Ibis Chalons En Champagne

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Chalons-en-Champagne terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM316
RM361 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(17 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Complexe Agricole, Rooute de Suippes D 977, Chalons-en-Champagne, Marne, 51000

Tempat berdekatan

  • Notre Dame en Vaux - 8 min memandu - 3.7 km
  • Muzium Seni Halus dan Arkeologi - 8 min memandu - 3.7 km
  • Katedral Châlons - 9 min memandu - 3.8 km
  • Les Jards - 9 min memandu - 3.8 km
  • Jard Inggeris - 11 min memandu - 6.6 km

Bergerak

  • Stesen Châlons-en-Champagne - 5 minit memandu
  • Lapangan Terbang Orly (ORY) - 110 minit memandu

Restoran

  • ‪Family Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪Le Comptoir de la Licorne - ‬5 min memandu
  • ‪Restaurant - Hotel : Maison Souply - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬3 min memandu
  • ‪DS Coffee - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Ibis Chalons En Champagne

Hotel di lokasi luar bandar
Anda boleh menantikan teres, taman dan kemudahan dobi di Ibis Chalons En Champagne. Restoran di tapak, Ibis Kitchen, menyajikan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kakitangan berbilang bahasa dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Ibis Chalons En Champagne disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Kot/katil bayi percuma, setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10.50 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Ibis Kitchen

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 45 meter persegi

Kawasan luar

  • Di taman daerah
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 26 Disember dan 2 Januari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 7 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.30 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10.50 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 7 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ibis Chalons En Champagne Chalons-en-Champagne
Ibis Chalons En Champagne Hotel
Ibis Chalons En Champagne Hotel Chalons-en-Champagne
Ibis Chalons En Champagne
Ibis Châlons En Champagne
Ibis Chalons En Champagne Hotel
Ibis Chalons En Champagne Chalons-en-Champagne
Ibis Chalons En Champagne Hotel Chalons-en-Champagne

Soalan lazim

Adakah Ibis Chalons En Champagne mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR7 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ibis Chalons En Champagne?

Setakat 11 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ibis Chalons En Champagne pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 316.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ibis Chalons En Champagne?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ibis Chalons En Champagne?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00.

Apakah masa daftar keluar di Ibis Chalons En Champagne?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ibis Chalons En Champagne?

Terletak di taman daerah, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Notre Dame en Vaux, Muzium Seni Halus dan Arkeologi dan Katedral Châlons. Les Jards dan Jard Inggeris juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Ibis Chalons En Champagne Ulasan

7.8

Baik

8.2

Kebersihan

6.8

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

7.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 87 daripada 310 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 136 daripada 310 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 50 daripada 310 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 23 daripada 310 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 310 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Colin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

W R

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Very Disappointing

This hotel advertises a restaurant with Chef but surprisingly Only snacks, Pizza, was available. Now having stayed at this hotel previously and experiencing the apologies that the Chef is not available due to unforseen circumstance I wonder is he really that unlucky or possibly that there is actually no Chef on tbe staff. The reception staff were very helpful and served Pizza and drinks whilst astoundingly other guests were better prepared as they turned with takeaways which seems to show that they knew there was no Chef. I will never stay there again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

CATHERINE

Sukakan: Keselesaan bilik

Décevant pour un IBIS !

Nous avons passé 2 nuits correctes : la literie est bonne. Ménage un peu aléatoire et odeurs assez désagréables dans les communs. Quant aux petits-déjeuners, ils sont assez décevants : ils sont servis jusqu'à 10h, mais dès 9h, vous n'avez plus de pain ni de viennoiseries. Et les tasses présentent toutes des traces de café ou de thé : un coup d'éponge en plus du lave-vaisselle suffirait à les nettoyer correctement ! Beurre avec 2 jours de date ! Et les tables du petit-déjeuner ne sont pas nettoyées entre 2 passages.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mariolina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Ludovic

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

M. A.

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Be prepared

arrival coincided with a coach party .some what chaotic.Did not seem prepared for the party. Needed extra people on duty. Saturday meal was a pizza, but ok . Breakfast next day ...food area stripped!!!had to ask for a baguette!!Also did not replenish fruit, sliced meat. Need to be up front if no meals available on Saturday or Sunday
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

brian

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

yves

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Séjour bien passé
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

JEAN CLAUDE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kelvin

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Really nice and pleasant reception process, plus the receptionist made sure that we had dinner even when we arrived late, after restaurant closing. She also arranged late breakfast for us. Lovely human being. Room was basic but clean, and price reflected that. Good parking.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Danielle et Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait pour une étape. Petit déjeuner buffet. Literie très confortable. Personnel très agréable
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Gilles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Sebastien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Megan

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

jean-marc

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ras pour ce jour
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Paul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Philippe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jean christophe boulan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Conor

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Maxime

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top

Ras
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Christian

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jacky

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour agréable
Menginap 5 malam pada Okt 2024