Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat letak kenderaan valet percuma, berhampiran Pust Beli-belah Metro Mahagun

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Kawasan tempat duduk lobi
Kolam renang tertutup
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Perkahwinan tertutup
Ruang Istirahat

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM230
RM258 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jul - 15 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), mesra pergerakan, Non Smoking (Roll-in Shower)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
C-5 Sector-18, Vasundhara, Ghaziabad, Delhi N.C.R, 201010

Tempat berdekatan

  • Pust Beli-belah Metro Mahagun - 3 min memandu - 2.9 km
  • Pusat Beli-belah Shipra - 4 min memandu - 3.2 km
  • Hospital Max Super Speciality - 7 min memandu - 6.8 km
  • Kompleks Sukan Yamuna - 8 min memandu - 5.8 km
  • Laxmi Nagar Market - 11 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Anand Vihar Pink Line Station - 7 minit memandu
  • Vaishali Station - 19 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 67 minit memandu

Restoran

  • ‪Nazeer's - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Sagar Ratna Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬15 min memandu
  • ‪Country Inn Red Light - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Shree Rathnam - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Hotel berdekatan Pusat Beli-belah Shipra
Terletak berdekatan Pust Beli-belah Metro Mahagun dan Buddha Stupa I and II, Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara menyediakan teres atas bumbung, kedai kopi/kafe dan taman. Di restoran hartanah, Capers, terdapat masakan antarabangsa. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kemudahan dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Lif, dewan sambutan dan gril barbeku
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang baik tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Semua 96 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
  • Wi-fi di kawasan awam percuma dengan had 2 peranti

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 499 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Bliss
  • Capers

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 11 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: INR 2000 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 499 seorang
  • Bayaran katil bayi: INR 1000.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pelawat atau tetamu tidak berdaftar tidak dibenarkan berada di dalam bilik tetamu.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Wi-Fi percuma di tempat awam mempunyai had 2 peranti

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Vasundhara Hotel Ghaziabad
Golden Tulip Vasundhara Hotel
Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad
Golden Tulip Vasundhara Hotel
Hotel Golden Tulip Vasundhara Noida
Noida Golden Tulip Vasundhara Hotel
Hotel Golden Tulip Vasundhara
Golden Tulip Vasundhara Noida
Golden Tulip Hotel
Golden Tulip
Golden Tulip Vasundhara
Golden Tulip Vasundhara Hotel Suites
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Hotel
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Ghaziabad
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Hotel Ghaziabad

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Setakat 11 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara pada 14 Jul 2025 bermula serendah RM 230.16, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Terletak di Vasundhara, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pust Beli-belah Metro Mahagun, Buddha Stupa I and II dan Pusat Beli-belah Shipra. Hospital Max Super Speciality dan Kompleks Sukan Yamuna juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Vaishali Station sejauh 19 minit berjalan kaki.

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 37 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 37 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 37 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 37 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 37 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Rajneesh

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Nice property
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Praveen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dining options at the hotel were limited. Not much option around the facility either.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rajneesh

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Praveen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Conveniently located.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Rajaram Reddy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good hotel there is scope for lot of improvement

The room is quite good. The fridge in the room doesn’t work and the elevator sucks. Power to all the amenities in the room including the AC and Fridge is cut off when the key card is removed. Hence, you will always return back to a very hot room. The restaurant doesn’t serve alcohol and the breakfast spread is very limited. The staff are very helpful, attentive and customer centric.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Sudhanshu

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Aparna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing staff - very responsive!
Menginap 1 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Prati Pal

Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location of the property is good. Nice place to stay in Ghaziabad. Staff is also good.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

WOO JUN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

조금의 단점은 있지만 좋은 호텔

출장을 위해 방문한 호텔입니다. 전반전으로 직원들이 친절하였고, 청결도도 괜찮았습니다. 호텔 조식의 종류는 20가지 정도로 다양했으나, 맛은 그럭저럭이었습니다. 오믈렛은 맛있었습니다. 칫솔, 치약, 헤어드라이어가 없는것은 단점이었습니다. 호텔교통이 좋은편은 아닙니다. 룸서비스 이용시 맥주는 주문할수 없습니다. 하지만 전반적으로 만족했던 호텔입니다. 다음번에도 기회가된다면 이용하겠습니다.
Menginap 5 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

NOIDABusiness

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I was extremely frustrated that I had to complain on both days of my stay to get hot water in the bathroom. Even worse the house keeping staff didn't acknowledge the problem and kept insisting that luke warm water is hot water. I missed my dinner meeting because of the wait to get hot water. Don't stay here if you have things to do on time.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

Roger

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Unhelpful staff, nonfunctional wifi & no hot water

Not even close to a four star hotel. I stayed here for an Indian wedding event for a close friend. The issues with this hotel started before I even checked in. I had booked and prepaid for two nights with a refundable rate. I called more than a week in advance to revise my booking with hotels.com and Golden Tulip's hotel staff directly to make my reservation for only one night instead of two. Quite simply the manager and staff were unwilling to help to remove the second night of my booking because the hotel was full and somehow they thought that removing the second night would cancel my entire reservation. This was completely unacceptable. How antiquated is their booking system? Upon check-in I took up this same matter in person with the manager and still got no satisfaction. In addition to this issue, the hotel itself had several short comings. Key among them was non functional wifi in the room and lukewarm water in the showers not to mention the power was interrupted in my room several times. Also, I found out the pool was under construction and for access to the gym you had to go to the front desk and have a staff member escort you to a separate part of the building. Overall a very disappointing experience.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Mark, Ventura

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was fine. Not really grounds to walk around. Staff was very nice and helpful. Food was pretty good but had no variety. WiFi was terrible.
Menginap 3 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
L'air conditionné ne descendait pas en dessous de 25°
Menginap 3 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel is clean and the room is very comfortable. This hotel is a great value. Breakfast offered a nice variety of food, and the service was excellent.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Nikhil

Good deal for a nice, quite stay

It was a pleasant stay at Golden Tulip. The hotel is clean and nice. The breakfast spread is limited but considering the price paid for the hotel, it was decent enough. The restaurant is quite spacious and there is a professionally managed gym that is a good news for travellers who like to stay fit during their travels.
Menginap 4 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Juanjo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel in Ghaziabad

Internet didn't work well but the rest was OK. I recommend it since the quality/price ratio is good.
Menginap 2 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Subhash, Kolkata

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel in the city

More than value for money. Room with good ambience and staff with very pleasing manners. A welcone drink after long travel would however been more refreshing.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Dipan, Dallas TX

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Decent stay

Room was very decent. Breakfast was also delicious. Breakfast area was clean. Three negatives. 1) The receptionist refused to provide two room keys simply stating we are here 24/7 so 1 key should be sufficient. Never heard this at any hotel before. 2) Even though room was paid on expedia in full, he asked fr $2000 rupee in advance incase of any usage of minibar or restaurant. It was refundable. 3) out of 3 night stay, 1 and 2 nights the rooms were cleaned and smelled ok. The 3rd night, when we got back to the room, the bathroom smelled so much with smoke, so not sure if the housekeepers are smoking or what.. but that was very weird.
Menginap 3 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

JIE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very very baad experience .The hotel staff do very wrong things with coustomer they charge the amount without any reasons

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad experience,we booked for nonsmoking room but u

Bad experience not provide nonsmoking room . Staff behaviour was not good.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Really enjoyed hotel. Not so much the area.

The hotel is very good and the staff are excellent. Very helpful and kind. We loved our stay. The local area however is very dirty and there is a pile of garbage outside the front gate. I know the hotel doesn't have control over that area, however, it makes it unpleasant to step outside for any period of time.

8/10 Baik

Cecilia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff was very helpful and nice.