Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostellerie de la Roseraie





Manfaatkan kasino, teres dan kedai kopi/kafe di Hostellerie de la Roseraie. Masakan Perancis restoran di tapak, La Roseraie, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan tempat makan di kawasan terbuka. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan bilik arked/permainan.
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM342
RM388 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Ogo - 31 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Suite pour une ou deux personnes

Suite pour une ou deux personnes
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2 Rue de l'Abbé Escarnot, Cazaubon, GERS, 32150
Tentang hartanah ini
Hostellerie de la Roseraie
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.30 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12 seorang
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, ANCV Cheques-vacances dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostellerie Roseraie Cazaubon
Hostellerie Roseraie Hotel Cazaubon
Hostellerie Roseraie Hotel
Hostellerie Roseraie
Hostellerie Roseraie Cazaubon
Hostellerie de la Roseraie Hotel
Hostellerie de la Roseraie Cazaubon
Hostellerie de la Roseraie Hotel Cazaubon
Soalan lazim
Hostellerie de la Roseraie Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Sylvain
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sylvain
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Nathalie
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nathalie
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Bernard
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernard
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Alain
8 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Gaylord
17 Jul 2024
Gaylord
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Patrick
11 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patrick
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
JACKY
22 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JACKY
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
31 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bien
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Fabrice
Pengembara perniagaan
20 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabrice
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Cathleen
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Géniale !
Cathleen
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Patrick
5 Jul 2023
Patrick
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
CHRYSTEL
Pengembara perniagaan
21 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHRYSTEL
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Annette
25 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel charmant, mignon et propre.
Annette
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Jacques
22 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacques
Menginap 1 malam pada Sep 2022
2/10 Teruk
Philippe
12 Sep 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
UNE HONTE. Un cadre complètement rococo. :(
Philippe
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Gilles
Pengembara perniagaan
11 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Agréable
Gilles
Menginap 1 malam pada Sep 2021
2/10 Teruk
Claude
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2021
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
A éviter impérativement: hôtel dangereux!
Claude
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Isabelle
11 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Isabelle
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Marie-Françoise
6 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marie-Françoise
Menginap 1 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Philippe
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Fabrice
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bonne adresse
Fabrice
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité / prix/ prestation
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Anne
22 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anne
Menginap 1 malam pada Apr 2019