
  • Kuil Swaminarayan Akshardham - 7 min memandu - 4.0 km
  • India Gate - 12 min memandu - 11.5 km

Bergerak

  • Kaushambi Station - 6 minit memandu
  • IP Extension Station - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪Nazeer Foods - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Bhatia Sweets - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬3 min memandu
  • ‪Unique Cafe - ‬2 min memandu
  • ‪Singla Sweets and Restaurant - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

The Golden Palms Hotel & Spa Delhi

Hotel berdekatan Kuil Swaminarayan Akshardham
Di The Golden Palms Hotel & Spa Delhi, anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, taman dan taman permainan. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut Swedish, rawatan muka atau Aromaterapi. Masakan antarabangsa restoran bufet di tapak, Ambrosia, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Gril barbeku, hartanah bebas asap rokok dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 50 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Tempat makan berasingan, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 6:30 hingga 22:30 atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 499 hingga 499 untuk orang dewasa dan INR 299 hingga 399 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Ambrosia

Aktiviti menarik

  • Kelab kesihatan
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman

Spa

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
6 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 499 hingga 499 untuk dewasa dan INR 299 hingga 399 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1400 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan Luar adalah Dilarang
Semua tetamu perlu mendaftar apabila tiba. Pelawat atau tetamu tidak berdaftar tidak dibenarkan berada di dalam bilik tetamu.

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Palms Delhi
Golden Palms Hotel Delhi
Golden Palms Hotel
The Golden Palms & Delhi Delhi
The Golden Palms Hotel & Spa Delhi Hotel
The Golden Palms Hotel & Spa Delhi New Delhi
The Golden Palms Hotel & Spa Delhi Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah The Golden Palms Hotel & Spa Delhi mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Golden Palms Hotel & Spa Delhi?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Golden Palms Hotel & Spa Delhi?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Golden Palms Hotel & Spa Delhi?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah The Golden Palms Hotel & Spa Delhi memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 6:30–22:30 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1400 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Golden Palms Hotel & Spa Delhi?

Terletak di Preet Vihar, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Hospital Max Super Speciality, Hospital Lal Bahadur Shastri dan Tasik Sanjay. Pust Beli-belah Metro Mahagun dan Laxmi Nagar Market juga dalam jarak 3 bt (5 km). IP Extension Station sejauh 9 minit berjalan kaki dan Mandawali - West Vinod Nagar Station sejauh 18 minit berjalan kaki.

The Golden Palms Hotel & Spa Delhi Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 28 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 28 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 28 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 28 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 28 ulasan

7.0/10

Kebersihan

5.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Vishal

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Services and staff need improvement.

The complimentary breakfast was denied by hotel on both days although booking email clearly states that it's included. The bathroom shower and fittings were totally rusted and leakage water flowed into the room. The hotel staff and hotels.com did not care to help and resolve despite calls to front desk and customer service number.

8/10 Baik

Gagan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Quiet, reachable , okay hotel for what i paid.

The staff was good and understanding at hotel reception upon check- in.

4/10 Lemah

Amit K

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

6/10 Boleh diterima

Manish, ghaziabad

Sukakan: Keselesaan bilik
Nice stay

4/10 Lemah

Aditya, delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

stay at golden palm

Reception, restuarant and floor area were not clean.

4/10 Lemah

Shekhar

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Ravinder, Chandigarh

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Energy is lacking.

Satisfactory

2/10 Teruk

Mrinal, new delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

screwed up experience

1. The entire night air conditioning did not work in "golden palm and spa". This situation was after maintenance checked and comfortably said "sir wait for 2 hours it will work". The next 10 long hours we were sweating. Never going back. 2. Washbasin tap was broken. It gave us continuous extreme hot water. Very disappointing experience. 3. It doesnt end here. Next morning during our breakfast we were asked to pay for it even after having clearly mentioned in our itinerary. Its a clear opposite of being hospitable. Never going back to golden palms and hotel.com

10/10 Cemerlang

Great at this price., well located..

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Hotel

it was comfortable quick service, clean room and good food.

8/10 Baik

Sunil, Ludhiana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable stay

Overall its a good experience

4/10 Lemah

Rupesh, Shamli

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Shocking experience

Worst experience Very less items in buffet breakfast. This is d third time i m visiting and Ac never works as usual. Room phone was also not working, u have to call from ur phone to the reception.

2/10 Teruk

G G LALWANI, Mumbai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Hopeless Service

It was total dissatisfaction even after complaining No follow up from Hotel Staff AC systems not working, Honey Bees found, No Hot Water, No pressure in Water Supply & above all they sell Mineral Water for Rs 116/- per bottle & also during buffet breakfast charge you for Tomato Ketchup & MANY MORE COMPLAINTS.

10/10 Cemerlang

Sujit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

satyam, london

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Fairly comfy hotel in east delhi

Contrary to what is advertised, currently there is no functional gym in the hotel. Also the spa opening hrs are from 9 am to 6 pm which could be extended

2/10 Teruk

Shailesh kavi, Delhi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

very bad service,

I will never recommend any one to stay in Hotel palm. Bad room service..staff not friendly, not professional, Quality of service not at all to the mark.

6/10 Boleh diterima

Divya Sharma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worthy enough but locality spoils it all

Stay in hotel is nice but as soon as you think of stepping out nothing seems to be available. you have to walk on either sides ,almost 500-800 mts, to avail some auto or public transport. Nearest metro station, anand vihar, is also 2kms far off. Apart from locality everything else about the hotel seems to be fine. Food is also appreciable. Better book a cab if you're looking for stay in here.

4/10 Lemah

Sahil, Delhi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Ac's not in perfect condition

I changed my room once because of the ac cooling .

8/10 Baik

Anu, Panipat

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Value for money

Nice & perfect. 2nd time. Good food. Comfortable room. Acceptable service.All the best !! Anu

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Check in out was smooth, clean rooms, service was good. However, food was not that great. Overall a decent place for a short stay.

8/10 Baik

Karishma, Chandigarh

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Excellent Rooms...Bad Room Service...Average Food

Big & comfy ROOM (and Bed) with all amenities....The FOOD choices were very limited and tasted pretty average...And although the RESTAURANT service was excellent, the food in the dinner buffet was cold. ROOM SERVICE was Super Slow!! I ordered tea at 9am & got it at 10am... I mean seriously!? an hour for a cup of tea? Also, the SPA forgot to remind me about the appointment & were least bothered that I didn't come...Its a vacation & I expected them to call...Just remember not to depend on the Hotel staff too much, and try eating somewhere else & it will be the perfect place to stay.

6/10 Boleh diterima

Pranjal

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

8/10 Baik

Vivek, AGRA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

8/10 Baik

K Varun, Hyderabad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel to stay

I booked this hotel for my parents who were visiting Delhi, they enjoyed there stay at this hotel. Thanks to the hotel team for all the help they have done. Thanks, Varun.K

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I left early the next day

Never build a hotel near a police station and then absolutely don't call such a hotel a spa.