Hotel The Cox Today

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pantai yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel The Cox Today

Medan selera
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Bahagian luar
Arked
Lobi

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Gim
  • Spa
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Bar
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Cox's Bazar, Hotel The Cox Today berada di pantai. Pembeli-belah boleh mengunjungi Pasar Burma, manakala semua orang dapat menikmati keindahan semula jadi di Pantai Inani dan Pantai Sugandha.
Peta
Hotel Motel Zone, Cox's Bazar, 07, Cox's Bazar, Chittagong Division, 4700

Tempat berdekatan

  • Pasar Burma - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Sugandha - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pantai Laboni - 1 min memandu - 0.4 km
  • Pantai Kolatoli - 2 min memandu - 2.6 km
  • Pantai Cox's Bazar - 5 min memandu - 5.2 km

Bergerak

  • Cox's Bazar (CXB) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Prasaad Paradise - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Mermaid Cafe - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Pirate’s Den Bar - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Arabika Coffee - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel The Cox Today

Mesra keluarga bagi hotel
Manfaatkan sarapan bufet percuma, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dan bar kolam di Hotel The Cox Today. Nikmatilah urut di Reflection Spa, tapak spa. Di restoran hartanah, EDGE, terdapat masakan antarabangsa. Nikmati kelab kesihatan serta aktiviti seperti selam skuba. Sebagai tambahan kepada teres atas bumbung dan kedai barang berjenama di tapak hartanah, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), tempat simpanan bagasi dan lif
  • Surat khabar percuma, meja/kaunter hadapan 24 jam dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Kesemua 210 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Balkoni, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang 24 jam
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 9:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • EDGE

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Kedai barangan berjenama
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Selam skuba
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 bangunan
  • 7 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Cox Today Cox's Bazar
Hotel Cox Today
Cox Today Cox's Bazar
Cox Today
Hotel The Cox Today Hotel
Hotel The Cox Today Cox's Bazar
Hotel The Cox Today Hotel Cox's Bazar

Soalan lazim

Adakah Hotel The Cox Today mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Hotel The Cox Today mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel The Cox Today?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel The Cox Today?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel The Cox Today?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel The Cox Today memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma.

Di manakah terletaknya Hotel The Cox Today?

Hotel mesra keluarga di Cox's Bazar ini terletak di pantai, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pantai Sugandha, Pantai Laboni dan Pasar Burma. Rumah Api Cox's Bazar adalah 0.6 bt (1 km) jauhnya.

Hotel The Cox Today Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 17 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 17 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 17 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 17 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 17 ulasan

6.2/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

HOSSAIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Shah Alam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Average All are okay
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Bushra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
clean, Breakfast was good.
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Mustakim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel The Cox Today provided a clean, comfortable stay with its cleanliness, friendly staff, and great service. Overall excellent value for money.

10/10 Cemerlang

Jakaria

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff. Excellent Service.
Menginap 1 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

S M Anisul

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Don’t book this hotel from expedia. The hotel doesn’t have any direct relationship with expedia. Expedia reservations work via some third parties. So, better book the hotel directly from the hotel website or by making calls.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Mohammed

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pleasantly surprised

I was pleasantly surprised considering it was a 3 star hotel. We were staying at room 3012. Breakfast selection was good. Staff were accommodating and friendly. I requested a prayer mat which was provided. During our stay, the hotel staff were kind enough to arrange for a packed breakfast for us, as we were going to St Martin early in the morning. The spa facility was good- but of course this is a separate cost. The hotel is close to local amenities - the only tiny bit a of feedback I have, is that our room was situated by the pool, where there was constant music until 10.30pm. The staff did mention that if we complain then they can stop the music - however we appreciate we were not the only ones staying at the hotel, so we put up with it. and one point there was an issue with the toilet, however this was quickly rectified. I would stay there again and I throughly recommend people staying there.
Menginap 5 malam pada Jan 2023

2/10 Teruk

ShafiulBari, Dhaka

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
House keeping and room service is very much poor, they dont response quickly even aftet half an hour. Nobody picks phone, even they gave me reservation confirmation mail after my check iut, i had to be sure by calling them over phone.
Menginap 2 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lots of vacationers, as well as some working people.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Ayman, London

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Couldn't find reservation

We initially had done a search on all the major hotels in cox bazar. After narrowing the hotels to a good 2. We decided to go with hotel the cox today as it was a bit pricier thinking it will be better. The other hotel we chose was long beach hotel. So when we got to the hotel I have them the reservation itinerary number and a print out of the booking. They couldn't find it on their end. Had waited 1 hour sitting on some straight plastic seats after travelling a few hours on the plane. After we nagged them to find out what was going on they decided to make a phone call to someone and yet still there was no result. We had offered to pay them a days hotel rate with cash and had the chance to look around the hotel and in the rooms. It was awful.plastixs were ripping off the cabinets wallpapers and the paint had not been taken care of. It was really bad. There was a swimming pool as you walk in but the hotel didn't look nothing like a 5 star let alone a 3 star. I would definately recommend long beach hotel. It has class. Looks like a proper hotel. Much better. And on top of that it was way cheaper.
Menginap 1 malam pada Apr 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid

Don't recommend at all, uncomfortable beds, dirty rooms,
Menginap 1 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

ami, manchester

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel from hell!

Very rude and unhelpful staff. The rooms were extremely dirty, and full of mosquitos. Soo bad woke up in the middle of night in pain and suffering from the bites. If you want a hotel from hell experience go ahead!
Menginap 4 malam pada Jan 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Full of ants and coakriaches in the room

The reception attitute was not good and they said that room was not ready at 4:30 P.M. ws waited more than e0 minutes. The door card was no corrected set so I came down to resetting. The cashier do mot have enough money to change into smaller bills. And romm was not clean enough the sheet covers were not white but gray and not properly folded. And coffee cup was full of ants so I could not drink it and later on one coakrouch was invade my bed..... So I recommend you should delete this hotel from your recommend list....
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solid hotel, has a gym. Comfortable stay.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Mir Fahim Ahmed, Dhaka,Bangladesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The best Hotel I have ever seen
Menginap 1 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Okay, Nothing special. Staff not god at English
Menginap 3 malam pada Sep 2017

6/10 Boleh diterima

Sm Towfique

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sea View Room.

Good looking Hotel.All Facility Available there.But, Billiard Room is too small.we could not play full time .