Golden Chariot Hotel Daman

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Daman terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Golden Chariot Hotel Daman

Pemandangan dari hartanah
Meja sambut tetamu
Restoran
Pintu masuk hartanah
Pemandangan dari hartanah

Ulasan

3.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Restoran
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Deluxe Double Room, Sea View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite, Sea View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2023
Kipas siling
  • 58 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

Tempat berdekatan

  • Kubu Moti Daman - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Rumah Api Daman - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Jetty Garden - 3 min memandu - 2.3 km
  • Pantai Devka - 5 min memandu - 2.8 km
  • Pantai Jampore - 8 min memandu - 6.5 km

Bergerak

  • Udvada Station - 22 minit memandu
  • Surat (STV) - 145 minit memandu

Restoran

  • ‪Nana's restaurant and bar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Miramar Hotel - ‬7 min memandu
  • ‪Vegas - ‬6 min memandu
  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Jazira - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Golden Chariot Hotel Daman

Hotel di Strip, dipulihkan pada 2023
Di Golden Chariot Hotel Daman, anda boleh menantikan taman, kemudahan dobi dan pusat persidangan. Tetamu juga boleh menjangka untuk mencari restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Kakitangan berbilang bahasa, dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan perkahwinan, lif dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 62 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, di samping kemudahan seperti dinding kalis bunyi dan bar mini.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kipas siling dan pengemasan (atas permintaan)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 150 sentimeter)
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 99 sentimeter)
  • Tanjakan pintu masuk depan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Seluruh hartanah diubah suai - November 2023

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1200.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1200.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk sistem keselamatan

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Soalan lazim

Adakah Golden Chariot Hotel Daman mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Chariot Hotel Daman?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Chariot Hotel Daman?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Golden Chariot Hotel Daman?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Golden Chariot Hotel Daman?

Terletak di Strip, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Kubu St. Jerome, Kubu Moti Daman dan Sungai Daman Ganga. Governer's Palace dan Satya Sagar Udyan juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Golden Chariot Hotel Daman Ulasan

Ulasan

3.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 4 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 4 ulasan

3.0/10

Kebersihan

3.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

3.4/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Alina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

PAVANKUMAR

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
Menginap 2 malam pada Dis 2023