La Anclar Hometel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Taman Rakyat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Anclar Hometel

Sarapan dihidangkan, masakan fusion
Pintu masuk hartanah
Lobi
Family Room, Berbilang Katil | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Honeymoon Room

Sorotan

Penyaman udara
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room, Berbilang Katil

Sorotan

Penyaman udara
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
34 D Bonifacio St., Davao, 8000

Tempat berdekatan

  • Taman Rakyat - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dewan Bandar Raya Davao - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Katedral San Pedro - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Beli-belah Gaisano Mall - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pusat Beli-belah SM City Davao - 7 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Davao (DVO-Lapangan Terbang Antarabangsa Francisco Bangoy) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪Barney's Grill - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Dipso - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Minute Burger Ponciano - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Eatsider - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Wings Fry-Day - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La Anclar Hometel

Hotel berdekatan Pusat Beli-belah Gaisano Mall
Terletak berdekatan Katedral San Pedro dan Monumen Keamanan dan Perpaduan, La Anclar Hometel menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makanan ringan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan rencam, meja/kaunter hadapan 24 jam dan 1 bilik mesyuarat
  • Surat khabar percuma, tempat simpanan bagasi dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di La Anclar Hometel disertakan dengan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Saluran kabel, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 13:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Anclar Hometel Hotel Davao
Anclar Hometel Hotel
Anclar Hometel Davao
Anclar Hometel
La Anclar Hometel Davao/Davao City
La Anclar Hometel Hotel
La Anclar Hometel Davao
La Anclar Hometel Hotel Davao

Soalan lazim

Adakah La Anclar Hometel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di La Anclar Hometel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Anclar Hometel?

Daftar masuk bermula jam 13:00.

Apakah masa daftar keluar di La Anclar Hometel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya La Anclar Hometel?

Terletak di Daerah Poblacion, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Taman Rakyat, Monumen Keamanan dan Perpaduan dan Katedral San Pedro. Pusat Beli-belah Gaisano Mall dan Sta. Ana Shrine juga dalam jarak 1 bt (2 km).

La Anclar Hometel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 24 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 24 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 24 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 24 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 24 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

davao

it was good for the price
Menginap 1 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pauline Mae

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not what I expected.

I booked a Matrimonial Room for my Fiancé and me. It did not look anything like the pictures. The room was so small and the toilet was leaking. When you take a bath, the entire bathroom gets flooded. I booked at the said Hometel because it said that there's secured parking. However, we parked our SUV across the street. Also, the servers in the Canteen (as we had a Free Breakfast stub) were very loud and rude. They were talking about a pregnant customer who wanted their help in room service. They were very loud in talking about their disgust towards the said customer. They were even saying that if the customer wanted a 5-star hotel, she should have booked with one. I was quiet the whole time because I have read good reviews about the customer service of the place, yet it was nothing close to the reviews. I would not recommend the place. P.S. The bed was hard and very uncomfortable.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Michelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

So comfortable and clean also approachable staffs.

So comfortable and clean also approachable staffs.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Yutaro, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I’ve stayed here a couple of times and I’ve been satisfied with this accommodation. Most of things are good but one thing i wish that supposed to be improved is shower. It was a bit weak last time. Anyway I’m sure I’ll stay here again.
Menginap 5 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

A bit satisfied

The place is cozy...but.....i book for a family and i was surprise to get a 1 double bed........ao i need to change my room...and of cors need to spend money for changing....and the water in the shower is very very slow which tke u much time to get done....i think the shower head is clogged and need to clean up or replace.....bt in all service is gd....and staff were accomodating and pleasant.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

中心部の便利なホテル

ダバオ市中心部にあり、値段の割に部屋はかなり広い気がします。シャワーの給湯器が部屋ごとにあるため、お湯はちゃんと出ますし、Wi-Fiも暗号化はされていないものの、十分な速度でした。ほんの少し蟻がいた以外は、部屋も清潔感がありました。
Menginap 1 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Worth the price, but needs improvement.

I've been three times this hotel and I saw improvements. Day 1: Booked via Expedia, but the hotel staff hasn't monitored my booking, so I waited longer on the concierge. Room, extra spacious-like it. The comfort room is spacious but I saw little species of cockroach on the door crevices, thank's God it's not flying. Day 2: I re-booked via Expedia, we'll the key card is not activated when I entered my room. Again took so long for the concierge to settle my online booking. Not quite happy, there's no water! For the mid-afternoon. I suggest to have a local landline for the room, ask the guest if he wants to have bedding replaced after a day re-booking. I not so angry for the price, I think it's worth the price? or just needs improvement.
Menginap 1 malam pada Jun 2017

6/10 Boleh diterima

Jon, Surigao

Sukakan: Kebersihan

It's fair to say, good.

My stay was rush so I couldn't fairly give a rating to this hotel.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not the room I booked

I booked for a suite room and when I reached the hotel, it doesn't look like a suite room and doesn't even look like what you see on the pictures posted.

4/10 Lemah

mick

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

location is great

Hotel itself is going through construction, very load and noisy. Not mentioned any where prior to booking that it would be effected in this way , you have to advise staff if you wanted housekeeping , its not a daily service . Best part about hotel was the location

6/10 Boleh diterima

Veijo

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice stuff

Clean and nice hotel in good place. They are doing some major renovation at the moment.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

CLEAN ROOMS! LOVELY STAFF!

THE STAFF ALWAYS HAVE A SMILE. THE INCLUSIVE BREAKFAST IS A WELCOME ADDITION.

6/10 Boleh diterima

J Keith, Tacoma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

OK place

was a ok stay older and fairly well keep place the price should say it all

6/10 Boleh diterima

Jeremiah, Cebu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Perfect if you don't need internet service

Clean rooms and friendly customer service. Very very poor internet access! Disappointed with the wifi.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

客房/酒店整潔度良好

客房/酒店整潔度良好

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

stanley, Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lanclar hotel is good ... with free breakfast and

I really enjoyed staying at lanclar hotel (breakfast start at 5:30 am to 8:am ...its good plus its free free free.going back there today Friday April 8. ..i am going back tomorrow to cebu city.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

good place to stay for those who wants comfy rooms in affordable price. near to malls and stores and pharmacy.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overall a good budget hotel

Decent budget hotel. Good location. Only complaint was the bedding, it seems they don't really wash the blankets that much.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Management hat scheinbar keine Übersicht

Ich hatte für meine Verlobte und deren Schwägerin sowohl vom 20.September auf den 21. September, als auch vom 23.September auf den 24. September jeweils eine Nacht gebucht und per Paypal bezahlt. Bereits beim einchecken am 20. September wurde meiner Verlobten mitgeteilt, dass das Zimmer nicht bezahlt worden sei. Nach 8 stündiger Busfahrt und voller Vorfreude auf die Nachtruhe war dies natürlich erstmal ein Schock für sie. So musste sie mich anrufen, um mich um Hilfe zu bitten. Also rief ich bei Expedia.de an und bat um Aufklärung. Nach etwa 30 Minuten, die ich am Telefon bleiben musste bekam ich endlich den Bescheid, dass nun alles geregelt sei. Auf meine Frage, ob am 23. September dieses Problem wieder auftauchen könnte, wurde mir versichert, dass dies nicht der Fall sein werde. So checkte meine Verlobte am 23. September in der Tat störungsfrei ein, der Schock kam jedoch am nächsten Tag, so dass meine Verlobte mich frühmorgens gegen 04:15 anrief und mir erneut mitteilen musste, dass es erneut Probleme gäbe. Ich versuchtet Expedia.de zu erreichen, erfuhr jedoch vom AB, dass das Büro erst ab 08:00 besetzt sei. Also musste ich direkt im Hotel anrufen. Die Personen an der Reception konnten jedoch nicht weiterhelfen und schliesslich hatte ich nach etwa 20 Minuten die "Managerin" des Hotels am Telefon. Sie wollte anfangs auch nicht einlenken, erst als ich ihr damit drohte, dass ich ihr die Kosten für ein Taxi nach Bislig City in Rechnung stellen würde konnte meine Verlobte gehen.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

nettes Stadthotel

alles da, was man braucht, nettes Personal. Frühstück war in Ordnung, Sauberkeit ebenfalls

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Room is clean, aircondition is good but nobody clean the room for my 5 days stayed. No shampoo and soap provided.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Good location close to the city center

The initial check in was ok but they failed to notice the special requirements for a room on the 1 st floor with city views. The next day they allocated me a room on the 1st floor but the toilet seat was missing. I requested to see the manager about the problem and was allocated another room. The next room was up to standard but the TV and the Frig was not working. They fixed the TV but there was no power outlet for the frig.