Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Hotel di Chapecó terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Ulasan
10 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM242
RM251 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Executive Room

Executive Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Family Studio

Family Studio
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Executive Twin Room

Executive Twin Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.0 daripada 10, Hebat, 225 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 59.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Soalan lazim
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Ulasan
Ulasan
10
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Antônio Roberto
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antônio Roberto
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Flávio
Pengembara perniagaan
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Excelente
Flávio
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Edson
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edson
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Leticia
Pengembara perniagaan
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leticia
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marlos
23 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incrível
Marlos
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
MARCELO NUNES
Pengembara perniagaan
22 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
MARCELO NUNES
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Carlos
Pengembara perniagaan
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Thiago
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
FABIO
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente em muitos aspectos
FABIO
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
4 Mac 2025
Marcelo
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Max
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Max
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Nathalia
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel
Nathalia
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Marlos
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marlos
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Gilmar
Mengembara bersama keluarga
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gilmar
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Adriano
Pengembara perniagaan
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Adriano
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
JOAO E
6 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOAO E
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
Pengembara perniagaan
1 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Fabio
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel maravilhoso!!
Fabio
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Diogo
Pengembara perniagaan
30 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Conforto e excelência na hospedagem
Diogo
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
André
14 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
André
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Thiago
Mengembara bersama keluarga
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Henrique
Mengembara bersama keluarga
27 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henrique
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
B
Mengembara bersama keluarga
23 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Surpreendentemente perfeito

B
Menginap 1 malam pada Dis 2024