DaViKa Hotel

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Vientiane terdapat sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Merangkumi semua
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Economy Double Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Pengemasan harian
Meja
  • 2 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Basic Double or Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
Pengemasan harian
Meja
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rue Hengbounnoy, Vientiane, Vientiane, 01000

Tempat berdekatan

  • Muzium Nasional Lao - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Tepi Sungai Mekong - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pasar Malam Ban Anou - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Stadium Nasional Laos - 8 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Talat Sao - 10 min berjalan kaki - 0.9 km

Bergerak

  • Stesen Nong Khai Na Tha - 31 minit memandu
  • Vientiane (VTE-Lapangan Terbang Antarabangsa Wattay) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Fruit Heaven - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ຮ້ານໂຕ່ນ ໝີ່ກ້ຽວ - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Gallery 38 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Naked Espresso Misay - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Espresso Cafe - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

DaViKa Hotel

Hotel di kawasan perniagaan
DaViKa Hotel menyediakan kemudahan seperti sarapan layan diri percuma dan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Dispenser air, tempat simpanan bagasi dan surat khabar di lobi
  • Perkhidmatan rencam, dewan sambutan dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di DaViKa Hotel. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 2 meter
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan layan diri percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 9:30

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Meja
  • Perabot berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 23:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 11:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Cozy Hotel
DaViKa Hotel Hotel
DaViKa Hotel Vientiane
DaViKa Hotel Hotel Vientiane

Soalan lazim

Adakah DaViKa Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di DaViKa Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di DaViKa Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di DaViKa Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di DaViKa Hotel?

Sesetengah pelan kadar tersedia di hartanah ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya DaViKa Hotel?

Terletak di tengah-tengah Vientiane, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Dewan Kebudayaan Nasional Lao, Wat Ong Teu dan Muzium Nasional Lao. Galeri Oot Ni dan Air Pancut Nam Phou juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

DaViKa Hotel Ulasan

6.2

6.6

Kebersihan

8.0

Kemudahan

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.8

Mesra alam

6.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 10 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 10 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 10 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 10 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 10 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Shine

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Lee

Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

RAVINDER SINGH

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast available only one thing omlate and bread
Menginap 5 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

shunichiro

Menginap 4 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

James, Piscataway

Laos is to be avoided in your travel planning. It is now very difficult to enter. No visa on arrival was available so my friend was forced back onto the plane he had just gotten off of and was sent back to Bangkok. Last year, I and another friend were trying to check into our flight from Bangkok to Vientiane only to be told that we had to have US1000 each in cash (does anyone still use cash when traveling?) in order to board the plane. Since there was no way to get US cash at that point, we had to cancel our Laos plans. No refunds were granted. It's a shame because Laos is a beautiful country. I've been there twice and had no problems but it seems to have become much less welcoming now.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Tanryo

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

NK

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Just okay

Friendly and helpful woman on the front desk. Room looked nothing like the photos. Tired features. Towels didn't dry us at all and only option to hang them was directly above the toilet. Water leaked from shower and sink. Walls so thin that you could hear everything, including people talking downstairs and we were on the second floor. Breakfast options were good but fruit chopped on the same board as onions, so tasted awful. No fresh milk for coffee and when the powdered milk ran out, we were told there was simply no more and a shrug. The foyer and dining area was so dusty. Everything covered in it and a staff members personal toiletries left in the wash area of the dirty downstairs guest toilet area. On the plus side; just down the road from an amazing night market with excellent food and reasonably well located for walking to attractions and the local bus station.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

CLEMENT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien mais certaines chambres n’ont pas de fenêtre.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

TaeSik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Richard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 3 malam pada Okt 2023