Tri Hotel Centro Chapecó
Hotel di Chapecó terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Tri Hotel Centro Chapecó





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM155
RM161 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Nereu Ramos, 1390E, Chapecó, Santa Catarina, 89801-022
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Tri Hotel Chapecó
Tri Hotel Chapecó
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 273 ulasan
Harga ialah RM167
RM174 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 70.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Chapecó Plus Hotel Chapeco
Chapecó Plus Chapeco
Hotel Chapecó Plus Chapeco
Chapecó Plus
Chapecó Plus Hotel
Hotel Chapecó Plus
Chapecó Plus Hotel
Tri Hotel Centro Chapecó Hotel
Soalan lazim
Tri Hotel Centro Chapecó Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Larissa
Pengembara perniagaan
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Larissa
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Carlos Frederico
10 Apr 2025
Carlos Frederico
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Walter
Pengembara perniagaan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Walter
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Alexandra M santos
27 Mac 2025
Alexandra M santos
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marcio
Pengembara perniagaan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muita boa
Marcio
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Patricia
Mengembara bersama keluarga
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
excelente
Patricia
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marcio Andre
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcio Andre
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Jaiciara
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Jaiciara
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marluce
Mengembara bersama keluarga
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marluce
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Juliana
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juliana
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Cristian
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cristian
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Maria
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Everton
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Everton
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marcio
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom hotel
Marcio
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Cristian Cavalini
1 Mac 2025
Cristian Cavalini
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
JOEL
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JOEL
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Rudimar
23 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viagem de casamento
Rudimar
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Marcelo
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Tiago
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tiago
Menginap 5 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Fernanda
14 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Fernanda
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Silvio
4 Feb 2025
Silvio
Menginap 5 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Lincoln
Pengembara perniagaan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Lincoln
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
liomar
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
liomar
Menginap 1 malam pada Jan 2025