Quality Inn

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Chesapeake terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Inn

Dihias secara berasingan, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
Bilik dobi
Lobi
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Pengemasan
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM234
RM298 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Okt - 27 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
100 Red Cedar Court, Chesapeake, VA, 23320

Tempat berdekatan

  • Greenbrier Mall - 3 min memandu - 3.4 km
  • Chesapeake Regional Medical Center - 3 min memandu - 3.7 km
  • Pusat Persidangan Chesapeake - 4 min memandu - 4.1 km
  • Universiti Regent - 7 min memandu - 8.5 km
  • Amfiteater Pinjaman Perumahan Bersatu Veteran di Pantai Virginia - 18 min memandu - 22.1 km

Bergerak

  • Stesen Civic Plaza - 11 minit memandu
  • Stesen Norfolk - 16 minit memandu
  • Norfolk, VA (ORF-Lapangan Terbang Antarabangsa Norfolk) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Chick-fil-A - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Texas Roadhouse - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Cook Out - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Panda Express - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Sonic Drive-In - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Inn

Hotel berdekatan Greenbrier Mall
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan gimnasium di Quality Inn. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, mesin layan diri dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Surat khabar percuma, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 59 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • 32-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan katil tambahan percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Waffle House

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan percuma
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 6 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 122 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera kebakaran visual
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 91 sentimeter)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: USD35.00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 45 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan percuma
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50.00 sepenginapan
  • Fi perkhidmatan: USD5 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 45 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: USD 35.00 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Chesapeake
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel Chesapeake

Soalan lazim

Adakah Quality Inn mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD45 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Inn?

Setakat 25 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Inn pada 26 Okt 2025 bermula serendah RM 233.74, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Quality Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak USD35.00 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Quality Inn?

Terletak di Greenbrier, hotel ini sejauh 0.8 mi (1.2 km) from Taman Oak Grove Lake dan 3 bt (5 km) dari Chesapeake Regional Medical Center dan Taman Bandar Raya Chesapeake. Greenbrier Mall dan Pusat Persidangan Chesapeake juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Quality Inn Ulasan

5.8

5.8

Kebersihan

7.2

Lokasi

6.4

Kakitangan & perkhidmatan

6.0

Mesra alam

5.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 144 daripada 734 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 127 daripada 734 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 124 daripada 734 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 137 daripada 734 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 202 daripada 734 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Julia

Tidak sukakan: Kemudahan
I normally have a good visit, but this time not so much. I advised the service desk that my room had no TV service and this matter was not addressed nor did I have housekeeping my whole stay of 5days.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Elbert

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
You could tell if they were trying to renovate the property. The carpets were filthy. The floor is even in the room were dirty. I spilled some water on the floor. I grabbed a hand towel to clean it up and the white towel was brown from the dirt on the floor. Ask for the room to be cleaned and afterwards the floor was still dirty. There was also a missing smoke detector. I reported it twice to the desk and it still had not been replaced before I left the hotel. The clerks and Front Desk personnel were very polite.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Larry

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
No elevator. Would have to carry bags up the steps but finally the filled up first floor suddenly had a room available. Room was clean but the heating cooling really didn’t put out enough cool air. Waffles and bagels and cold cereal only offered.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Melissa

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was out of state on the day of stay, i requested a cancelation but never was refunded,
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Evelyn, Las Vegas

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Kenneth

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
N/A
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

jewel, boykins

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
i like that i was comfortable in my own space in a safe hotel. i didnt like the $50 deposit cause i already paid $200+ and some change for the booking. overall everything was okay.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Gretchen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Joseph

It was ok
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Tia

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Straight catfish the pics don’t match the actual rooms. When asked about the pics not matching the manager told me it’s editing. False advertisement at its best. I asked for a refund immediately and was denied a refund for the first night but given a refund for the second night. DONT STAY HERE ITS QUESTIONABLE AND I DID NOT FEEL SAFE.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

s

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From check in to check out this was a terrible experience. When we arrived we were unable to check in due to them not having the code from expedia, which they blamed on expedia. It took almost a hour to finally get into our room. The bathroom was dirty with hair in the corners, the toilet paper dispenser was broken so our toilet paper had to stay on the sink. There were holes in the walls and chipped paint everywhere. Aside from that we saw a huge bug in crawling on the wall. During the 5 day stay they never once came to clean the room as I requested multiple times throughout the trip, nor did the send up clean towels. ONE DAY they made the bed, thats all, they did not take the garbage out nor did they put fresh towels. One night coming home there was a man asleep in the stairwell. It was a TERRIBLE experience
Menginap 5 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Rosalie

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Quinn Xylon, Topeka

Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Agustinho

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
During my recent stay at this hotel, I found the property to be in urgent need of a comprehensive renovation. The overall condition is outdated, and several aspects of the accommodation reflected a clear lack of upkeep and modernization. The furniture in the guest room, particularly the mattress, was noticeably worn. The mattress was uncomfortable, as I could feel the springs through the surface, making it difficult to get a restful night’s sleep. While the bathroom was spacious, it showed visible signs of disrepair. Most notably, the bathtub had a small section of missing porcelain that had rusted over, which negatively impacted the room's cleanliness and overall appearance. The complimentary breakfast advertised by the hotel was also disappointing. The seating area was limited and crowded, and the food options were minimal—restricted mainly to self-serve waffles and cereal, which did not meet expectations for a hotel of this type. Additionally, my check-in experience was concerning. Upon arrival, I encountered several large baggage bags left unattended in the hallway directly outside my room. These bags were leaking an unidentified liquid onto the floor and emitting a foul odor, creating an unwelcoming condition. In summary, while the hotel's size and layout may have potential, its current condition falls short of acceptable standards. Significant improvements are needed to bring the property up to a level that ensures a comfortable and hygienic stay for guests..
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Mike

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Kaitlyn

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The room was very empty. A lamp didn’t work and the tv didn’t work. There was a broken dip in the floor. But the bathroom was pretty good. And the bed wasn’t terrible.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Maria

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
The property claimed they provided breakfast, but they did not.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Wendy

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Sergio

Appliances not working properly or missing. Our room was not serviced.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

MARK

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
rudy clerk and staff
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

RICHARD

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room they assigned us was so filthy I refused to stay there. (Pee stains on the bed, dust all over the floor, note in the picture the hair in the bed above the pee stain. There were additional hairs on the wall of the bathroom. I did not take a photo of them.) When offered another room my request was, as long as it is non-smoking and clean. As soon as I open the door it reeked of smoke. Then I was told that that was all they had and I could leave since I couldn't stay there. I told them I did not want to be charged. They agreed, but then proceeded to charge me anyway. Expedia could not help me because the hotel GM said I checked in late, which by the way, I hadn't. I reached out to choice hotels, and they basically offered me points if I wanted to sign up, as if I would want to stay in another choice hotel. I finally called my credit card company and disputed the charge, and got it removed. This may not represent every Quality Inn, but I do not expect to ever find out! I have attached photos that show some of the dust on the floor, etc but the lighting does not really do it justice as how bad it was.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Robert, Oakville

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

John

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Melva

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Crappy place!!!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Falista

Mengembara bersama kumpulan
There was a Spot on the counter looked like someone spit. I let the front desk know, asked for another room , I was told none available. Spider on the ceiling. The bathroom door looked like someone banged in to it, had holes. Very loud neighborhood. Not recommended.
Menginap 1 malam pada Jun 2025