Goldfinch Hotel Delhi NCR

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan letak kenderaan valet percuma, di sekitar Kuil Lotus

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Goldfinch Hotel Delhi NCR

Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 8:30 hingga 18:30, payung kolam
Tempat menarik
Kawasan tempat duduk lobi
Executive Room | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Tempat menarik

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM258
RM289 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jul - 3 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Superior Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Linen kapas Mesir
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sector 39, Suraj Kund, Faridabad, Haryana, 121010

Tempat berdekatan

  • Estet Perindustrian Koperatif Mohan - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Kuil Lotus - 10 min memandu - 9.5 km
  • Kuil ISKCON - 12 min memandu - 11.0 km
  • Crown Plaza - 13 min memandu - 12.7 km
  • Kuil Swaminarayan Akshardham - 22 min memandu - 18.7 km

Bergerak

  • Stesen Tughlakabad - 3 minit memandu
  • Stesen New Delhi Tuglakabad - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 56 minit memandu

Restoran

  • ‪Easy - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Paranda - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Dilli Waale Chole Kulche - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Rocky's Den - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Chaatz 'N' More - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Goldfinch Hotel Delhi NCR

Hotel berdekatan Kuil Lotus
Terletak berdekatan Kuil ISKCON, Goldfinch Hotel Delhi NCR menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Restoran di tapak, Bricklane, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan kakitangan berbilang bahasa
  • Surat khabar percuma, tempat simpanan bagasi dan TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Semua 70 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Wi-fi percuma dalam bilik mempunyai had 2 peranti
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
  • Wi-fi di kawasan awam percuma dengan had 2 peranti

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 152 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 399 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Barcode
  • Bricklane

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 186 meter persegi)

Kawasan luar

  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2010
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu yang merupakan warganegara India mesti menunjukkan kad pengenalan bergambar yang sah yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; kad Nombor Akaun Tetap (PAN) tidak akan diterima disebabkan peraturan nasional. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 9 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 399 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2350 setiap kenderaan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:30 hingga 18:30
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Wi-Fi percuma dalam bilik mempunyai had 2 peranti. Wi-Fi di tempat awam adalah juga percuma dan mempunyai had 2 peranti

Hartanah juga dikenali sebagai

Goldfinch Hotel Delhi Faridabad
Express Sarovar Portico Faridabad
Express Sarovar Portico Hotel
Express Sarovar Portico Hotel Faridabad
Goldfinch Delhi Faridabad
Goldfinch Delhi
Goldfinch Hotel Delhi
Goldfinch Delhi Ncr Faridabad
Goldfinch Hotel Delhi NCR Hotel
Goldfinch Hotel Delhi NCR Faridabad
Goldfinch Hotel Delhi NCR Hotel Faridabad

Soalan lazim

Adakah Goldfinch Hotel Delhi NCR mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 8:30–18:30.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Goldfinch Hotel Delhi NCR?

Setakat 1 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Goldfinch Hotel Delhi NCR pada 2 Jul 2025 bermula serendah RM 257.63, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Goldfinch Hotel Delhi NCR mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Goldfinch Hotel Delhi NCR?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Goldfinch Hotel Delhi NCR?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Goldfinch Hotel Delhi NCR?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Goldfinch Hotel Delhi NCR memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2350 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Goldfinch Hotel Delhi NCR?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini dalam jarak 12 bt (20 km) dari Kuil Lotus, Kuil ISKCON dan Pusat Habitat India. Taman Lodhi dan India Gate juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.Stesen Badarpur sejauh 29 minit berjalan kaki.

Goldfinch Hotel Delhi NCR Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 54 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 54 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 54 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 54 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 54 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Rupinder Pal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Overall okay. Just attitude and service of staff was not good
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Rupinder Pal

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ritesh

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Anurag

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Reception staff was not trained enough to talk decently. Lots of mosquitoes and fuming smell throughout the hotel. I booked a non-smoking room but they giving me a smoked room with puking smell in the hallway
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

AMIT KUMAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Anindya, North Vancouver

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I checked into a very sub standard room where the AC was running full blast in the peak of Delhi winter and there was a smell in the bathroom. I was ready to walk out, but I commend the management and staff for insisting that I give them a chance. They shifted me to a MUCH better room where the heating actually worked. The breakfast buffet was very good for the price and the hotel was crowded which is a good sign. Average hotel but with excellent management and staff which makes up for everything. Its the people that make this property.
Menginap 3 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Samira

Menginap 5 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Suresh

Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Kiran, Cranbury

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
great customer service, friendly staff , very corteous. didnt like the room condition. bathroom shower and sink was blocked, bedding had to be changed.
Menginap 6 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

dinesh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Only thing I like is Mr Sharma at front desk was very helpful and polite!
Menginap 4 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Rob

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Amit

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 2 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Sharmishtha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Aakash, Toronto

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Construction ongoing Everything a mess No hotwater available
Menginap 2 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

GOUTAM

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Good hospitality

Good but noise of occupants from adjacent room was little disturbing.
Menginap 2 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Tushar

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Ravi

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Garv Singh

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
!!
Menginap 1 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Garv Singh

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was the worst experience. No AC in the reception I had to wait there in 50 degrees for 2 hours as my check in was 12:30pm. Then my food was burnt and also when I asked for a water bottle they gave me a hot water bottle. I am so disappointed with the service and it feels like I wasted my money.
Menginap 1 malam pada Jul 2021

2/10 Teruk

HARJEET

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

WORST SERVICES

It was worst. Rude behavior of staff , will give 0 rating for cleanliness of rooms, poor service. will never recommend anyone in my life to stay in this hotel.
Menginap 1 malam pada Apr 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not ood tariuf is high but no facilities in the room
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Anchal, Delhi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staaf was exlilent but neet to be renovate little bit but was fun to be here
Menginap 1 malam pada Sep 2019